Like erbijquote:Op zondag 18 december 2022 21:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Fred_B in NWS / Iedereen in Europa gaat betalen voor CO2-uitstoot
Iets over de CO2-belasting in de EU, die zoals gebruikelijk door Jan Modaal mag worden betaald. Ik had niet verwacht dat die korte constatering zo veel bijval zou krijgen.
Namens mij ook een like.quote:Op zondag 18 december 2022 21:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iets over de CO2-belasting in de EU, die zoals gebruikelijk door Jan Modaal mag worden betaald. Ik had niet verwacht dat die korte constatering zo veel bijval zou krijgen.
Wij doen iets kindvriendelijks, waarschijnlijk AVG'tje met wat chiquer AVG of zelf pizza versierenquote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Fred_B het volgende:
Ander onderwerp dan maar. Wat gaan jullie eten met de kerst?
Te veelquote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Fred_B het volgende:
Hmmm, het is jullie opperhoofd Timmerfrans die dit bedenkt hè.quote:Op zondag 18 december 2022 21:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Namens mij ook een like.
Hee psst. Fred... Come to de sociaal-democratische side.
Ja, hier moet het ook kindvriendelijk zijn. Dus geen zevengangendiner, maar gewoon een diner waar de eerste gang ook de enige isquote:Op zondag 18 december 2022 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Wij doen iets kindvriendelijks, waarschijnlijk AVG'tje met wat chiquer AVG of zelf pizza versieren
Is nog oud verwerpelijk derde weg type. Die faseren we nog wel uit.quote:Op zondag 18 december 2022 21:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, het is jullie opperhoofd Timmerfrans die dit bedenkt hè.
Ik heb vandaag gehoord dat er fazant komt bij het hoofdgerecht. Ik neig nog steeds naar zelfgemaakte saucijzenbrood + soep (waarschijnlijk mosterd-) als voorgerecht, met misschien nog kaas-uibreekbrood erbij. Toetje weet ik nog niet wat dat gaat worden.quote:Op zondag 18 december 2022 19:00 schreef Fred_B het volgende:
De temperatuur zou vannacht weer oplopen, zal morgenochtend wel weer meevallen.quote:Op zondag 18 december 2022 21:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga er morgen achter komen hoe onverstandig het is om nog geen winterbanden onder de auto te hebben.![]()
Hoe laat moet je weg?quote:Op zondag 18 december 2022 21:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga er morgen achter komen hoe onverstandig het is om nog geen winterbanden onder de auto te hebben.![]()
Fred gaat voor een post met de meeste likes ooitquote:Op zondag 18 december 2022 21:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zondag 18 december 2022 21:39 schreef Cyan9 het volgende:
Nu vraag ik me af welke post de meeste likes heeft hier op FOKquote:Op zondag 18 december 2022 21:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Fred gaat voor een post met de meeste likes ooit
Ja zoiets wordt het bij ons ookquote:Op zondag 18 december 2022 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hier moet het ook kindvriendelijk zijn. Dus geen zevengangendiner, maar gewoon een diner waar de eerste gang ook de enige is
Ja ik heb me dat ook wel eens afgevraagd, ook in de SC bijvoorbeeld, maar wordt niet echt bijgehouden geloof ikquote:Op zondag 18 december 2022 22:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af welke post de meeste likes heeft hier op FOK
En ze komen morgen binnen als de ijzel voorbij is?quote:Op zondag 18 december 2022 22:35 schreef Meke het volgende:
Deze held op sokken heeft vanmiddag dit besteldOmdat ik oprecht buikpijn krijg van ijzel
[ afbeelding ]
Oh lijkt me fantastischquote:Op zondag 18 december 2022 22:35 schreef Meke het volgende:
Deze held op sokken heeft vanmiddag dit besteldOmdat ik oprecht buikpijn krijg van ijzel
[ afbeelding ]
Nee woensdag geloof ikquote:Op zondag 18 december 2022 22:35 schreef Momo het volgende:
[..]
En ze komen morgen binnen als de ijzel voorbij is?
Ja mij dus ook, en dan moeiteloos iedereen voorbij. En voor iets meer dan een tientje leek het me heerlijkquote:
Slim tochquote:Op zondag 18 december 2022 22:35 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |