Ik heb Erik en Eunice aan tafel horen zeggen dat ze nog honger hadden. Schijnbaar zijn ze niet duidelijk geweest. Daarna is Erik inderdaad nog naar buiten gegaan om te vragen of er meer was. Niks onzin aan.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat een onzin, die 3 hebben daar eerst voor de rest het eten geregeld. Zowel Jeff als Isaac hebben binnen gevraagd of iemand nog iets wilde voor ze zelf gingen eten. Dan komt Erik alsnog aankakken of er nog eten is.
De groep weet niet dat Isaac ook wat shag voor zichzelf heeft gehouden om die uit te kunnen delen. Dat is waar Jeff net een peukje van aan het roken was dus in dat opzicht weten de anderen dat niet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weten de andere niet dat er wat te roken is?
Ja, er zijn 2 kamers vermoedelijk. Aan de andere kant bij de slaapkamers, en aan deze kant waarvan ik altijd al dacht dat daar de zenderkamer is.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:24 schreef ledn81 het volgende:
voor het eerst "om het hoekje" in beeld bij de rookruimte. Hier zit ook de deur naar kamer 5 waarschijnlijk
[ afbeelding ]
Erik heeft nooit genoeg en Eunice zeurt om het zeuren...quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb Erik en Eunice aan tafel horen zeggen dat ze nog honger hadden. Schijnbaar zijn ze niet duidelijk geweest. Daarna is Erik inderdaad nog naar buiten gegaan om te vragen of er meer was. Niks onzin aan.
nee die zit aan de andere kant want dan lopen ze voor het raam langsquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:24 schreef ledn81 het volgende:
voor het eerst "om het hoekje" in beeld bij de rookruimte. Hier zit ook de deur naar kamer 5 waarschijnlijk
[ afbeelding ]
Wendy en Babbel zijn al 2 x stiekem wezen roken vandaagquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
De groep weet niet dat Isaac ook wat shag voor zichzelf heeft gehouden om die uit te kunnen delen. Dat is waar Jeff net een peukje van aan het roken was dus in dat opzicht weten de anderen dat niet.
aan de andere kant zit ook een deur idd. Er zijn er 2 vermoed ikquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:26 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
nee die zit aan de andere kant want dan lopen ze voor het raam langs
dat zeggen ze dan wel eens in de loods
"die en die komt net terug" terwijl iemand langs het raam loopt
Dat zal best. Veranderd niks aan de verdeling.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Erik heeft nooit genoeg en Eunice zeurt om het zeuren...
Ah die weten het dan dus ook.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy en Babbel zijn al 2 x stiekem wezen roken vandaag
van gekregen sigaretten van Isaak
quote:
Zo leuk hoe Jeffrey met Moraima lol maakt..quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:26 schreef Aggie46 het volgende:
Mora moet een schort om van Jeff. Ze knoeit elke keer met water
[ afbeelding ]
en dat vind ik dus idioot, isaac die het beheer heeft over de tabak en dat uitdeelt hoe hij dat wil.quote:
Dat is niet helemaal eerlijk gegaan dusquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
De groep weet niet dat Isaac ook wat shag voor zichzelf heeft gehouden om die uit te kunnen delen. Dat is waar Jeff net een peukje van aan het roken was dus in dat opzicht weten de anderen dat niet.
Ik vind het gewoon raar dat iemand die niet rookt ook meedoet in de shag verdeling. Dan moet je consequent zijn en iedereen een handje shag geven.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en Matin en Mexx wilden zelf alles bij Isaak houden
quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:29 schreef ledn81 het volgende:
Moraima kreeg een vuilniszak om van Jeffrey. Waarschijnlijk om afwaswater tegen te houden ?[ afbeelding ]
De onzin zit in jouw stelling dat er niet meer gebakken wordt omdat Jeff vol zit, niet in dat sommige de vraag gemist hebben. Wat buiten stond was 'te veel gebakken' en Isaac zijn eigen eten. Jeff ging meteen na Erik's vraag met wat teveel gebakken was naar binnen. Dus ook die 'oneerlijke verdeling' is onzin.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb Erik en Eunice aan tafel horen zeggen dat ze nog honger hadden. Schijnbaar zijn ze niet duidelijk geweest. Daarna is Erik inderdaad nog naar buiten gegaan om te vragen of er meer was. Niks onzin aan.
Daar gaan wij niet uit komenquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De onzin zit in jouw stelling dat er niet meer gebakken wordt omdat Jeff vol zit, niet in dat sommige de vraag gemist hebben. Wat buiten stond was 'te veel gebakken' en Isaac zijn eigen eten. Jeff ging meteen na Erik's vraag met wat teveel gebakken was naar binnen. Dus ook die 'oneerlijke verdeling' is onzin.
Beetje macht dat Isaac wil hebben..Zo kinderachtig en naar gedrag dit..quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:28 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat vind ik dus idioot, isaac die het beheer heeft over de tabak en dat uitdeelt hoe hij dat wil.
waarom pikken ze dat eigenlijk?
bah. En dan die grijns van hem erbij, vies ventjequote:Op vrijdag 16 december 2022 19:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Beetje macht dat Isaac wil hebben..Zo kinderachtig en naar gedrag dit..
Lijkt me sterk inderdaad, is alleen wat lastig voor mensen die teruglezen en dingen die onjuist zijn voor waar aan gaan zien.quote:
Dat jij het er niet mee eens bent is iets heel anders dan dat het niet klopt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lijkt me sterk inderdaad, is alleen wat lastig voor mensen die teruglezen en dingen die onjuist zijn voor waar aan gaan zien.
Hij heeft wel een roast gemaakt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:36 schreef pingu66 het volgende:
Weken de tijd gehad om een roast voor Zoë te maken , klagen dat de kut groep niets doet en nergens aan mee doet en dan zelf geen roast hebben....zo rolt Jeff.
Ik hoop het echt ... Hij wast zn handen niet na het plassen en de dames vonden een heel smerig stinkend mandje van hem op K3...quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:38 schreef mangalie het volgende:
Ik vermoed dat Matin nog gaat flippen...
Volgens mij over het roken van Jef?quote:
Hij heeft gisteren tegen Isaac gezegd dat Isaac zijn sigaretten maar op kantoor moest houden.quote:
quote:
Hij is wel opgefoktquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Hoop eigenlijk dat hij het niet meer vindt...ohhh daar is het al zo te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Trendsetterquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:45 schreef engine het volgende:
Dubbele blouse voor Martinnog nooit iemand zien doen.
Oh oké, dan heb ik het verkeerd begrepen wat hij tegen Zoë zei.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een roast gemaakt.
Hij las het vanmiddag nog voor aan Marciano en KimK.
Hij moet nog een stukje , hoorde ik net.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh oké, dan heb ik het verkeerd begrepen wat hij tegen Zoë zei.
ik vind sas heel gewoonquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Poppetje is weer mooi.. ze komt waarschijnlijk op TV![]()
[ afbeelding ]
En hoeveel gram krijgt Isaac van Isaac?quote:
Zou als niet-roker ook gewoon die 7,5 gram komen ophalen en er dan mee rondlopen als een handtasquote:
Krijgt de rest ook nog wat of hoe denkt Isaac dit te kunnen gaan verkopen aan de totale groepquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:02 schreef pingu66 het volgende:
Mijn god wat een poeha om die shag. Imadidin er weer bij ,bang dat hij iets te kort komt want hij vind dat hij meer moet krijgen omdat hij een echte roker is. Het enige wat ima doet is slapen eten beetje koken en roken als het kan.
hoe denkt hij de poedertjes en de pilletjes voor hem Matin en tiano te kunnen verkopen?quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Krijgt de rest ook nog wat of hoe denkt Isaac dit te kunnen gaan verkopen aan de totale groep
Verkopen aan een verstokte roker in ruil voor zijn Zalando bon !quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou als niet-roker ook gewoon 15 gram komen ophalen en er dan mee rondlopen als een handtas![]()
Gaat vast vertellen dat hij het van zijn eigen geld heeft gekocht.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Krijgt de rest ook nog wat of hoe denkt Isaac dit te kunnen gaan verkopen aan de totale groep
ik denk on stream nietquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:06 schreef Hoempah het volgende:
De vraag gaat worden.... zal de regie de roast gedeeltelijk gaan muten.
een roast is eigenlijk nooit leukquote:
Daar ga ik wel vanuit als ik dat zo hoor. Schakelde nu ook weg.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:06 schreef Hoempah het volgende:
De vraag gaat worden.... zal de regie de roast gedeeltelijk gaan muten.
Had mijn bericht al aangepast. Iedereen krijgt 15 grquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou als niet-roker ook gewoon die 7,5 gram komen ophalen en er dan mee rondlopen als een handtas![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
een roast is eigenlijk nooit leuk
het is legaal iemand afzeiken
Daar is echt wel een gesprekje geweest ergensquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:07 schreef Seattle het volgende:
Huh, nou doet Mexx zelfs het haar van Leila????
gooi dan ook meteen de alcohol erbijquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef Kakadylo het volgende:
Je zou dat roken eens in de groep moeten gooien en kijken naar hoe het groepsgesprek zich ontvouwt waarna win/win
Ik snap roast, maar tussen afzeiken en afzeiken zit wel een verschil...quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
En uitgerekend dan is K3 zeker weer niet presentquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekkerm hij gaat per koppel uitdelen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:03 schreef mangalie het volgende:
15 gram per koppel en 7 gram als je alleen bent...Dan lijkt 7,5 gram me eerlijker. Maar Isaac kan niet rekenen.
Maar ze zijn de hele dag ineens besties? Dat was een goede bemiddelaar die daar bezig is geweestquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Daar is echt wel een gesprekje geweest ergens
op een of andere site stond dat ze alle 3 een berisping hebben gekregenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
ken jij een leuke roast?quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:09 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik snap roast, maar tussen afzeiken en afzeiken zit wel een verschil...
Alcohol is een ander verhaal want dat drinkt in principe iedereen en zo niet dan bedenk je daar weer een alternatief voorquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
gooi dan ook meteen de alcohol erbij
Als het niet in de COS was is het niet gebeurdquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
op een of andere site stond dat ze alle 3 een berisping hebben gekregen
maar geloof er niks van want niks erover in de COS
nopequote:Op vrijdag 16 december 2022 20:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alcohol is een ander verhaal want dat drinkt in principe iedereen en zo niet dan bedenk je daar weer een alternatief voor
Nou ,lekker dan, fucking bemoeialsquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
een hele milde over het algemeenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:11 schreef Seattle het volgende:
Ik heb ook zin om iemand te roasten… of doen wij dat hier al de hele dag
Het grote gros wel en jij krijgt dan iets anders en mag je nog kiezen ookquote:
dus??quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het grote gros wel en jij krijgt dan iets anders
Moet er niet wat meer vanaf nog?quote:
buiten op de BBQ graag .....quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:11 schreef Seattle het volgende:
Ik heb ook zin om iemand te roasten… of doen wij dat hier al de hele dag
okquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tabak is veel individualistischer
Dat lijkt me wat overdreven maar ze heeft dit nu als tussenstap om er even aan te wennen. Er gaat nog meer af alleen Babbel durfde nog niet.quote:
ah zoquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat overdreven maar ze heeft dit nu als tussenstap om er even aan te wennen. Er gaat nog meer af.
inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet de plek voor een ellenlange discussie inderdaad
Half 9 hoor, ze moesten wel om kwart over 8 klaar zittenquote:
Hebben ze net de patat wel afgewogen dat niet iemand een paar gram meer heeft gekregen en de lepels Mayo geteld?quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tabak is veel individualistischer
Nee die hebben ze ook niet eerlijk verdeeldquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hebben ze net de patat wel afgewogen dat niet iemand een paar gram meer heeft gekregen en de lepels Mayo geteld?
Ook voor die geen alcohol drinken zijn er andere drankjes die normaal niet beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alcohol is een ander verhaal want dat drinkt in principe iedereen en zo niet dan bedenk je daar weer een alternatief voor
Ik vind dat het zo leuk isquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja mag. Maar zo is het ook al leuk! Wat vind jij?
Engiequote:Op vrijdag 16 december 2022 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dat het zo leuk isverder weet ik het niet. Ik heb vanmiddag naar het knippen zitten kijken en het was echt grappig. Babette was zo nerveus en Wendy haar beetje voor de gek houden. Ik dacht vooral wat maakt het uit...groeit wel weer aan
of Kim Kquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:23 schreef Kakadylo het volgende:
Gaat nog wat worden als Wendy er wordt uitgestemd en Esther de honneurs moet waarnemen
Ja schijnbaarquote:
Wendy heeft in ieder geval geen gat in haar cvquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:23 schreef Kakadylo het volgende:
Gaat nog wat worden als Wendy er wordt uitgestemd en Esther de honneurs moet waarnemen
beter dan 1 die niet kan knippenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan heb je een kapper die jou haat
Knippen kan ze wel maar op knutselniveauquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter dan 1 die niet kan knippen
Esther schijnt alleen de basis te kennenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Knippen kan ze wel maar op knutselniveau
Het gezicht en de uitstraling van Wanda zijn zo anders dan een aantal weken geleden, lijkt wel een ander persoon geworden.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:29 schreef spapaars het volgende:
Nu kan je overal gaan zitten, maar gezien de fles op de achtergrond zit ze geheel toevallig op het bed van Jasper.
[ afbeelding ]
Ze moest eens weten wie daar nog meer allemaal hebben gezeten gelegenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:29 schreef spapaars het volgende:
Nu kan je overal gaan zitten, maar gezien de fles op de achtergrond zit ze geheel toevallig op het bed van Jasper.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze moest eens weten wie daar nog meer allemaal hebben gezeten gelegen
Goed om te wetenquote:
Jepquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Slechte organisatie, loopt wel heel veel uit
Het lukt haar maar niet een valse gluipkut te spelen..doet ze beroerd, ze IS er eenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice over wat er met Rupert (tijdens de roast) mag gebeuren:
[ afbeelding ]
Ze doet het toch maarquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:37 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Jep
Toch fijn dat Zoe alleen dit organiseert en niet de hele maand
nopequote:Op vrijdag 16 december 2022 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind de meeste dames er niet perse mooier uitzien nu met volle make up.
lijkt me een goed ideequote:Op vrijdag 16 december 2022 20:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice blijft lekker in bed geloof ik.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh leuk.. we hebben vanavond de presentator van Avondtuur!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh leuk.. we hebben vanavond de presentator van Avondtuur!!
ze hadden een nummer op hun kaartje staanquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda zit eens niet naast Jeff... Djedi is er tussen gekropen.
ik snap die bril nietquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:53 schreef KinKiJan het volgende:
Thema was iets met vuur toch? Gaat hij voor een soort van Mrs. Doubtfire look ?
[ afbeelding ]
Als je even op een andere site zit kan er 1 of zelfs alle 2 de streamen op een gegeven moment achterlopen, de tijd links op de streams kan je vergelijken met de huidige tijd, en dan zie je precies hoeveel de stream (s) achterloopt.quote:
Jaloezie is haar niet vreemdquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:53 schreef engine het volgende:
Kim vindt het kusje super sexy staan...toch een soort van geclaimd, is van mij.
Iedereen gaat dit persoonlijk opvatten ... het gaat een topavond wordenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
dit is de roast
dit wordt een drama
i knowquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je even op een andere site zit kan er 1 of zelfs alle 2 de streamen op een gegeven moment achterlopen, de tijd links op de streams kan je vergelijken met de huidige tijd, en dan zie je precies hoeveel de stream (s) achterloopt.
Vraag mij oprecht af of hij dit allemaal zelf verzonnen heeftquote:
Ja.. ik vraag het me ook afquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij oprecht af of hij dit allemaal zelf verzonnen heeft
Maakt het uit?quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft zich wel goed voorbereid. Stond vanmiddag in de tuin al te oefenen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, het is leuk maar vraag het mij wel afquote:
Hij doet het ook heel leuk.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Hij heeft zich wel goed voorbereid. Stond vanmiddag in de tuin al te oefenen.
Klopt , ik zag hem ook oefenenquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Hij heeft zich wel goed voorbereid. Stond vanmiddag in de tuin al te oefenen.
Geniaal gewoonquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : Zoe ... kijk je jezelf even, je kwam hier binnen met overgewicht, en kijk jezelf nu ... nog steeds overgewicht.
Ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vond Martin eigenlijk best wel goed.
Ja was het zekersquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vond Martin eigenlijk best wel goed.
deez is nepquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:10 schreef engine het volgende:
Wat is er met Martin zijn lach gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |