En uitgerekend dan is K3 zeker weer niet presentquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
een roast is eigenlijk nooit leuk
het is legaal iemand afzeiken
Het wordt steeds gekkerm hij gaat per koppel uitdelen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:03 schreef mangalie het volgende:
15 gram per koppel en 7 gram als je alleen bent...Dan lijkt 7,5 gram me eerlijker. Maar Isaac kan niet rekenen.
Maar ze zijn de hele dag ineens besties? Dat was een goede bemiddelaar die daar bezig is geweestquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Daar is echt wel een gesprekje geweest ergens
op een of andere site stond dat ze alle 3 een berisping hebben gekregenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
ken jij een leuke roast?quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:09 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik snap roast, maar tussen afzeiken en afzeiken zit wel een verschil...
Alcohol is een ander verhaal want dat drinkt in principe iedereen en zo niet dan bedenk je daar weer een alternatief voorquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
gooi dan ook meteen de alcohol erbij
Als het niet in de COS was is het niet gebeurdquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
op een of andere site stond dat ze alle 3 een berisping hebben gekregen
maar geloof er niks van want niks erover in de COS
nopequote:Op vrijdag 16 december 2022 20:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alcohol is een ander verhaal want dat drinkt in principe iedereen en zo niet dan bedenk je daar weer een alternatief voor
Nou ,lekker dan, fucking bemoeialsquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
een hele milde over het algemeenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:11 schreef Seattle het volgende:
Ik heb ook zin om iemand te roasten… of doen wij dat hier al de hele dag
Het grote gros wel en jij krijgt dan iets anders en mag je nog kiezen ookquote:
dus??quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het grote gros wel en jij krijgt dan iets anders
Moet er niet wat meer vanaf nog?quote:
buiten op de BBQ graag .....quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:11 schreef Seattle het volgende:
Ik heb ook zin om iemand te roasten… of doen wij dat hier al de hele dag
okquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tabak is veel individualistischer
Dat lijkt me wat overdreven maar ze heeft dit nu als tussenstap om er even aan te wennen. Er gaat nog meer af alleen Babbel durfde nog niet.quote:
ah zoquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat overdreven maar ze heeft dit nu als tussenstap om er even aan te wennen. Er gaat nog meer af.
inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet de plek voor een ellenlange discussie inderdaad
Hebben ze net de patat wel afgewogen dat niet iemand een paar gram meer heeft gekregen en de lepels Mayo geteld?quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tabak is veel individualistischer
Nee die hebben ze ook niet eerlijk verdeeldquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hebben ze net de patat wel afgewogen dat niet iemand een paar gram meer heeft gekregen en de lepels Mayo geteld?
Ook voor die geen alcohol drinken zijn er andere drankjes die normaal niet beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alcohol is een ander verhaal want dat drinkt in principe iedereen en zo niet dan bedenk je daar weer een alternatief voor
Ik vind dat het zo leuk isquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja mag. Maar zo is het ook al leuk! Wat vind jij?
Engiequote:Op vrijdag 16 december 2022 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dat het zo leuk isverder weet ik het niet. Ik heb vanmiddag naar het knippen zitten kijken en het was echt grappig. Babette was zo nerveus en Wendy haar beetje voor de gek houden. Ik dacht vooral wat maakt het uit...groeit wel weer aan
of Kim Kquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:23 schreef Kakadylo het volgende:
Gaat nog wat worden als Wendy er wordt uitgestemd en Esther de honneurs moet waarnemen
Ja schijnbaarquote:
Wendy heeft in ieder geval geen gat in haar cvquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:23 schreef Kakadylo het volgende:
Gaat nog wat worden als Wendy er wordt uitgestemd en Esther de honneurs moet waarnemen
mijn haar is ook wel heiligquote:
beter dan 1 die niet kan knippenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan heb je een kapper die jou haat
Knippen kan ze wel maar op knutselniveauquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter dan 1 die niet kan knippen
Esther schijnt alleen de basis te kennenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Knippen kan ze wel maar op knutselniveau
Het gezicht en de uitstraling van Wanda zijn zo anders dan een aantal weken geleden, lijkt wel een ander persoon geworden.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:29 schreef spapaars het volgende:
Nu kan je overal gaan zitten, maar gezien de fles op de achtergrond zit ze geheel toevallig op het bed van Jasper.
[ afbeelding ]
Ze moest eens weten wie daar nog meer allemaal hebben gezeten gelegenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:29 schreef spapaars het volgende:
Nu kan je overal gaan zitten, maar gezien de fles op de achtergrond zit ze geheel toevallig op het bed van Jasper.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze moest eens weten wie daar nog meer allemaal hebben gezeten gelegen
Goed om te wetenquote:
niet mooi die lippenstiftquote:
Jepquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Slechte organisatie, loopt wel heel veel uit
Het lukt haar maar niet een valse gluipkut te spelen..doet ze beroerd, ze IS er eenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice over wat er met Rupert (tijdens de roast) mag gebeuren:
[ afbeelding ]
Ze doet het toch maarquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:37 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Jep
Toch fijn dat Zoe alleen dit organiseert en niet de hele maand
nopequote:Op vrijdag 16 december 2022 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind de meeste dames er niet perse mooier uitzien nu met volle make up.
lijkt me een goed ideequote:Op vrijdag 16 december 2022 20:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice blijft lekker in bed geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |