ah zoquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat overdreven maar ze heeft dit nu als tussenstap om er even aan te wennen. Er gaat nog meer af.
inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet de plek voor een ellenlange discussie inderdaad
Hebben ze net de patat wel afgewogen dat niet iemand een paar gram meer heeft gekregen en de lepels Mayo geteld?quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tabak is veel individualistischer
Nee die hebben ze ook niet eerlijk verdeeldquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hebben ze net de patat wel afgewogen dat niet iemand een paar gram meer heeft gekregen en de lepels Mayo geteld?
Ook voor die geen alcohol drinken zijn er andere drankjes die normaal niet beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alcohol is een ander verhaal want dat drinkt in principe iedereen en zo niet dan bedenk je daar weer een alternatief voor
Ik vind dat het zo leuk isquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja mag. Maar zo is het ook al leuk! Wat vind jij?
Engiequote:Op vrijdag 16 december 2022 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dat het zo leuk isverder weet ik het niet. Ik heb vanmiddag naar het knippen zitten kijken en het was echt grappig. Babette was zo nerveus en Wendy haar beetje voor de gek houden. Ik dacht vooral wat maakt het uit...groeit wel weer aan
of Kim Kquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:23 schreef Kakadylo het volgende:
Gaat nog wat worden als Wendy er wordt uitgestemd en Esther de honneurs moet waarnemen
Ja schijnbaarquote:
Wendy heeft in ieder geval geen gat in haar cvquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:23 schreef Kakadylo het volgende:
Gaat nog wat worden als Wendy er wordt uitgestemd en Esther de honneurs moet waarnemen
mijn haar is ook wel heiligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |