En uitgerekend dan is K3 zeker weer niet presentquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
een roast is eigenlijk nooit leuk
het is legaal iemand afzeiken
Het wordt steeds gekkerm hij gaat per koppel uitdelen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:03 schreef mangalie het volgende:
15 gram per koppel en 7 gram als je alleen bent...Dan lijkt 7,5 gram me eerlijker. Maar Isaac kan niet rekenen.
Maar ze zijn de hele dag ineens besties? Dat was een goede bemiddelaar die daar bezig is geweestquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Daar is echt wel een gesprekje geweest ergens
op een of andere site stond dat ze alle 3 een berisping hebben gekregenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
ken jij een leuke roast?quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:09 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik snap roast, maar tussen afzeiken en afzeiken zit wel een verschil...
Alcohol is een ander verhaal want dat drinkt in principe iedereen en zo niet dan bedenk je daar weer een alternatief voorquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
gooi dan ook meteen de alcohol erbij
Als het niet in de COS was is het niet gebeurdquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
op een of andere site stond dat ze alle 3 een berisping hebben gekregen
maar geloof er niks van want niks erover in de COS
nopequote:Op vrijdag 16 december 2022 20:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alcohol is een ander verhaal want dat drinkt in principe iedereen en zo niet dan bedenk je daar weer een alternatief voor
Nou ,lekker dan, fucking bemoeialsquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
een hele milde over het algemeenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:11 schreef Seattle het volgende:
Ik heb ook zin om iemand te roasten… of doen wij dat hier al de hele dag
Het grote gros wel en jij krijgt dan iets anders en mag je nog kiezen ookquote:
dus??quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het grote gros wel en jij krijgt dan iets anders
Moet er niet wat meer vanaf nog?quote:
buiten op de BBQ graag .....quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:11 schreef Seattle het volgende:
Ik heb ook zin om iemand te roasten… of doen wij dat hier al de hele dag
okquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tabak is veel individualistischer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |