SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Trendsetterquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:45 schreef engine het volgende:
Dubbele blouse voor Martinnog nooit iemand zien doen.
Oh oké, dan heb ik het verkeerd begrepen wat hij tegen Zoë zei.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een roast gemaakt.
Hij las het vanmiddag nog voor aan Marciano en KimK.
Hij moet nog een stukje , hoorde ik net.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh oké, dan heb ik het verkeerd begrepen wat hij tegen Zoë zei.
ik vind sas heel gewoonquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Poppetje is weer mooi.. ze komt waarschijnlijk op TV![]()
[ afbeelding ]
En hoeveel gram krijgt Isaac van Isaac?quote:
Zou als niet-roker ook gewoon die 7,5 gram komen ophalen en er dan mee rondlopen als een handtasquote:
Krijgt de rest ook nog wat of hoe denkt Isaac dit te kunnen gaan verkopen aan de totale groepquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:02 schreef pingu66 het volgende:
Mijn god wat een poeha om die shag. Imadidin er weer bij ,bang dat hij iets te kort komt want hij vind dat hij meer moet krijgen omdat hij een echte roker is. Het enige wat ima doet is slapen eten beetje koken en roken als het kan.
hoe denkt hij de poedertjes en de pilletjes voor hem Matin en tiano te kunnen verkopen?quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Krijgt de rest ook nog wat of hoe denkt Isaac dit te kunnen gaan verkopen aan de totale groep
Verkopen aan een verstokte roker in ruil voor zijn Zalando bon !quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou als niet-roker ook gewoon 15 gram komen ophalen en er dan mee rondlopen als een handtas![]()
Gaat vast vertellen dat hij het van zijn eigen geld heeft gekocht.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Krijgt de rest ook nog wat of hoe denkt Isaac dit te kunnen gaan verkopen aan de totale groep
ik denk on stream nietquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:06 schreef Hoempah het volgende:
De vraag gaat worden.... zal de regie de roast gedeeltelijk gaan muten.
een roast is eigenlijk nooit leukquote:
Daar ga ik wel vanuit als ik dat zo hoor. Schakelde nu ook weg.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:06 schreef Hoempah het volgende:
De vraag gaat worden.... zal de regie de roast gedeeltelijk gaan muten.
Had mijn bericht al aangepast. Iedereen krijgt 15 grquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou als niet-roker ook gewoon die 7,5 gram komen ophalen en er dan mee rondlopen als een handtas![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
een roast is eigenlijk nooit leuk
het is legaal iemand afzeiken
Daar is echt wel een gesprekje geweest ergensquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:07 schreef Seattle het volgende:
Huh, nou doet Mexx zelfs het haar van Leila????
gooi dan ook meteen de alcohol erbijquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef Kakadylo het volgende:
Je zou dat roken eens in de groep moeten gooien en kijken naar hoe het groepsgesprek zich ontvouwt waarna win/win
Ik snap roast, maar tussen afzeiken en afzeiken zit wel een verschil...quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
een roast is eigenlijk nooit leuk
het is legaal iemand afzeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |