die komt niets te kort daar buitenquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:14 schreef engine het volgende:
Isaac lekker aan het schransen daarbuiten.
Ja, die is niet helemaal goed hoor. Kan amper normaal praten, herhaalt alles 4 x en praat met iedereen mee.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:13 schreef Flow3r het volgende:
Isaac eet net zo vies als ie praat, met teveel speeksel in zijn mond
Engnek is het...quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:16 schreef engine het volgende:
Jeff krijgt ook stiekem een sigaretje van Isaac
vieslak die isaac, die heeft dus tabak voor zichzelf achergehouden om uit te delen.quote:
gekochtquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:18 schreef Verida het volgende:
[..]
vieslak die isaac, die heeft dus tabak voor zichzelf achergehouden om uit te delen.
ik had al geen hoge pet van hem op, maar ik krijg met de dag een grotere hekel aan hem
Ze hebben gewoon alleen buiten gegeten.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:08 schreef engine het volgende:
Een bord voor binnen en een bord voor Isaac, Kim en Jeff. Lekker eerlijk.
Dat is gisteravond met de boodschappen binnen gekomen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:18 schreef Verida het volgende:
[..]
vieslak die isaac, die heeft dus tabak voor zichzelf achergehouden om uit te delen.
ik had al geen hoge pet van hem op, maar ik krijg met de dag een grotere hekel aan hem
Wat een onzin, die 3 hebben daar eerst voor de rest het eten geregeld. Zowel Jeff als Isaac hebben binnen gevraagd of iemand nog iets wilde voor ze zelf gingen eten. Dan komt Erik alsnog aankakken of er nog eten is.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:10 schreef engine het volgende:
Maar Jeff zit vol dus dan is er genoeg gebakken.
ja kloptquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:20 schreef Verida het volgende:
[..]
en verdeeld waarbij isaac dus een deel voor zichzelf heeft gehouden
Ja en dat is hoe de laatste twee borden verdeeld werden. Jeff zat al vol.. één bord is naar binnen gegaan en de ander is grotendeels door Isaac buiten opgegetenquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon alleen buiten gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |