heeft hij net gekregen van Isaakquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah Jeff aan het bier, daarom doet-ie zo blij
Kleiner dan de gemiddelde Fok!Ker iddquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
fijn dat jij het kunt vertalen
maar als hij dat werkelijk zegt
zit hij ook nog te liegen
en neem aan dat Moraima hem gewoon verstaat
Hoe bedoel je? Ik dacht hem blij te zien doen met biertje?quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft hij net gekregen van Isaak
dus dat klopt niet helemaal
hij was al blij aan het doenquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik dacht hem blij te zien doen met biertje?
Oh op die wagenquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij was al blij aan het doen
en kreeg toen een biertje van isaak
Ja hij mag een biertje drinken en hij mag ook een peukje roken.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik dacht hem blij te zien doen met biertje?
die hebben dan net niet opgelet denk ikquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:07 schreef engine het volgende:
Buiten hebben ze nog bulten friet en Eunice heeft nog honger. Erik heeft nog trek.
Wat raar.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:07 schreef engine het volgende:
Buiten hebben ze nog bulten friet en Eunice heeft nog honger. Erik heeft nog trek.
Niet duidelijk genoeg blijkbaar.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
die hebben dan net niet opgelet denk ik
volgens mij vroeg jeff dat nog?
Erik komt zelf naar buiten om te vragen of er nog eten is.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Wat raar.
Isaac loopt daar heen en weer om te kijken wie er nog eten wil.
Het was behoorlijk veel wat ze gemaakt hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |