Wat voegt dit nu toe aan dit topic? Het gaat hier over Musk en Twitter, niet over dit belachelijke clubje wacko's dat helaas onderdeel uitmaakt van de Nederlandse politiek.quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:56 schreef Raw85 het volgende:
[..]
ThierryGOD is wat minder enthousiast over MuskGOD.. Hoe moet dit nu verder voor jou? Lastige keuze lijkt me
[ twitter ]
'Trust and safety'. Haha, DEIB nonsens zul je bedoelen, waardoor gebruikers op Twitter een ban kregen zodra zij de realiteit met betrekking tot de menselijke biologie durfden te benoemen of kritiek hadden op het indoctrineren van jonge kinderen met LGBTQ en genderideologie. Fijn dat deze onnodige tak van Twitter is opgedoekt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 04:38 schreef Kijkertje het volgende:
Twitter's Trust and Safety Council is nu helemaal opgedoekt:
[ twitter ]
Mooie stropop weer.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De enige ECHTE wetenschapper zeker?
Ron kan vrij weinig op waarde schatten, net zoals Kyle Griffin overigens. En toch zijn dit worden dit gezien als twee discipelen in links en progressieve kringen. Dat zet toch aan het denken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat die dan op waarde kan schatten.
Nooit op de maan geweestquote:Op dinsdag 13 december 2022 08:56 schreef Raw85 het volgende:
[..]
ThierryGOD is wat minder enthousiast over MuskGOD.. Hoe moet dit nu verder voor jou? Lastige keuze lijkt me
[ twitter ]
mkay..quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:56 schreef Raw85 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nu nog het laten inzinken dat Elon ook op hetzelfde spoor zit als Thierry.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nooit op de maan geweestThierry is het spoor bijster.
Hoezo? Zijn standpunten omtrent covid en klimaatverandering zijn toch al jaren bekend?quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nu nog het laten inzinken dat Elon ook op hetzelfde spoor zit als Thierry.
Hihi, daar hebben we alt-right posterboy/girl Dennis/Denise ook weer met zijn/haar/hen vaste riedeltje.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Trust and safety'. Haha, DEIB nonsens zul je bedoelen, waardoor gebruikers op Twitter een ban kregen zodra zij de realiteit met betrekking tot de menselijke biologie durfden te benoemen of kritiek hadden op het indoctrineren van jonge kinderen met LGBTQ en genderideologie. Fijn dat deze onnodige tak van Twitter is opgedoekt.
[..]
Mooie stropop weer.
[..]
Ron kan vrij weinig op waarde schatten, net zoals Kyle Griffin overigens. En toch zijn dit worden dit gezien als twee discipelen in links en progressieve kringen. Dat zet toch aan het denken.
Passieve dwang?quote:Op maandag 12 december 2022 21:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik had het over verplichte training, begin jij een heel verhaal over het je vrijwillig aan kunnen sluiten bij clubjes gelijkgestemden. Dat is wat anders hè?
Alles zorgt tegenwoordig voor de rechtse huillies en de linkse wokies voor polarisatie. Stelletje jankerds uit beide kampen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Passieve dwang?
Je wordt natuurlijk niet letterlijk verplicht. Maar zulke trainingen zorgen wel voor polarisatie.
Het toverwoord, inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Alles zorgt tegenwoordig voor de rechtse huillies en de linkse wokies voor polarisatie. Stelletje jankerds uit beide kampen.
Alice in wonderland?quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:37 schreef Tijn het volgende:
Wat moet dit soort shit in godsnaam voorstellen?
[ twitter ]
Volgens de wokesters op Twitter een dog whistle naar Q-Anon.quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:37 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
Waar ik benieuwd naar ben of hij de aankomende maanlanding in 2024/2025 ook gaat ontkennen. Of dat hij het dan grootst gaat vieren omdat het de eerste mensen op de maan zijnquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nooit op de maan geweestThierry is het spoor bijster.
Verwijzing naar de Killer Rabbit van Monty Python.quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:37 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waar ik benieuwd naar ben of hij de aankomende maanlanding in 2024/2025 ook gaat ontkennen. Of dat hij het dan grootst gaat vieren omdat het de eerste mensen op de maan zijn
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:48 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Volgens de wokesters op Twitter een dog whistle naar Q-Anon.
Ok, dus iedereen ziet er wat anders in? Niemand weet wat Musk ermee wil zeggen? Hij raaskalt maar wat? Dat zal toch niet, of wel? Ik heb echt geen idee.quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Verwijzing naar de Killer Rabbit van Monty Python.
Ik raad niet, ik kopieer alleen eens een keer niet de tweet van elon. Maar als het te moeilijk voor je is om zelf te zoeken wil ik zo wel ff de tweet voor je plakken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok, dus niemand weet het? Musk raaskalt maar wat?
Misschien kan Elon-orakel @:rnie licht in de duisternis brengen.
Zoiets misschien?quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok, dus iedereen ziet er wat anders in? Niemand weet wat Musk ermee wil zeggen? Hij raaskalt maar wat? Dat zal toch niet, of wel? Ik heb echt geen idee.
Misschien kan Elon-orakel @:rnie licht in de duisternis brengen.
Down the rabbit hole, geen qanon.quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:37 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:21 schreef Tijn het volgende:
Ik vind dit persoonlijk maar een onduidelijke manier van communiceren. Kan aan mij liggen natuurlijk
Hij zou voor de grap gewoon de letter Q moeten posten. Hek van de fucking dam.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:27 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik zou me de pleuris lachen als men zich zo druk zou maken als ik een konijntje zou posten.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:29 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hij zou voor de grap gewoon de letter Q moeten posten. Hek van de fucking dam.![]()
Mevrouw met een Phd deelt haar eigen unieke interpretatiequote:Op dinsdag 13 december 2022 14:27 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik zou me de pleuris lachen als men zich zo druk zou maken als ik een konijntje zou posten.
Vooral nogal infantiel, maar dat lijkt een beetje de modus operandi van Musk op Twitter. Volgens mij is dat ook het onvermijdelijk effect wat posten op Twitter op mensen heeft.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:21 schreef Tijn het volgende:
Ik vind dit persoonlijk maar een onduidelijke manier van communiceren. Kan aan mij liggen natuurlijk
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat het tijdperk van sociale media niet bepaald verlichting heeft gebracht, nee.quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral nogal infantiel, maar dat lijkt een beetje de modus operandi van Musk op Twitter. Volgens mij is dat ook het onvermijdelijk effect wat posten op Twitter op mensen heeft.
Check haar bio: Studying disinformationquote:Op dinsdag 13 december 2022 15:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mevrouw met een Phd deelt haar eigen unieke interpretatie
[ twitter ]
Weer een voorbeeld van een 'expert'. En dit soort mensen zijn dan degenen die worden opgetrommeld door hun vriendjes en vriendinnetjes in de mainstream media om bij diens journalistieke schrijfsels hun mening te geven. Zodat het als 'wetenschappelijk' kan worden weggezet.quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mevrouw met een Phd deelt haar eigen unieke interpretatie
[ twitter ]
Haha, dit is ook zo'n mooie. Net als al die academici die 'extremisme' bestuderen, wat dan héél toevallig altijd neer blijkt te komen op 'extremisme' aan één kant van het politieke spectrum.quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:17 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Check haar bio: Studying disinformation
Ja hahahaha, echt super grappig.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:29 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hij zou voor de grap gewoon de letter Q moeten posten. Hek van de fucking dam.![]()
Over gevolgen gesproken, het lijkt er nog niet echt op dat de adverteerders warmlopen voor een massale terugkeer, zo meldt de Wall Street Journal.quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:39 schreef YStec het volgende:
[..]
Achteraf niet gaan janken dat er gevolgen zijn.
quote:Worryingly, even Twitter’s aggressive incentives might not be helping. Similarweb’s latest data show that for the first few days of December, the platform’s ad manager domain traffic trends have continued to decline with traffic volume now so low it doesn’t even meet the firm’s threshold necessary to track and measure it.
Elon zou eerder deze Q bedoelen danquote:
kom er maar in Elon met een volgende tweet dat het allemaal meevalt zonder daar weer met tastbaar bewijs te komen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Over gevolgen gesproken, het lijkt er nog niet echt op dat de adverteerders warmlopen voor een massale terugkeer, zo meldt de Wallstreet Journal.
[ twitter ]
Uit dat artikel:
[ afbeelding ]
[..]
Maar we krijgen heus wel meer OPENHEID VAN ZAKEN!!quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
kom er maar in Elon met een volgende tweet dat het allemaal meevalt zonder daar weer met tastbaar bewijs te komen.
De Wall Street Journal is natuurlijk enorm links, dus het maakt allemaal niet uit wat ze schrijven.quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
kom er maar in Elon met een volgende tweet dat het allemaal meevalt zonder daar weer met tastbaar bewijs te komen.
quote:Compare the Twitter Files to The Wall Street Journal’s Facebook Files, which used beat reporters to break stories based on a cache of documents that were eventually shared with other outlets, and you’ll get a sense of just how far the Twitter Files are from journalistic best practice.
What’s perhaps more telling is what these journalists haven’t proven. Even with access that most reporters could only dream of, they haven’t shown evidence the US government ordered the removal of content or accounts for political reasons or that Twitter acquiesced. They haven’t shown that conservative accounts were specifically targeted with harsher treatment (ironically, they unwittingly showed evidence of the contrary). Absence of evidence isn’t evidence, but it does take the wind out of the sails of claims that Twitter was systematically putting its finger on the scale.
Gaat heen en vermenigvuldigt u. Als de konijnen, Net als Elon.quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:37 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
Nasa opzoek naar alternatieven? Zoals?quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:24 schreef YStec het volgende:
Er is een reden waarom CEO's en andere hoge piefen zich niet al te politiek uitdrukken en een boel PR-mensen achter zich hebben en dat er een communicatie-afdeling is die met de media spreekt.
Maar Elon Musk is een genius, dus die weet het allemaal beter. Niet beseffen dat er al enorm veel polarisatie in de maatschappij is en dat je door hard te schreeuwen en een voorkeur uit te spreken voor een kant je enorm veel van je gebruikers afstoot... Of nou ja, ik zeg het verkeerd. Hij beseft heel erg goed waar-ie mee bezig is en doet het juist bewust omdat het op korte termijn voor meer clicks and traffic zorgt.
Maar ondertussen zit hij de hoofdgroep/-gebruikers van Tesla weg te jagen en kan NASA naar alternatieven zoeken wanneer ze merken dat het gedrag van Musk een negatief effect heeft op SpaceX.
Oh, meer geld gieten in de alternatieven, of gewoon aangeven dat je geen zaken gaat doen zolang Musk erbij betrokken is. Langzaam terugtrekken en zo, enzo. Aangezien NASA de opdrachtgever met de miljarden is kunnen ze vast wel wat eisen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:45 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nasa opzoek naar alternatieven? Zoals?
Veels te makkelijk denken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:50 schreef YStec het volgende:
[..]
Oh, meer geld gieten in de alternatieven, of gewoon aangeven dat je geen zaken gaat doen zolang Musk erbij betrokken is. Langzaam terugtrekken en zo, enzo.
Bij elektrische auto's zijn er inmiddels meerdere concurrenten - het heeft even geduurd maar ze zijn er. Bij SpaceX kan (gaat) het hetzelfde verlopen, ze zijn niet onaantastbaar.
SpaceX lanceerde vorig jaar 80% van alles dat de ruimte in ging. Welk alternatief doet ze dat na?quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:24 schreef YStec het volgende:
Maar ondertussen zit hij de hoofdgroep/-gebruikers van Tesla weg te jagen en kan NASA naar alternatieven zoeken wanneer ze merken dat het gedrag van Musk een negatief effect heeft op SpaceX.
De haat zit blijkbaar zo hoog dat mensen niet meer realistisch kunnen denken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:11 schreef Rnie het volgende:
[..]
Veels te makkelijk denken.Moet Nasa met zijn kleine budget meer gieten in wie? Blue origin?
Welke alternatieven stel jij voor dan? Zijn mening omtrent covid zorgt er inderdaad voor dat Nasa een pakket kiest wat 2x zo duur uitvalt voor de huidige Artemis missies, plus dat Be-4 boven Raptor 2 wordt verkozenRaptor heeft gewoonweg geen geschikt alternatief op dit moment. De BE-4's worden daarbij niet op massa geproduceert. Daarbij zijn BE-7's er simpelweg nog niet en praktisch niet te vergelijken met Raptor 2.
Daarbij spreken Consistente tripjes van SpaceX naar de ISS boekdelen wat betreft vertrouwen.
Dus nogmaals, wat is je alternatief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |