Wat voegt dit nu toe aan dit topic? Het gaat hier over Musk en Twitter, niet over dit belachelijke clubje wacko's dat helaas onderdeel uitmaakt van de Nederlandse politiek.quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:56 schreef Raw85 het volgende:
[..]
ThierryGOD is wat minder enthousiast over MuskGOD.. Hoe moet dit nu verder voor jou? Lastige keuze lijkt me
[ twitter ]
'Trust and safety'. Haha, DEIB nonsens zul je bedoelen, waardoor gebruikers op Twitter een ban kregen zodra zij de realiteit met betrekking tot de menselijke biologie durfden te benoemen of kritiek hadden op het indoctrineren van jonge kinderen met LGBTQ en genderideologie. Fijn dat deze onnodige tak van Twitter is opgedoekt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 04:38 schreef Kijkertje het volgende:
Twitter's Trust and Safety Council is nu helemaal opgedoekt:
[ twitter ]
Mooie stropop weer.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De enige ECHTE wetenschapper zeker?
Ron kan vrij weinig op waarde schatten, net zoals Kyle Griffin overigens. En toch zijn dit worden dit gezien als twee discipelen in links en progressieve kringen. Dat zet toch aan het denken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat die dan op waarde kan schatten.
Nooit op de maan geweestquote:Op dinsdag 13 december 2022 08:56 schreef Raw85 het volgende:
[..]
ThierryGOD is wat minder enthousiast over MuskGOD.. Hoe moet dit nu verder voor jou? Lastige keuze lijkt me
[ twitter ]
mkay..quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:56 schreef Raw85 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nu nog het laten inzinken dat Elon ook op hetzelfde spoor zit als Thierry.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nooit op de maan geweestThierry is het spoor bijster.
Hoezo? Zijn standpunten omtrent covid en klimaatverandering zijn toch al jaren bekend?quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nu nog het laten inzinken dat Elon ook op hetzelfde spoor zit als Thierry.
Hihi, daar hebben we alt-right posterboy/girl Dennis/Denise ook weer met zijn/haar/hen vaste riedeltje.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Trust and safety'. Haha, DEIB nonsens zul je bedoelen, waardoor gebruikers op Twitter een ban kregen zodra zij de realiteit met betrekking tot de menselijke biologie durfden te benoemen of kritiek hadden op het indoctrineren van jonge kinderen met LGBTQ en genderideologie. Fijn dat deze onnodige tak van Twitter is opgedoekt.
[..]
Mooie stropop weer.
[..]
Ron kan vrij weinig op waarde schatten, net zoals Kyle Griffin overigens. En toch zijn dit worden dit gezien als twee discipelen in links en progressieve kringen. Dat zet toch aan het denken.
Passieve dwang?quote:Op maandag 12 december 2022 21:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik had het over verplichte training, begin jij een heel verhaal over het je vrijwillig aan kunnen sluiten bij clubjes gelijkgestemden. Dat is wat anders hè?
Alles zorgt tegenwoordig voor de rechtse huillies en de linkse wokies voor polarisatie. Stelletje jankerds uit beide kampen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Passieve dwang?
Je wordt natuurlijk niet letterlijk verplicht. Maar zulke trainingen zorgen wel voor polarisatie.
Het toverwoord, inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Alles zorgt tegenwoordig voor de rechtse huillies en de linkse wokies voor polarisatie. Stelletje jankerds uit beide kampen.
Alice in wonderland?quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:37 schreef Tijn het volgende:
Wat moet dit soort shit in godsnaam voorstellen?
[ twitter ]
Volgens de wokesters op Twitter een dog whistle naar Q-Anon.quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:37 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
Waar ik benieuwd naar ben of hij de aankomende maanlanding in 2024/2025 ook gaat ontkennen. Of dat hij het dan grootst gaat vieren omdat het de eerste mensen op de maan zijnquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nooit op de maan geweestThierry is het spoor bijster.
Verwijzing naar de Killer Rabbit van Monty Python.quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:37 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waar ik benieuwd naar ben of hij de aankomende maanlanding in 2024/2025 ook gaat ontkennen. Of dat hij het dan grootst gaat vieren omdat het de eerste mensen op de maan zijn
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:48 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Volgens de wokesters op Twitter een dog whistle naar Q-Anon.
Ok, dus iedereen ziet er wat anders in? Niemand weet wat Musk ermee wil zeggen? Hij raaskalt maar wat? Dat zal toch niet, of wel? Ik heb echt geen idee.quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Verwijzing naar de Killer Rabbit van Monty Python.
Ik raad niet, ik kopieer alleen eens een keer niet de tweet van elon. Maar als het te moeilijk voor je is om zelf te zoeken wil ik zo wel ff de tweet voor je plakken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok, dus niemand weet het? Musk raaskalt maar wat?
Misschien kan Elon-orakel @:rnie licht in de duisternis brengen.
Zoiets misschien?quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok, dus iedereen ziet er wat anders in? Niemand weet wat Musk ermee wil zeggen? Hij raaskalt maar wat? Dat zal toch niet, of wel? Ik heb echt geen idee.
Misschien kan Elon-orakel @:rnie licht in de duisternis brengen.
Down the rabbit hole, geen qanon.quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:37 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:21 schreef Tijn het volgende:
Ik vind dit persoonlijk maar een onduidelijke manier van communiceren. Kan aan mij liggen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |