Over Covidvaccins?quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ben al meer te weten gekomen door “Chief Twit” dan de voorgaande jaren onder Dorsey.
Transparantie ftw.
Ik denk dat ze stiekem hebben samengezworen met linkse wetenschappers!quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:05 schreef Chivaz het volgende:
Wat raad je aan @:kijkertje? Welke artikelen moet ik lezen die aangeven dat Malone er naast zat? En dan blijft de vraag nog steeds staan hoe het personeel bij Twitter dat soort info op waarde kan schatten.
Met al je artikelen heb je er zelf ook behoorlijk naast gezeten omtrent COVID.
Je bedoelt “tHe SiEnCe” volk die vooral anti wetenschappelijk zijn. Dat verklaart mogelijk wel dat een wetenschapper van Twitter word getrapt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik denk dat stiekem hebben samengezworen met linkse wetenschappers!
De enige ECHTE wetenschapper zeker?quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je bedoelt “tHe SiEnCe” volk die vooral anti wetenschappelijk zijn. Dat verklaart mogelijk wel dat een wetenschapper van Twitter word getrapt.
Dat maak jij er van, ik pretendeer hier niet de absolute waarheid in pacht te hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De enige ECHTE wetenschapper zeker?
Zegt iemand die het over covidfascisme heeft.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, ik pretendeer hier niet de absolute waarheid in pacht te hebben.
Wat nog steeds de correcte term is voor de meest onvrije periode sinds de 2e Wereldoorlog.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zegt iemand die het over covidfascisme heeft.
Ik heb niet het idee dat die dan op waarde kan schatten.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat nog steeds de correcte term is voor de meest onvrije periode sinds de 2e Wereldoorlog.
Maar heb je nog een leuke tweet van kyle griffin in de aanbieding om mij te overtuigen dat Malone er naast zat? Of word het er eentje van Ronnie Filipkowski ofziets?
Een zeldzame intelligente reactie van je, wat goed van je.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat die dan op waarde kan schatten.
Als je dat al intelligent vindt ....quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een zeldzame intelligente reactie van je, wat goed van je.
Voor jou doen wel, je komt vaak niet verder dan een tweet gevolgd door een emoticon. Ik heb je eerlijk gezegd nog nooit op een eigen mening kunnen betrappen.quote:
Dat verbaast me nietsquote:Op dinsdag 13 december 2022 06:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Voor jou doen wel, je komt vaak niet verder dan een tweet gevolgd door een emoticon. Ik heb je eerlijk gezegd nog nooit op een eigen mening kunnen betrappen.
Wat er interessant aan is dat hij ook verdacht wordt van marktmanipulatie, zou musk al de hete adem van justitie voelen vanwege zijn observeerbare manipulatie van de dogecoin.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:44 schreef Kijkertje het volgende:
Verbaast me ook niks:
[ twitter ]
[ twitter ]
ThierryGOD is wat minder enthousiast over MuskGOD.. Hoe moet dit nu verder voor jou? Lastige keuze lijkt mequote:
Oei.quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:56 schreef Raw85 het volgende:
[..]
ThierryGOD is wat minder enthousiast over MuskGOD.. Hoe moet dit nu verder voor jou? Lastige keuze lijkt me
[ twitter ]
Baudet noemt alles slecht over mUsk, waar Musk om geroemd is,quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:56 schreef Raw85 het volgende:
[..]
ThierryGOD is wat minder enthousiast over MuskGOD.. Hoe moet dit nu verder voor jou? Lastige keuze lijkt me
[ twitter ]
Elke keer als je denkt het kan niet gekker met die gast...quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:56 schreef Raw85 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Is Baudet nou ook al een maan-wappie?quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:56 schreef Raw85 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij kent zijn doelgroep.quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is Baudet nou ook al een maan-wappie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |