Het is de essentie van de EU, centralisatie en consolidering van de macht doormiddel van wetgeving en list en bedrog.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ach, dit is een kwestie van er van alles bij fantaseren.
Daar gaat de boete van de EU totaal niet over.
En dan kom je op voor een Amerikaans social networkquote:Op donderdag 11 december 2025 18:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is de essentie van de EU, centralisatie en consolidering van de macht doormiddel van wetgeving en list en bedrog.
Ideaal voor de multinationals maar wat minder voor de mensen die vinden dat democratie zwaarder weegt dan het belang van de multinationals.
Kijk maar eens naar Nederland hoe hard we weer eens belazerd zijn. Migratie is/was een groot punt voor de Nederlanders als in het moet beperkt worden. Onze volksvertegenwoordigers met Jetten en Bontenbal voorop riepen in koor dat we het Europees moeten regelen en wat doet von der Leyen, ze zet nu de deur open voor immigranten uit India om werk te doen die Europeanen zogenaamd niet willen.
Kortom de burger word uit de markt geprijsd en onze eigen volksvertegenwoordigers zagen dat het goed was omdat ze weten dat er toch niets tegen te doen valt.
Dat mensen nog in dit project geloven is omdat ze geloven dat stemmen betekent dat je slechts kiest voor een vertegenwoordiger die zich aan geen enkele belofte hoeft te houden.
Precies, want raad eens waar ik woon? In de EU dus vrijheidsbeperkende maatregelen, überhaupt het gedrag van de EU heeft een direct gevolg op mijn leven. Ik weet wel wat beter voor mij is dan de EU. Als je zelf zo graag geregeerd wil worden dan stel ik voor dat je bij een dominante vrouw intrekt, maar laat mij a.u.b. met rust.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dan kom je op voor een Amerikaans social network![]()
Terwijl daar een machthebber is die per decreet tegen de zin van lokale overheden regeert...
Je kunt van alles roepen over Ursula, maar die heeft dergelijke macht niet.
Plus dat X zich continu conformeert aan wetgeving van diverse landen, inclusief die met oppresieve regimes.
Geen enkel probleem.
Maar over de EU schreeuwt Musk moord en brand en zijn discipelen huilen mee.
Vertel eens hoe jouw vrijheid wordt beperkt door een boete van 120 miljoen euro vanwege een misleidend vinkje in X.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Precies, want raad eens waar ik woon? In de EU dus vrijheidsbeperkende maatregelen, überhaupt het gedrag van de EU heeft een direct gevolg op mijn leven. Ik weet wel wat beter voor mij is dan de EU. Als je zelf zo graag geregeerd wil worden dan stel ik voor dat je bij een dominante vrouw intrekt, maar laat mij a.u.b. met rust.
Musk en Trump doen hetzelfde: ze weten precies hoe ze onder je huid moeten kruipen.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:30 schreef Chivaz het volgende:
Jammer overigens dat Musk zo laat tot dat inzicht is gekomen, wat Musk nu roept roep ik al minimaal 20 jaar. We hebben nu ieder geval weer een beetje momentum om de zaak hier te ontregelen, die idiote wetgeving van von der Leyen zal de geloofwaardigheid van de EU alleen maar verder aantasten. Kortom het gaat de goede kant op als je net zoals ik geloof dat de EU het slechtste is wat Europa kan overkomen.
Zit ie daar wel met grote concurrent en vijand Sam altman.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:39 schreef Rnie het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ersonen-van-het-jaar
Musk is opnieuw gekozen tot Person of the Year, al deelt hij deze keer de eer met anderen.
xAI
Zonder concurrentie geen vooruitgang.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zit ie daar wel met grote concurrent en vijand Sam altman.
Er moet toch wel een godswonder gebeuren wil Elon Musk vooruit gaan. Misschien met bepaalde ideeën, zakelijk gezien.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:42 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zonder concurrentie geen vooruitgang.
Lachu in het licht van alle bagger die hier werd uitgestort door de Musk fanclub toen concurrent Bluesky er kwam.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:42 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zonder concurrentie geen vooruitgang.
Ha bluesky, gebruikt iemand dat nog? nee toch? zie in de meeste topics alleen maar het goddelijke platform van Elon. Ik zie nog meer TruthSocials van Trump voorbij komen op fok dan BlueSky.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Lachu in het licht van alle bagger die hier werd uitgestort door de Musk fanclub toen concurrent Bluesky er kwam.
Zie je ook truth socials langskomen die niet van Trump zijn?quote:Op donderdag 11 december 2025 21:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ha bluesky, gebruikt iemand dat nog? nee toch? zie in de meeste topics alleen maar het goddelijke platform van Elon. Ik zie nog meer TruthSocials van Trump voorbij komen op fok dan BlueSky.
Vreemde take. Bluesky is met praktisch geen enkele feature een vooruitgang maar eerder een stap terug. In vergelijking met X biedt Bluesky niets unieks (op de starterspack functie na) en qua functionaliteiten is het beduidend minder uitgebreid.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Lachu in het licht van alle bagger die hier werd uitgestort door de Musk fanclub toen concurrent Bluesky er kwam.
Niet relevant.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:24 schreef Rnie het volgende:
[..]
Vreemde take. Bluesky is met praktisch geen enkele feature een vooruitgang maar eerder een stap terug. In vergelijking met X biedt Bluesky niets unieks (op de starterspack functie na) en qua functionaliteiten is het beduidend minder uitgebreid.
Dit is echt niet waar, je mag Epic's posts in FB teruglezen.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:20 schreef Wantie het volgende:
Jij ageert altijd tegen concurrent Bluesky.
Ik beperk me tot dit topic.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dit is echt niet waar, je mag Epic's posts in FB teruglezen.
Het klopt dat Bluesky een concurrent is en dat concurrentie vaak tot vooruitgang leidt, maar jouw kijk op het geheel is wat vreemd. Bluesky is juist oerconservatief en dat traditionele karakter is een waardevolle tegenhanger voor het progressieve X met zijn constant uitbreidende features.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet relevant.
Het is een van de concurrenten.
Concurrentie is goed, het houdt de markt scherp.
Je maakt de gekste sprongen...quote:Op donderdag 11 december 2025 21:36 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het klopt dat Bluesky een concurrent is en dat concurrentie vaak tot vooruitgang leidt, maar jouw kijk op het geheel is wat vreemd. Bluesky is juist oerconservatief en dat traditionele karakter is een waardevolle tegenhanger voor het progressieve X met zijn constant uitbreidende features.
In dat kader heb je zeker een punt.
Ik geef aan "zonder concurrentie geen vooruitgang". Jij suggereert echter dat ik (en wellicht anderen) ‘bagger’ zou hebben gesproken over Bluesky en zijn rol als concurrent, waardoor je mijn post ironisch vindt ofzo. Maar voor zover ik weet heeft niemand Bluesky of het AT-protocol afgebrand op het gebied van technologische vooruitgang. Het is simpelweg zo dat de markt er niet om lijkt te vragen, gezien de dalende trend die het platform al jaren laat zien.quote:
Blijkbaar werd je nogal getriggerd door mijn opmerking.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik geef aan "zonder concurrentie geen vooruitgang". Jij suggereert echter dat ik (en wellicht anderen) ‘bagger’ zou hebben gesproken over Bluesky en zijn rol als concurrent, waardoor je mijn post ironisch vindt ofzo. Maar voor zover ik weet heeft niemand Bluesky of het AT-protocol afgebrand op het gebied van technologische vooruitgang. Het is simpelweg zo dat de markt er niet om lijkt te vragen, gezien de dalende trend die het platform al jaren laat zien.
Los van het AT-protocol en die ‘starter pack’-functie blijft staan dat het progressieve X juist inspeelt op de markt en nieuwe features toevoegt, waardoor het vooruitgang boekt dankzij de concurrentie van oerconservatieve platforms zoals Bluesky, die blijven hangen in oude gedachtes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |