abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219515613
quote:
17s.gif Op woensdag 17 december 2025 09:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat schattig dat POL-AMV rent free in je hoofd mag leven.
Heerlijk is dat topic, soort van leedvermaak om te zien wat voor waanideeën daar rondgaan.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219518301
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Musk en Trump doen hetzelfde: ze weten precies hoe ze onder je huid moeten kruipen.

En je trapt er met open ogen in.
Wat begrijp je niet aan, ik heb deze mening al meer dan 20 jaar? Wat dat betreft zijn Musk en Trump erg laat bij het feestje.
pi_219518479
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 16:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat begrijp je niet aan, ik heb deze mening al meer dan 20 jaar? Wat dat betreft zijn Musk en Trump erg laat bij het feestje.
Voor mijn part heb je die mening van je oma meegekregen.

Dat is het punt niet.
Het punt is dat Trump daar gebruik van maakt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219519604
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 16:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Voor mijn part heb je die mening van je oma meegekregen.

Dat is het punt niet.
Het punt is dat Trump daar gebruik van maakt.
Gebruik maakt van wat precies?
pi_219520008
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Gebruik maakt van wat precies?
Gosh, wat ben jij dom |:(
pi_219520772
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Gosh, wat ben jij dom |:(
Kom leg eens uit ipv te schelden want zelf kom je ook niet echt intelligent over met het constante napapegaaien van het heersende narratief.
pi_219521857
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Kom leg eens uit ipv te schelden want zelf kom je ook niet echt intelligent over met het constante napapegaaien van het heersende narratief.
Nee, vergeefse moeite.
Blijf jij maar lekker geloven dat Trump toevallig zegt wat jij al 20 jaar denkt...

En verklaar dat voor jezelf met je eerdere bewering dat Leavitt is aangesteld om voor Trump te liegen...
pi_219528259
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Reeeeeeeee orangemanbad!!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219528524
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2025 19:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Reeeeeeeee orangemanbad!!
Zo bedoelt Chivaz dat niet.
pi_219548397
twitter

Heftige beelden, NFSW en zeker niet aan te raden voor diegene die hier niet tegen kunnen. Maar dit maakt "X" zo sterk. We zien daadwerkelijk wat er gebeurd, dit is journalistiek direct van front. Niet journalistiek met een agenda.

Alleen daarom moet een platform zoals "X" bestaan, en ja ook voor zaken dat bijvoorbeeld ICE.
pi_219548664
quote:
13s.gif Op zondag 21 december 2025 01:21 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Heftige beelden, NFSW en zeker niet aan te raden voor diegene die hier niet tegen kunnen. Maar dit maakt "X" zo sterk. We zien daadwerkelijk wat er gebeurd, dit is journalistiek direct van front. Niet journalistiek met een agenda.

Alleen daarom moet een platform zoals "X" bestaan, en ja ook voor zaken dat bijvoorbeeld ICE.
De beelden zijn van een tekst voorzien.
Je wordt als kijker daarmee in een bepaalde richting geduwd, ipv dat je onbevangen de rauwe beelden ziet zoals jij suggereert.
pi_219549882
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 07:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
De beelden zijn van een tekst voorzien.
Je wordt als kijker daarmee in een bepaalde richting geduwd, ipv dat je onbevangen de rauwe beelden ziet zoals jij suggereert.
1. je ziet dit überhaupt niet op MSM
2. wat je suggereert is bij alleen van toepassing op jouw favoriete media outlets.
pi_219549895
quote:
10s.gif Op zondag 21 december 2025 12:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
1. je ziet dit überhaupt niet op MSM
Slecht excuus.

quote:
2. wat je suggereert is bij alleen van toepassing op jouw favoriete media outlets.
Nope, je ziet duidelijk dat er tekst bij de video staat.
pi_219577160
De enige echte.
pi_219580294
twitter

De beste premier die we nooit hebben gehad.
pi_219581165
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 20:00 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

Heb jij al wat geld van Musk ontvangen, of doe je dit gratis?
pi_219581426
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 20:00 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

Mooi, houden zo.
pi_219581456
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 22:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Mooi, houden zo.
Wat dat betreft staan we er veel beter voor met een sterke man zoals Rob Jetten. Ik hoop oprecht dat hij die tien steden gaat bouwen, moet haast wel want ik ben hier door heel integere mensen geïnformeerd dat politici doorgaans niet liegen.
pi_219585584
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 22:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat dat betreft staan we er veel beter voor met een sterke man zoals Rob Jetten. Ik hoop oprecht dat hij die tien steden gaat bouwen, moet haast wel want ik ben hier door heel integere mensen geïnformeerd dat politici doorgaans niet liegen.
Ik voel je pijn :*
pi_219618134
twitter

En dit is waarom "X" de beste nieuwsoutlet die er is. Geen enkele MSM journalist die dit soort zaken nog onderzoekt of er verslagen van maakt. Als je een MSM journalist wil zijn is het enige wat je nodig hebt control C en V skills.

Zonder Elon was dit filmpje natuurlijk op oude Twitter zijn verbannen, youtube geshadowbanned. Jullie weten wel, die site die net zoals Twitter Trump verbande omdat ze niet tegen zijn populariteit kunnen.

In bovenstaande filmpje die al meer dan 30 miljoen keer is bekeken zie je hoe een echte journalist de Somalische fraude aan de kaart stelt met daycares die bijvoorbeeld 4 miljoen aan subsidie ontvangen vanuit Tim Walz en Ilhan Omar.

twitter
pi_219654651
twitter

Niet slecht voor een platform waar men van dacht dat het zou sterven.
Hoe gaat het overigens met BlueSky? Is het platform waar fatsoen hoog in het vaandel staat X al voorbij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')