SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijken jullie ook weer mee? Toch wel aan te raden in de Eurovisieloze maanden
Junior Eurovision 2022 running order:
🇳🇱 Netherlands: Luna - La Festa
🇵🇱 Poland: Laura - To The Moon
🇰🇿 Kazakhstan: David Charlin - Jer-Ana (Mother Earth)
🇲🇹 Malta: Gaia Gambuzza - Diamonds In The Skies
🇮🇹 Italy: Chanel Dilecta - BLA BLA BLA
🇫🇷 France: Lissandro - Oh Maman!
🇦🇱 Albania: Kejtlin Gjata - Pakëz Diell
🇬🇪 Georgia: Mariam Bigvava - I Believe
🇮🇪 Ireland: Sophie Lennon - Solas
🇲🇰 North Macedonia: Lara feat. Jovan & Irina - ´ivotot E Pred Mene
🇪🇸 Spain: Carlos Higes - Señorita
🇬🇧 United Kingdom: Freya Skye - Lose My Head
🇵🇹 Portugal: Nicolas Alves - Anos 70
🇷🇸 Serbia: Katarina Savić - Svet Bez Granica
🇦🇲 Armenia: Nare - DANCE!
🇺🇦 Ukraine: Zlata Dziunka - Nezlamna (Unbreakable)
Voordeel van Junior is dat de running order weinig zegt. Zelfs iemand op de vervloekte startpositie kan hoog scoren. Denk alleen niet dat Polen daar een van is.quote:Op zondag 11 december 2022 16:19 schreef molloot200 het volgende:
Luna deed het top! Ik denk top 5 ondanks dat ze als eerste moest
Zenuwen waren wel merkbaar inderdaad, maar ze kwam er goed doorheen ja.quote:Op zondag 11 december 2022 16:23 schreef hole1988 het volgende:
Vocaal had het misschien iets beter gekund van Luna, maar wat wil je ook met al dat gedans.
Het kan erger laat Kazachstan zien/horen.quote:Op zondag 11 december 2022 16:24 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zenuwen waren wel merkbaar inderdaad, maar ze kwam er goed doorheen ja.
uberhaubt voelt dit als best wel veel gemaakte cliche'squote:Op zondag 11 december 2022 16:28 schreef NailQueen het volgende:
"It's so easy like a abc"
Dat soort teksten vind ik zo cringe
Het was beter dan bij de NF.quote:Op zondag 11 december 2022 16:24 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zenuwen waren wel merkbaar inderdaad, maar ze kwam er goed doorheen ja.
Qua muziek kan het me ook niet echt bekorenquote:Op zondag 11 december 2022 16:28 schreef NailQueen het volgende:
Die kan ik me niet eens meer herinnerenquote:Op zondag 11 december 2022 16:29 schreef koffieleuk het volgende:
Wel leuker dan hun ESF nummer dit jaar.
Toch klinkt het vaak beter dan "it's simple like E=MC2"quote:Op zondag 11 december 2022 16:28 schreef NailQueen het volgende:
Goeie vergelijking.quote:Op zondag 11 december 2022 16:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toch klinkt het vaak beter dan "it's simple like E=MC2"
Die van Kroatië dit ESF ook wel.quote:Op zondag 11 december 2022 16:30 schreef Momo het volgende:
Nummer van Italië is mijn guilty pleasure
Ik moest het ook opzoeken. I am what I am was het, en het heeft de finale niet gehaaldquote:Op zondag 11 december 2022 16:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die kan ik me niet eens meer herinneren
Van mij nu ookquote:Op zondag 11 december 2022 16:30 schreef Momo het volgende:
Nummer van Italië is mijn guilty pleasure
Ah ja. Ik dacht eerst aan Ritmu van Aidenquote:Op zondag 11 december 2022 16:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik moest het ook opzoeken. I am what I am was het, en het heeft de finale niet gehaald
Aidan komt dit jaar weer ratatatata doen. Met 39 andere kandidaten in de nationale finale in Maltaquote:Op zondag 11 december 2022 16:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah ja. Ik dacht eerst aan Ritmu van Aiden
Ze meten zich niet met Turijn, maar met Baku 2012quote:Op zondag 11 december 2022 16:37 schreef Em31 het volgende:
Wel een beetje tragisch dat deze hele productie beter is dan die van Turijn.
Dries Roelvink in de Spiegelzaal van Sterren.nl is dat op zich ook, maar het ziet er zeker netjes uit.quote:Op zondag 11 december 2022 16:37 schreef Em31 het volgende:
Wel een beetje tragisch dat deze hele productie beter is dan die van Turijn.
Het was het bash nummer van de slay honey realness types op twitter. Maar dit gaat wel goed doen.quote:Op zondag 11 december 2022 16:39 schreef Em31 het volgende:
Dit lijkt me ook wel één van de favorieten?
Jep! En Servië en Frankrijkquote:Op zondag 11 december 2022 16:30 schreef koffieleuk het volgende:
@:molloot200 waar had jij ook alweer op gestemd? Meende dat ik Ierland langs zag komen, maar ben de rest vergeten.
Ohja dat geloof ik meteenquote:Op zondag 11 december 2022 16:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Het was het bash nummer van de slay honey realness types op twitter. Maar dit gaat wel goed doen.
Goede muziek is goede muziek, laat kinderen smaak ontwikkelen door ze met een verscheidenheid van stijlen in contact te brengen.quote:Op zondag 11 december 2022 16:45 schreef drxanax het volgende:
Ik vind dat liedjes bij junior ook junior gehalte moet hebben. Die dramatische ballads.....om kids de depressie in te duwen. Laat die lekker in de grote mensen versie zingen
Verrek nu je het zegtquote:
Zo chauvinistisch zijn Spanjaarden toch niet?quote:Op zondag 11 december 2022 16:48 schreef Em31 het volgende:
Maar stemmen op je eigen land he.. dan kunnen wij toch nooit op tegen Spanje/UK enzo?
Ja, dat verbaast mij ook.quote:Op zondag 11 december 2022 16:48 schreef Em31 het volgende:
Maar stemmen op je eigen land he.. dan kunnen wij toch nooit op tegen Spanje/UK enzo?
Nou dat mag al sinds 2019 geloof ik en Spanje heeft nog geen enkele keer gewonnenquote:Op zondag 11 december 2022 16:48 schreef Em31 het volgende:
Veel beter.quote:Op zondag 11 december 2022 16:51 schreef Fred_B het volgende:
Beter dan wat Ierland naar de grotemensenversie stuurt.
Je moet op minimaal 3 landen stemmen, dat verandert een hoop.quote:Op zondag 11 december 2022 16:48 schreef Em31 het volgende:
Eens. Dan vind ik Banshee nog beter trouwens.quote:Op zondag 11 december 2022 16:51 schreef Fred_B het volgende:
Beter dan wat Ierland naar de grotemensenversie stuurt.
Ook waarquote:Op zondag 11 december 2022 16:50 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nou dat mag al sinds 2019 geloof ik en Spanje heeft nog geen enkele keer gewonnen
Dat is waarquote:Op zondag 11 december 2022 16:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je moet op minimaal 3 landen stemmen, dat verandert een hoop.
Dit is wel echt voor de doelgroep inderdaadquote:Op zondag 11 december 2022 16:54 schreef koffieleuk het volgende:
Dit is wel vintage JESF
Die outfits, die sound.
Mexicoquote:Op zondag 11 december 2022 16:57 schreef Fred_B het volgende:
Carlos met Señorita, dan weet je in elk geval waar het vandaan komt.
Bij het refrein lijk dat wel.quote:Op zondag 11 december 2022 16:57 schreef Momo het volgende:
Ik had gehoord dat mensen klaagde dat de backings te hard stonden hier
Roemenië normaal gesprokenquote:Op zondag 11 december 2022 16:57 schreef Fred_B het volgende:
Carlos met Señorita, dan weet je in elk geval waar het vandaan komt.
Geen idee of @Strani dat waardeerd, dus laten we het maar niet doen.quote:
Oke. Gaan we niet doen @Straniquote:Op zondag 11 december 2022 16:58 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Geen idee of @:strani dat waardeerd, dus laten we het maar niet doen.
Ik zou net zeggen, dat had best gekundquote:Op zondag 11 december 2022 16:59 schreef koffieleuk het volgende:
Spanje mag ook wel weer zoiets naar het ESF sturen vind ik.
We krijgen nu eerst een aantal keer een krolse kat met een reggeaton bop.quote:Op zondag 11 december 2022 16:59 schreef koffieleuk het volgende:
Spanje mag ook wel weer zoiets naar het ESF sturen vind ik.
Ja, zin inquote:Op zondag 11 december 2022 17:03 schreef Nexum het volgende:
Dit laat me ESF wel missen. Kan niet wachten totdat FiK weer start en ik kan sparren met iedereen over mijn favoriete NF inzendingen
En toch zou het me niet eens verbazen als ze er daadwerkelijk over zouden zeiken.quote:
Jaquote:Op zondag 11 december 2022 17:03 schreef Nexum het volgende:
Dit laat me ESF wel missen. Kan niet wachten totdat FiK weer start en ik kan sparren met iedereen over mijn favoriete NF inzendingen
Dit is wel live.quote:
Ja maar dat hoge stukje als ze de microfoon ook wegdoetquote:
Backing vocals denk ik.quote:Op zondag 11 december 2022 17:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar dat hoge stukje als ze de microfoon ook wegdoet
Het komt van de schrijvers die normaal voor Ava Max schrijvenquote:Op zondag 11 december 2022 17:04 schreef NailQueen het volgende:
Dit nummer had van Dua Lipa kunnen zijn.
Achtergrondzangers op de band zullen in junior ESF ook wel mogen.quote:Op zondag 11 december 2022 17:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar dat hoge stukje als ze de microfoon ook wegdoet
Ben het met je eens over het tweede.quote:Op zondag 11 december 2022 17:05 schreef drxanax het volgende:
UK-> te volwassen pop.
En ook hier net als bij volwassen versie veel te veel backings op tape.
Hoop dat ze dat terugdraaien. Binnenkort zingt iedereen alleen nog coupletten live met wat adlibs
Ik vind dat volwassene ook nooit zo doe mij maar nanananana j'imagineeeequote:Op zondag 11 december 2022 17:05 schreef drxanax het volgende:
UK-> te volwassen pop.
En ook hier net als bij volwassen versie veel te veel backings op tape.
Hoop dat ze dat terugdraaien. Binnenkort zingt iedereen alleen nog coupletten live met wat adlibs
Kinderen willen natuurlijk wel doen alsof ze volwassen zijn.quote:Op zondag 11 december 2022 17:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind dat volwassene ook nooit zo doe mij maar nanananana j'imagineeee
Dat is ook mijn favoriete jesf-liedje. Omdat het echt een junior songfestivallied is.quote:Op zondag 11 december 2022 17:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind dat volwassene ook nooit zo doe mij maar nanananana j'imagineeee
Ik zat ook al te denken.quote:Op zondag 11 december 2022 17:08 schreef H_T het volgende:
Ze beginnen vroeg met roken en whisky drinken in Portugal zo te horen
Ja de doelgroep is natuurlijk ook niet alleen onder de 10, dus hoort er ook bijquote:Op zondag 11 december 2022 17:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Kinderen willen natuurlijk wel doen alsof ze volwassen zijn.
Bij de volwassenen had iedereen die falsetto opgehemeld.quote:Op zondag 11 december 2022 17:09 schreef drxanax het volgende:
Port-> te gemaakt die stem. Ook weer een volwassen nummer.
Ik mis, en dat hebben jullie nu wel door, het junior gehalte. 80% vd nummers had net zo goed op het echte songfestival kunnen staan.
Vroeger moesten kinderen meegeschreven hebben aan het nummer.quote:Op zondag 11 december 2022 17:09 schreef drxanax het volgende:
Ik mis, en dat hebben jullie nu wel door, het junior gehalte. 80% vd nummers had net zo goed op het echte songfestival kunnen staan.
Wij zijn tot nu toe de enige met een echt junior songfestivalliedje.quote:Op zondag 11 december 2022 17:09 schreef drxanax het volgende:
Italië ookquote:Op zondag 11 december 2022 17:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wij zijn tot nu toe de enige met een echt junior songfestivalliedje.
Vond ik Macedonië ook wel, maar dat is niet bepaald een kanshebber.quote:Op zondag 11 december 2022 17:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wij zijn tot nu toe de enige met een echt junior songfestivalliedje.
Maar jury weet dat ook wel neem ik aanquote:Op zondag 11 december 2022 17:12 schreef Em31 het volgende:
Trouwens UK was dus gisteren playback bij de jury, kan ook nog invloed gehad hebben op het stemmen.
Ja ik vraag me nu eigenlijk af of dat misschien niet een voordeel wasquote:Op zondag 11 december 2022 17:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar jury weet dat ook wel neem ik aan
Smaakquote:
Er was een balletje in een bakquote:Op zondag 11 december 2022 17:19 schreef NailQueen het volgende:
Oekraine als afsluiter lijkt me geen toeval
Het is de perfectie positie voor "we willen het er niet over hebben maar zo kunnen we het er toch over hebben"quote:
Martin Österdahl zit met spanning te kijken of het nog steeds zo makkelijk gaatquote:Op zondag 11 december 2022 17:20 schreef drxanax het volgende:
Ukr-> zou hier ook sympathiestemmen komen?
Site platquote:Op zondag 11 december 2022 17:24 schreef Thrts het volgende:
Stemmen:
https://vote.junioreurovision.tv/
Doet het niet, wat ergggquote:Op zondag 11 december 2022 17:24 schreef Thrts het volgende:
Stemmen:
https://vote.junioreurovision.tv/
Vond ik ookquote:Op zondag 11 december 2022 17:25 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond Oekraïne best mooi en zou er best op kunnen stemmen Los van de oorlog ook.
Maar niet van harte. Kon net wel stemmen op Frankrijk, Servië en Armeniëquote:
Nederland op Spanje wordt sowieso wel genoeg gestemdquote:Op zondag 11 december 2022 17:28 schreef molloot200 het volgende:
Ik stem nu nog een keer Servië (m’n absolute favoriet), Portugal en voor de laatste twijfel ik tussen Spanje, Oekraïne en (nationalistisch ) Nederland
Ik heb gekozen voor Nederland idd Spanje en Oekraïne verwacht ik wel genoeg support voor.quote:Op zondag 11 december 2022 17:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nederland op Spanje wordt sowieso wel genoeg gestemd
Hoho, volgens de begeleidende tekst was het een wiskundevraag!quote:Op zondag 11 december 2022 17:31 schreef Momo het volgende:
Mooi basisschool sommetje erbij, zweten voor de gemiddelde 6-jarige
Al geprobeerd op een ander apparaat?quote:Op zondag 11 december 2022 17:32 schreef Em31 het volgende:
Gebeurt bij mij echt helemaal niets op die pagina
Dit soort dingen had jij eergisteren voorgelezen toch?quote:Op zondag 11 december 2022 17:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoho, volgens de begeleidende tekst was het een wiskundevraag!
Ik denk dat Malta nog best wat stemmen krijgt van de wat jongeren eigenlijk. Zeg maar de doelgroep waar dit gericht op isquote:Op zondag 11 december 2022 17:30 schreef Fred_B het volgende:
Eigenlijk zouden we op Nederland, Malta en Albanië ofzo strategisch moeten stemmen
Volgend jaar een differentiaal vergelijking oplossen!quote:Op zondag 11 december 2022 17:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoho, volgens de begeleidende tekst was het een wiskundevraag!
Geen idee riep Buddy niet altijd dat je heel vaak mocht stemmen?quote:Op zondag 11 december 2022 17:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou die niet een vorige stem resetten vanaf je IP?
Iets ingewikkelder, maar jaquote:Op zondag 11 december 2022 17:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit soort dingen had jij eergisteren voorgelezen toch?
Dat optreden was vrij ongemakkelijk. Zelfs de back-up video was beter.quote:Op zondag 11 december 2022 17:52 schreef NailQueen het volgende:
Not my soul past beter bij Destiny dan Je Me Casse
Misschien wint Italië wel.quote:Op zondag 11 december 2022 17:52 schreef Em31 het volgende:
Nou als Armenië weer wint krijgen we in ieder geval nog een keer een fantastisch Junior Songfestival
Deze post zou ik even bewaren jaquote:Op zondag 11 december 2022 17:57 schreef Em31 het volgende:
Stel je online stemmen voor in mei, dat wordt pas echt een zootje
Het is ook makkelijk te manipuleren met IP inplaats van telefoonlijnenquote:Op zondag 11 december 2022 17:57 schreef Em31 het volgende:
Stel je online stemmen voor in mei, dat wordt pas echt een zootje
Hopelijk doen ze dat alsnog. Al lijkt de kans mij klein met online stemmenquote:Op zondag 11 december 2022 17:58 schreef H_T het volgende:
Ze hadden hier toch vroeger dat iedereen alvast wat punten kreeg zodat niemand op 0 zou eindigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |