Goede muziek is goede muziek, laat kinderen smaak ontwikkelen door ze met een verscheidenheid van stijlen in contact te brengen.quote:Op zondag 11 december 2022 16:45 schreef drxanax het volgende:
Ik vind dat liedjes bij junior ook junior gehalte moet hebben. Die dramatische ballads.....om kids de depressie in te duwen. Laat die lekker in de grote mensen versie zingen
Verrek nu je het zegtquote:
Zo chauvinistisch zijn Spanjaarden toch niet?quote:Op zondag 11 december 2022 16:48 schreef Em31 het volgende:
Maar stemmen op je eigen land he.. dan kunnen wij toch nooit op tegen Spanje/UK enzo?
Ja, dat verbaast mij ook.quote:Op zondag 11 december 2022 16:48 schreef Em31 het volgende:
Maar stemmen op je eigen land he.. dan kunnen wij toch nooit op tegen Spanje/UK enzo?
Nou dat mag al sinds 2019 geloof ik en Spanje heeft nog geen enkele keer gewonnenquote:Op zondag 11 december 2022 16:48 schreef Em31 het volgende:
Veel beter.quote:Op zondag 11 december 2022 16:51 schreef Fred_B het volgende:
Beter dan wat Ierland naar de grotemensenversie stuurt.
Je moet op minimaal 3 landen stemmen, dat verandert een hoop.quote:Op zondag 11 december 2022 16:48 schreef Em31 het volgende:
Eens. Dan vind ik Banshee nog beter trouwens.quote:Op zondag 11 december 2022 16:51 schreef Fred_B het volgende:
Beter dan wat Ierland naar de grotemensenversie stuurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |