abonnement Unibet Coolblue
pi_207049391
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 21:00 schreef molloot200 het volgende:
De reacties op de Twitter en Instagram zijn niet mals… hopelijk leest Lissandro ze niet, arm jong ;(
En dat zijn dan volwassenen.. :')

Uiteindelijk een hele geruststelling dat deze mensen totaal geen invloed hebben op het eindresultaat.
pi_207050396
Ik mag trouwens hopen dat we op het echte ESF nooit dit soort stemmen via de site/app gaan krijgen. Net als bij de Melodifestivalen-finale krijg je dat de publieksstemmen dan zodanig dicht op elkaar uitkomen dat de jury een onevenredig gewicht krijgt. Gisteren hadden, buiten hekkensluiter Malta, alle 15 landen ongeveer 61 punten van de televoting, met een foutmarge van maximaal 19 punten naar boven en naar beneden. Bij de vakjury daarentegen zat er meer dan 100 punten verschil tussen de bovenste en onderste 3. In de eindscore was de jury-top 8 ook bijna identiek aan de uitslag, alleen Georgië en Armenië waren door het publiek nog omgewisseld.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator maandag 12 december 2022 @ 12:46:17 #103
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207052250
twitter


Mensen moet echt leren niet zo maar alle gedachten op internet te gooien, zeker niet op de social media van een persoon, zeker niet waar het kinderen betreft.
pi_207052492
Het is te treurig voor woorden. Ongelofelijk wat voor ‘fans’ het Songfestival tegenwoordig aantrekt.
  maandag 12 december 2022 @ 15:35:19 #105
478909 molloot200
alles muziek.
pi_207055220
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 13:01 schreef Em31 het volgende:
Het is te treurig voor woorden. Ongelofelijk wat voor ‘fans’ het Songfestival tegenwoordig aantrekt.
Ik ben soms ook zo verbaasd om het verschil tussen de “fans” hier op het forum en op de Twitter. Zo anders.
pi_207055316
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 15:35 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ik ben soms ook zo verbaasd om het verschil tussen de “fans” hier op het forum en op de Twitter. Zo anders.
Er zitten hier vrij weinig van het hysterische type, dat scheelt al een hoop. En de algoritmes van social media zijn ingericht op het naar voren brengen en uitvergroten van de meest extreme reacties, zeker op twitter. Als het aan vriend Elon ligt wordt dat alleen nog maar erger.
  Moderator maandag 12 december 2022 @ 15:47:41 #107
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207055392
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 15:35 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ik ben soms ook zo verbaasd om het verschil tussen de “fans” hier op het forum en op de Twitter. Zo anders.
Zag dat sommige fans dan wel weer andere fans aanspraken op het belachelijk maken van de kinderen (op twitter). Maar dat werd dan weer afgedaan door sommige als ze lezen het waarschijnlijk toch niet en we zijn allemaal snowflakes die nergens meer tegen kunnen en die kinderen worden zo voorbereid op het leven. :{

Snap echt niks van volwassenen die gaan reageren op een post van een kind op insta en dan zeggen dat ie lelijk/niet kan zingen/stom nummer etc heeft. Gewoon plaatsvervangende schaamte.
pi_207055423
quote:
9s.gif Op maandag 12 december 2022 15:47 schreef Momo het volgende:

[..]
Zag dat sommige fans dan wel weer andere fans aanspraken op het belachelijk maken van de kinderen (op twitter). Maar dat werd dan weer afgedaan door sommige als ze lezen het waarschijnlijk toch niet en we zijn allemaal snowflakes die nergens meer tegen kunnen en die kinderen worden zo voorbereid op het leven. :{

Snap echt niks van volwassenen die gaan reageren op een post van een kind op insta en dan zeggen dat ie lelijk/niet kan zingen/stom nummer etc heeft. Gewoon plaatsvervangende schaamte.
Ik weet niet hoe volwassen die mensen zijn... ik bedoel, ik kan me in mijn omgeving geen volwassene voorstellen die dat gaat doen. Wel een paar vervelende tieners.
  Moderator maandag 12 december 2022 @ 15:56:55 #109
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207055552
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 15:49 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe volwassen die mensen zijn... ik bedoel, ik kan me in mijn omgeving geen volwassene voorstellen die dat gaat doen. Wel een paar vervelende tieners.
In mijn beleving zijn het vaak jong volwassenen (onder de 25 jaar), die de hele dag druk bezig zijn op social media met ook grotendeels aan het shitposten zijn. Van die types die onder 50 tweets op een dag een Chanel dance break video gaan posten.
  Moderator maandag 12 december 2022 @ 18:06:20 #110
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207057275
twitter


De kracht van Rai Uno
pi_207058251
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 15:56 schreef Momo het volgende:

[..]
In mijn beleving zijn het vaak jong volwassenen (onder de 25 jaar), die de hele dag druk bezig zijn op social media met ook grotendeels aan het shitposten zijn. Van die types die onder 50 tweets op een dag een Chanel dance break video gaan posten.
Ja, die schaar ik ook onder tieners. 23-jarigen die zich gedragen als pubers. Die Nederlandse gast die zo zit te zeiken over Dion Cooper en Mia op twitter, ik weet z'n naam even niet meer, dat is zo'n type.

(ik kon trouwens echt niet meer op de naam van onze inzending komen, dat geeft wel aan dat ik er zelf ook niet echt fan van ben :))
pi_207058599
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 15:35 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ik ben soms ook zo verbaasd om het verschil tussen de “fans” hier op het forum en op de Twitter. Zo anders.
Op het forum kunnen het makkelijker loslaten "Ach mijn winnaar was het niet maar verder een prima lied. En door.."

Op twitter (en ook facebook) moet het gelijk extreem. In 2020 waren mensen razend omdat ze dachten dat Valentina geplaybackt had.
pi_207058899
Ondanks dat niet alle winnaars er bij konden zijn (4 winnaars om bekende redenen), was deze interval act echt leuk gemaakt O+

pi_207059002
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 20:37 schreef Nashipeer het volgende:
Voor Nederland jammer omdat ik het onze beste inzending ooit vond. Ik denk dat een startpositie aan het eind ervoor zou hebben gezorgd dat het beter zou zijn blijven hangen bij de kijkers. Maar de concurrentie dit jaar was wel heel sterk. Ik hoop dat Avrotros leert van Frankrijk, Armenië en Georgië (en een beetje VK) en het professioneler durft aan te pakken volgend jaar.

Hele goede show verder, en nog een wonder dat alles veilig is doorgegaan. Een jaar geleden wisten we niet eens of het in Yerevan kon plaatsvinden.
Luna staat ook in mijn top 3 beste Nederlandse inzendingen (samen met Tess en Matheu) :D
  ESF Reporter maandag 12 december 2022 @ 20:29:04 #115
87554 Cee
Welluk?
pi_207059238
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 20:05 schreef NailQueen het volgende:
Ondanks dat niet alle winnaars er bij konden zijn (4 winnaars om bekende redenen), was deze interval act echt leuk gemaakt O+

Ik vond het nogal rommelig eerlijk gezegd. Jammer dat ze maar twee zinnetjes kregen. Ik snap dat het anders een oneindig lange exercitie wordt maar dan kort je de nummers van de Russen en andere wegblijvers maar een beetje in.
pi_207059349
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 20:29 schreef Cee het volgende:

[..]
Ik vond het nogal rommelig eerlijk gezegd. Jammer dat ze maar twee zinnetjes kregen. Ik snap dat het anders een oneindig lange exercitie wordt maar dan kort je de nummers van de Russen en andere wegblijvers maar een beetje in.
Het was ook helaas playback maar ik vond het leuk om al die winnaars weer terug te zien :)
pi_207059798
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 20:05 schreef NailQueen het volgende:
Ondanks dat niet alle winnaars er bij konden zijn (4 winnaars om bekende redenen), was deze interval act echt leuk gemaakt O+

Heb gisteren dus niks gezien, maar vind dit wel leuk :)

Vind het wel raar en creepy dat al die meisjes uit dat koor er hetzelfde uitzien.
Koel en donker bewaren
pi_207076006
quote:
9s.gif Op maandag 12 december 2022 00:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben dit dus helemaal vergeten terwijl ik op zich wel (icm FOK) wilde kijken :')
Ik had de uitzending expliciet in mijn agenda geschreven :)
pi_207177398

Hier is nog een kleine vergelijking met de jury show. Bij Luna ging er iets mis op de achtergrond :o
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 1 februari 2023 @ 16:42:07 #120
39237 crew  H_T
2733
pi_207806956
Onze geliefde AvroTros heeft weer wat!

quote:
Junior Songfestival Fandag 2023
Zondag 16 april, dé dag waar je als Junior Songfestival fan bij wilt zijn! Met concert van o.a. Luna, Matheu, Ayana en UNITY. In het AVROTROS-pand in Hilversum, waar ook altijd JSF audities plaatsvinden. Kom je ook?

Een fandag die je niet wil missen. Want naast de meet en greet met Unity, Luna, Ayana of Matheu, is het ook nog mogelijk om een zang- of dansworkshop te volgen of je mooi te laten maken door de visagie. Bovendien zullen meerdere JSF finalisten van voorgaande jaren aanwezig zijn om met je te dansen, zingen of zomaar even met je op de foto te gaan. Kortom, een dag vol herinneringen.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_208639192
twitter
pi_208639841
En gaan een hoop 'nice' grappen worden gemaakt ;)

Maar mooie locatie, en fijn dat er een andere stad de aandacht krijgt dan alweer Parijs.
pi_208645315
Nice! O+
Prachtige stad en omgeving, inderdaad fijn dat Frankrijk na 64 jaar ook weer eens die kant van zich laat zien. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')