Er was een balletje in een bakquote:Op zondag 11 december 2022 17:19 schreef NailQueen het volgende:
Oekraine als afsluiter lijkt me geen toeval
Het is de perfectie positie voor "we willen het er niet over hebben maar zo kunnen we het er toch over hebben"quote:
Martin Österdahl zit met spanning te kijken of het nog steeds zo makkelijk gaatquote:Op zondag 11 december 2022 17:20 schreef drxanax het volgende:
Ukr-> zou hier ook sympathiestemmen komen?
Site platquote:Op zondag 11 december 2022 17:24 schreef Thrts het volgende:
Stemmen:
https://vote.junioreurovision.tv/
Doet het niet, wat ergggquote:Op zondag 11 december 2022 17:24 schreef Thrts het volgende:
Stemmen:
https://vote.junioreurovision.tv/
Vond ik ookquote:Op zondag 11 december 2022 17:25 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond Oekraïne best mooi en zou er best op kunnen stemmen Los van de oorlog ook.
Maar niet van harte. Kon net wel stemmen op Frankrijk, Servië en Armeniëquote:
Nederland op Spanje wordt sowieso wel genoeg gestemdquote:Op zondag 11 december 2022 17:28 schreef molloot200 het volgende:
Ik stem nu nog een keer Servië (m’n absolute favoriet), Portugal en voor de laatste twijfel ik tussen Spanje, Oekraïne en (nationalistisch ) Nederland
Ik heb gekozen voor Nederland idd Spanje en Oekraïne verwacht ik wel genoeg support voor.quote:Op zondag 11 december 2022 17:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nederland op Spanje wordt sowieso wel genoeg gestemd
Hoho, volgens de begeleidende tekst was het een wiskundevraag!quote:Op zondag 11 december 2022 17:31 schreef Momo het volgende:
Mooi basisschool sommetje erbij, zweten voor de gemiddelde 6-jarige
Al geprobeerd op een ander apparaat?quote:Op zondag 11 december 2022 17:32 schreef Em31 het volgende:
Gebeurt bij mij echt helemaal niets op die pagina
Dit soort dingen had jij eergisteren voorgelezen toch?quote:Op zondag 11 december 2022 17:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoho, volgens de begeleidende tekst was het een wiskundevraag!
Ik denk dat Malta nog best wat stemmen krijgt van de wat jongeren eigenlijk. Zeg maar de doelgroep waar dit gericht op isquote:Op zondag 11 december 2022 17:30 schreef Fred_B het volgende:
Eigenlijk zouden we op Nederland, Malta en Albanië ofzo strategisch moeten stemmen
Volgend jaar een differentiaal vergelijking oplossen!quote:Op zondag 11 december 2022 17:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoho, volgens de begeleidende tekst was het een wiskundevraag!
Geen idee riep Buddy niet altijd dat je heel vaak mocht stemmen?quote:Op zondag 11 december 2022 17:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou die niet een vorige stem resetten vanaf je IP?
Iets ingewikkelder, maar jaquote:Op zondag 11 december 2022 17:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit soort dingen had jij eergisteren voorgelezen toch?
Dat optreden was vrij ongemakkelijk. Zelfs de back-up video was beter.quote:Op zondag 11 december 2022 17:52 schreef NailQueen het volgende:
Not my soul past beter bij Destiny dan Je Me Casse
Misschien wint Italië wel.quote:Op zondag 11 december 2022 17:52 schreef Em31 het volgende:
Nou als Armenië weer wint krijgen we in ieder geval nog een keer een fantastisch Junior Songfestival
Deze post zou ik even bewaren jaquote:Op zondag 11 december 2022 17:57 schreef Em31 het volgende:
Stel je online stemmen voor in mei, dat wordt pas echt een zootje
Het is ook makkelijk te manipuleren met IP inplaats van telefoonlijnenquote:Op zondag 11 december 2022 17:57 schreef Em31 het volgende:
Stel je online stemmen voor in mei, dat wordt pas echt een zootje
Hopelijk doen ze dat alsnog. Al lijkt de kans mij klein met online stemmenquote:Op zondag 11 december 2022 17:58 schreef H_T het volgende:
Ze hadden hier toch vroeger dat iedereen alvast wat punten kreeg zodat niemand op 0 zou eindigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |