Volgend jaar een differentiaal vergelijking oplossen!quote:Op zondag 11 december 2022 17:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoho, volgens de begeleidende tekst was het een wiskundevraag!
Geen idee riep Buddy niet altijd dat je heel vaak mocht stemmen?quote:Op zondag 11 december 2022 17:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou die niet een vorige stem resetten vanaf je IP?
Iets ingewikkelder, maar jaquote:Op zondag 11 december 2022 17:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit soort dingen had jij eergisteren voorgelezen toch?
Dat optreden was vrij ongemakkelijk. Zelfs de back-up video was beter.quote:Op zondag 11 december 2022 17:52 schreef NailQueen het volgende:
Not my soul past beter bij Destiny dan Je Me Casse
Misschien wint Italië wel.quote:Op zondag 11 december 2022 17:52 schreef Em31 het volgende:
Nou als Armenië weer wint krijgen we in ieder geval nog een keer een fantastisch Junior Songfestival
Deze post zou ik even bewaren jaquote:Op zondag 11 december 2022 17:57 schreef Em31 het volgende:
Stel je online stemmen voor in mei, dat wordt pas echt een zootje
Het is ook makkelijk te manipuleren met IP inplaats van telefoonlijnenquote:Op zondag 11 december 2022 17:57 schreef Em31 het volgende:
Stel je online stemmen voor in mei, dat wordt pas echt een zootje
Hopelijk doen ze dat alsnog. Al lijkt de kans mij klein met online stemmenquote:Op zondag 11 december 2022 17:58 schreef H_T het volgende:
Ze hadden hier toch vroeger dat iedereen alvast wat punten kreeg zodat niemand op 0 zou eindigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |