Qua muziek kan het me ook niet echt bekorenquote:Op zondag 11 december 2022 16:28 schreef NailQueen het volgende:
"It's so easy like a abc"
Dat soort teksten vind ik zo cringe
Die kan ik me niet eens meer herinnerenquote:Op zondag 11 december 2022 16:29 schreef koffieleuk het volgende:
Wel leuker dan hun ESF nummer dit jaar.
Toch klinkt het vaak beter dan "it's simple like E=MC2"quote:Op zondag 11 december 2022 16:28 schreef NailQueen het volgende:
"It's so easy like a abc"
Dat soort teksten vind ik zo cringe
Goeie vergelijking.quote:Op zondag 11 december 2022 16:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toch klinkt het vaak beter dan "it's simple like E=MC2"
Die van Kroatië dit ESF ook wel.quote:Op zondag 11 december 2022 16:30 schreef Momo het volgende:
Nummer van Italië is mijn guilty pleasure
Ik moest het ook opzoeken. I am what I am was het, en het heeft de finale niet gehaaldquote:Op zondag 11 december 2022 16:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die kan ik me niet eens meer herinneren
Van mij nu ookquote:Op zondag 11 december 2022 16:30 schreef Momo het volgende:
Nummer van Italië is mijn guilty pleasure
Ah ja. Ik dacht eerst aan Ritmu van Aidenquote:Op zondag 11 december 2022 16:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik moest het ook opzoeken. I am what I am was het, en het heeft de finale niet gehaald
Aidan komt dit jaar weer ratatatata doen. Met 39 andere kandidaten in de nationale finale in Maltaquote:Op zondag 11 december 2022 16:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah ja. Ik dacht eerst aan Ritmu van Aiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |