Ja, zin inquote:Op zondag 11 december 2022 17:03 schreef Nexum het volgende:
Dit laat me ESF wel missen. Kan niet wachten totdat FiK weer start en ik kan sparren met iedereen over mijn favoriete NF inzendingen
En toch zou het me niet eens verbazen als ze er daadwerkelijk over zouden zeiken.quote:
Jaquote:Op zondag 11 december 2022 17:03 schreef Nexum het volgende:
Dit laat me ESF wel missen. Kan niet wachten totdat FiK weer start en ik kan sparren met iedereen over mijn favoriete NF inzendingen
Dit is wel live.quote:
Ja maar dat hoge stukje als ze de microfoon ook wegdoetquote:
Backing vocals denk ik.quote:Op zondag 11 december 2022 17:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar dat hoge stukje als ze de microfoon ook wegdoet
Het komt van de schrijvers die normaal voor Ava Max schrijvenquote:Op zondag 11 december 2022 17:04 schreef NailQueen het volgende:
Dit nummer had van Dua Lipa kunnen zijn.
Achtergrondzangers op de band zullen in junior ESF ook wel mogen.quote:Op zondag 11 december 2022 17:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar dat hoge stukje als ze de microfoon ook wegdoet
Ben het met je eens over het tweede.quote:Op zondag 11 december 2022 17:05 schreef drxanax het volgende:
UK-> te volwassen pop.
En ook hier net als bij volwassen versie veel te veel backings op tape.
Hoop dat ze dat terugdraaien. Binnenkort zingt iedereen alleen nog coupletten live met wat adlibs
Ik vind dat volwassene ook nooit zo doe mij maar nanananana j'imagineeeequote:Op zondag 11 december 2022 17:05 schreef drxanax het volgende:
UK-> te volwassen pop.
En ook hier net als bij volwassen versie veel te veel backings op tape.
Hoop dat ze dat terugdraaien. Binnenkort zingt iedereen alleen nog coupletten live met wat adlibs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |