Kinderen willen natuurlijk wel doen alsof ze volwassen zijn.quote:Op zondag 11 december 2022 17:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind dat volwassene ook nooit zodoe mij maar nanananana j'imagineeee
Dat is ook mijn favoriete jesf-liedje. Omdat het echt een junior songfestivallied is.quote:Op zondag 11 december 2022 17:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind dat volwassene ook nooit zodoe mij maar nanananana j'imagineeee
Ik zat ook al te denken.quote:Op zondag 11 december 2022 17:08 schreef H_T het volgende:
Ze beginnen vroeg met roken en whisky drinken in Portugal zo te horen
Ja de doelgroep is natuurlijk ook niet alleen onder de 10, dus hoort er ook bijquote:Op zondag 11 december 2022 17:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Kinderen willen natuurlijk wel doen alsof ze volwassen zijn.
Bij de volwassenen had iedereen die falsetto opgehemeld.quote:Op zondag 11 december 2022 17:09 schreef drxanax het volgende:
Port-> te gemaakt die stem. Ook weer een volwassen nummer.
Ik mis, en dat hebben jullie nu wel door, het junior gehalte. 80% vd nummers had net zo goed op het echte songfestival kunnen staan.
Vroeger moesten kinderen meegeschreven hebben aan het nummer.quote:Op zondag 11 december 2022 17:09 schreef drxanax het volgende:
Ik mis, en dat hebben jullie nu wel door, het junior gehalte. 80% vd nummers had net zo goed op het echte songfestival kunnen staan.
Wij zijn tot nu toe de enige met een echt junior songfestivalliedje.quote:Op zondag 11 december 2022 17:09 schreef drxanax het volgende:
Italië ookquote:Op zondag 11 december 2022 17:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wij zijn tot nu toe de enige met een echt junior songfestivalliedje.
Vond ik Macedonië ook wel, maar dat is niet bepaald een kanshebber.quote:Op zondag 11 december 2022 17:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wij zijn tot nu toe de enige met een echt junior songfestivalliedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |