zo is ze wel te pruimenquote:Op woensdag 7 december 2022 22:38 schreef engine het volgende:
Wanda en Jappie...lekker aan het organiseren
m&Mquote:Op woensdag 7 december 2022 22:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat gaat Isaac doen? loopt op het dak?
die heeft Jeff daar neer laten leggenquote:Op woensdag 7 december 2022 22:40 schreef Silves het volgende:
Viespeuk met zijn alles verstoppen..denk ook dat er tussen de nootjes ook de tondeuse ligt..
quote:Op woensdag 7 december 2022 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Had Jappie daar geen M%Ms verstopt?
dat kan daar dus nietquote:Op woensdag 7 december 2022 22:40 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ik bewaar ook altijd mijn voorraad M&M op mijn schuurdak![]()
gewoon in de voorraadkast is zo 2021
In de aanbieding bij de V kiloquote:Op woensdag 7 december 2022 22:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Prima zo, Thanks![]()
Nu heb ik zin in M&M's
Ik zat al te wachten op 'n ambulance, Siaac door het dak gezaktquote:Op woensdag 7 december 2022 22:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat gaat Isaac doen? loopt op het dak?
ach wat naar nuquote:Op woensdag 7 december 2022 22:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op 'n ambulance, Siaac door het dak gezakt
Zelfs Wendy zei dat ze dat niet precies wist, groente/ gezond. Ze corrigeerde zichzelf. Het ging om de onderliggende boodschap dat er bij jeff te weinig gezond gekookt mocht/ kon worden.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:41 schreef Harry het volgende:
Maar, het gedoe rond de kookclub ging toch met name om het woord "groente" ?? Meer groente.
Neem je de pinda versiequote:Op woensdag 7 december 2022 22:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Niet zo best voor mijn diabetes
quote:Op woensdag 7 december 2022 22:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oh jeetje de vibra van Zoe probeert te vluchten!
Ja of Isaac?quote:Op woensdag 7 december 2022 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Had Jappie daar geen M%Ms verstopt?
En geldt ook niet voor openlijk zaken bespreken, zaken die in de kookclub spelen alleen binnen de kookclub houden (net met Jeff besproken) etc etcquote:Op woensdag 7 december 2022 22:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac noemt zichzelf een man van zijn woord (geldt alleen niet voor zijn gezin, dan is zijn woord niets waard)
Jezusquote:Op woensdag 7 december 2022 22:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
draait wat op de vloer![]()
Die lui maken er een dictatuur van. Belachelijk idee dat ze daar recht op hebben en vreemd dat de groep het pikt.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En geld ook niet voor openlijk zaken bespreken, zaken die in de kookclub spelen alleen binnen de kookclub houden (net met Jeff besproken) etc etc
Hij bedoelt: regels gelden voor iedereen behalve voor mij
Die zijn dus niet veranderd.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:48 schreef HappyCharly het volgende:
Erik wil een update van het regelboek. Blijkbaar zijn er regels veranderd
Zou dat ook wel willen weten.
+tquote:Op woensdag 7 december 2022 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Die lui maken er een dictatuur van. Belachelijk idee dat ze daar recht op hebben en vreemd dat de groep het pikt.
Gaat er niet leuker op worden met Isaac...quote:Op woensdag 7 december 2022 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Die lui maken er een dictatuur van. Belachelijk idee dat ze daar recht op hebben en vreemd dat de groep het pikt.
Volgens mij waren het Kim en Jeff die die m&m in eerste instantie hebben verstopt ( mayo emmer)quote:Op woensdag 7 december 2022 22:40 schreef Silves het volgende:
Viespeuk met zijn alles verstoppen..denk ook dat er tussen de nootjes ook de tondeuse ligt..
bij de hottubquote:Op woensdag 7 december 2022 22:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij waren het Kim en Jeff die die m&m in eerste instantie hebben verstopt ( mayo emmer)
De tondeuse heeft Maddy ( hallo) verstopt.
Dat was het verhaal van Martinquote:Op woensdag 7 december 2022 22:51 schreef engine het volgende:
Verhaal over dat alleen een manager mag typen is dus ook bullshit.
Veel erger kon al niet dus nog een maandje afzien dan maar.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gaat er niet leuker op worden met Isaac...
Nou ''gewoon''...quote:Op woensdag 7 december 2022 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Isaac zet de lijn van Jeff gewoon door.
Maar is dat zo of is de regels verandert?quote:Op woensdag 7 december 2022 22:51 schreef engine het volgende:
Verhaal over dat alleen een manager mag typen is dus ook bullshit.
Ik denk dat Isaac best erger kan zijnquote:Op woensdag 7 december 2022 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Veel erger kon al niet dus nog een maandje afzien dan maar.
Nope Isaac is begonnen met de kaarten en spellen te verstoppen....Kon glashard liegen tegen iedereen,quote:Op woensdag 7 december 2022 22:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij waren het Kim en Jeff die die m&m in eerste instantie hebben verstopt ( mayo emmer)
De tondeuse heeft Maddy ( hallo) verstopt.
Isaac hoorde ik zeggen dat hij dat achter gaat vragen of anderen ook mogen typen.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar is dat zo of is de regels verandert?
Want Maddy en Jeff en Martin vonden dat getyp zelf ook superkut maar zeiden allemaal dat anderen niet op de computer mochten.
Dus lijkt me wel sterk dat ze dit alledrie bedachten...
Ik weet bijna zeker dat Isaac erger gaat zijn dan Jeff. Voor ons. Ik vermoed dat hij nog sneakyer is en de bewoners makkelijker een rad voor ogen kan draaien dan Jeff.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat Isaac best erger kan zijn
Ik verwacht het zelfs
Dat kan best leuk worden als ze samen gaan spannen.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat Isaac erger gaat zijn dan Jeff. Voor ons. Ik vermoed dat hij nog sneakyer is en de bewoners makkelijker een rad voor ogen kan draaien dan Jeff.
Van bol.comquote:Op woensdag 7 december 2022 22:56 schreef chufi het volgende:
Waar komt de grote Dieren Encyclopedie van die Kenzy zit te lezen ?
Gekocht door de vorige managerquote:Op woensdag 7 december 2022 22:56 schreef chufi het volgende:
Waar komt de grote Dieren Encyclopedie van die Kenzy zit te lezen ?
Lijkt er eerder op dat Isaac Jeff voor de bus gooit. heeft net al zitten liegen over iets tegen Jeffquote:Op woensdag 7 december 2022 22:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kan best leuk worden als ze samen gaan spannen.
Ok, dat wil ik dan nog wel eens mee maken. Als dat zo is moet hij dat snel te weten komen.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lijkt er eerder op dat Isaac Jeff voor de bus gooit. heeft net al zitten liegen over iets tegen Jeff
Is wat anders, een apparaat van de action zei ze net. Ze gooit hem steeds op de grond en hij doet het nog zei ze netquote:Op woensdag 7 december 2022 22:58 schreef freaky40 het volgende:
De Satisfyer is in actie...op de grond...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lees vorige topic, over dat kenzy gezegd zou hebben, eindelijk gezond eten, tijdens een bespreking met de kookclub. Wendy vertelde dat aan Jeff, bevestigd door Ruppie en Ima en Isaac zei dat het niet is gezegd en dat Wendy gelogen zou hebben, tegen Jeffquote:Op woensdag 7 december 2022 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, dat wil ik dan nog wel eens mee maken. Als dat zo is moet hij dat snel te weten komen.
Eunice de Nietzoprimaballerinaquote:Op woensdag 7 december 2022 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Wilde Kenzy
Eunice heeft haar 2e boek al
Denk ook dat het er niet leuker op gaat worden. Het geblaaskaak van Isaac en zijn vocabulaire staan me nu al tegen.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lijkt er eerder op dat Isaac Jeff voor de bus gooit. heeft net al zitten liegen over iets tegen Jeff
En nu wil ze spitzenquote:Op woensdag 7 december 2022 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Wilde Kenzy
Eunice heeft haar 2e boek al
Daarom heeft ze nu een boek he, als het uit is is ze het welquote:Op woensdag 7 december 2022 23:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eunice de Nietzoprimaballerina
Dat mag ze willen maar laat haar eerst maar op ballet gaan , je mag niet zomaar zonder goedkeuring van een prof op spitzen dansen . Ze kan ze kopen als ze thuis isquote:
gezichtsreinigerquote:Op woensdag 7 december 2022 22:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is wat anders, een apparaat van de action zei ze net. Ze gooit hem steeds op de grond en hij doet het nog zei ze net
Wat is dat dan weer en waarom heb je daar goedkeuring van een prof voor nodig?quote:Op woensdag 7 december 2022 23:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat mag ze willen maar laat haar eerst maar op ballet gaan , je mag niet zomaar zonder goedkeuring van een prof op spitzen dansen . Ze kan ze kopen als ze thuis is![]()
[ afbeelding ]
Ze kan ook beginnen als Wajang-pop, spotje en 'n wit laken is voldoendequote:Op woensdag 7 december 2022 23:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat mag ze willen maar laat haar eerst maar op ballet gaan , je mag niet zomaar zonder goedkeuring van een prof op spitzen dansen . Ze kan ze kopen als ze thuis is![]()
[ afbeelding ]
En vervolgens ging Isaac Wendy waarschuwen en Kenzy gelijk geven. Tot zover De slang, part one. Close curtain.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lees vorige topic, over dat kenzy gezegd zou hebben, eindelijk gezond eten, tijdens een bespreking met de kookclub. Wendy vertelde dat aan Jeff, bevestigd door Ruppie en Ima en Isaac zei dat het niet is gezegd en dat Wendy gelogen zou hebben, tegen Jeff
Korte uitleg ,want dat is makkelijkerquote:Op woensdag 7 december 2022 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer en waarom heb je daar goedkeuring van een prof voor nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Okay, thanksquote:Op woensdag 7 december 2022 23:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Korte uitleg ,want dat is makkelijker
Niet iedereen kan zomaar spitzen kopen en erop gaan staan. Aangezien je letterlijk danst op de punten van je tenen, kan het snel mis gaan zonder professionele begeleiding, zonder sterk getrainde spieren of zonder jaren balletervaring. Daarbij is het ook zeer belangrijk dat wanneer je eenmaal toestemming hebt van jouw balletdocent, je naar een dansspeciaalzaak gaat voor het aanmeten van spitzen.
quote:Op woensdag 7 december 2022 23:13 schreef engine het volgende:
[..]
Okay, thanks![]()
Het klonk voor mij alsof ik toestemming moest gaan vragen aan een profvoetballer om voetbalschoenen te kopen
Hoe het met voetbal schoenen werkt weet ik niet, maar klassiek ballet eist en vergt veel van een lichaam .quote:Op woensdag 7 december 2022 23:13 schreef engine het volgende:
[..]
Okay, thanks![]()
Het klonk voor mij alsof ik toestemming moest gaan vragen aan een profvoetballer om voetbalschoenen te kopen
Klassiek ballet leren uit een boek. Weer eens wat anders.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe het met voetbal schoenen werkt weet ik niet, maar klassiek ballet eist en vergt veel van een lichaam .
Het heeft met zoveel meer te maken dan in dat stukje staat . Daar moet je echt toestemming voor krijgen .
En dan ben je er nog niet![]()
Dus voor mij leeft Eunice op dat vlak iig in een droomwereld.
ja, in Neverland.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe het met voetbal schoenen werkt weet ik niet, maar klassiek ballet eist en vergt veel van een lichaam .
Het heeft met zoveel meer te maken dan in dat stukje staat . Daar moet je echt toestemming voor krijgen .
Ja okay snap ik nu.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het kan een leuk begin zijn voor jezelf, maar de kans dat je jezelf verkeerde dingen aanleert is groot ,quote:Op woensdag 7 december 2022 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Klassiek ballet leren uit een boek. Weer eens wat anders.
En ze geeft hem ook een boel veren.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:21 schreef HappyCharly het volgende:
Mirthe geeft nu in de keuken weeeeer aan bij Eunice en Erik dat ze niks heeft gekregen van Jeff, behalve babyolie. Ze wilde een salsaboek oa. Altijd zo'n zielig toontje.
Erik gaat dan heel feitelijk benoemen dat Jeff heeft gezegd dat je alles mag komen vragen en dat hij als manager besluit. Ze krijgt geen medelijden van hem iig.
quote:Op woensdag 7 december 2022 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze geeft hem ook een boel veren.
Op bern en sasha vind ikquote:Op woensdag 7 december 2022 23:22 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Jappie en Wanda lijken idd steeds meer op GJ en Allies
Dat vind ik ook. Ik hoop dat Mirthe wat duidelijker leert worden en op haar strepen gaat staan. Maar ik ben bang dat dat nog wel een tijdje gaat durenquote:Op woensdag 7 december 2022 23:22 schreef mootie het volgende:
Vind het ook harstikke sneu dat er niks is voor haar evenement.
Is ook sneu.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:22 schreef mootie het volgende:
Is het ook. Moriama kreeg bijna 300 euro als ik mij niet vergis.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:22 schreef mootie het volgende:
dat was een avond voor iedereenquote:Op woensdag 7 december 2022 23:25 schreef engine het volgende:
[..]
Is het ook. Moriama kreeg bijna 300 euro als ik mij niet vergis.
Nee. Helemaal nietquote:Op woensdag 7 december 2022 23:26 schreef engine het volgende:
Maar Mirthe is hebberig omdat ze er wat leuks van wil maken.
Dat is wat ik lees hier.quote:
Het is een activeit voor alle bewoners, georganiseerd door een bewoner.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt krap voor morgenavond, en nee niet echt
Lijkt wel dat ze expres niks krijgtquote:Op woensdag 7 december 2022 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een activeit voor alle bewoners, georganiseerd door een bewoner.
Dat weet ik wel zeker, Jeff heeft enorm de pik op haar.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lijkt wel dat ze expres niks krijgt
Dat is niet waar . Zo wordt ze misschien neergezet ,maar dat is niet zo .quote:
en daarom lijkt ze een nog grotere zeurquote:Op woensdag 7 december 2022 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, Jeff heeft enorm de pik op haar.
Ze wordt tegengewerktquote:Op woensdag 7 december 2022 23:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lijkt wel dat ze expres niks krijgt
Bewust tegenwerken . naar gedragquote:Op woensdag 7 december 2022 23:33 schreef woxxel het volgende:
Toen mirte boven was om te bestellen voor de modeshow waren isaak en jeff aan t strepen.
Er bleef bijna niks over
Rupert zegt net ook, van die 360 van caribische dag had hij wel een kratje kunnen bewaren (jeff).quote:Op woensdag 7 december 2022 23:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en daarom lijkt ze een nog grotere zeur
Ze heeft 1 keer ;'s nachts een stukje kaas in haar bh mee naar boven gesmokkeld om in haar eentje op te eten. en dat wordt haar tot in lengte van dagen nagedragen hier in de cos.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is niet waar . Zo wordt ze misschien neergezet ,maar dat is niet zo .
Gisteravond lagen er nog 2 in de koelingquote:Op woensdag 7 december 2022 23:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Rupert zegt net ook, van die 360 van caribische dag had hij wel een kratje kunnen bewaren (jeff).
was toch al aangevraagd voordat het regelboek kwam?quote:Op woensdag 7 december 2022 23:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe heeft pech met de nieuwe regel dat ze activiteiten zelf moeten bekostigen. De modeshow was niet begroot.
Wel waar. Die staat al weken vast.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe heeft pech met de nieuwe regel dat ze activiteiten zelf moeten bekostigen. De modeshow was niet begroot.
Dat jaquote:Op woensdag 7 december 2022 23:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft 1 keer ;'s nachts een stukje kaas in haar bh mee naar boven gesmokkeld om in haar eentje op te eten. en dat wordt haar tot in lengte van dagen nagedragen hier in de cos.
alle andere nachtelijke schrans en zuippartijen stellen lang niet zo veel voor als die ene keer dat Mirthe een stukje kaas had gepakt.
Jaquote:Op woensdag 7 december 2022 23:35 schreef Verida het volgende:
[..]
was toch al aangevraagd voordat het regelboek kwam?
Wat gek dat ze dat verwacht, want werkelijk ieder ander kreeg dat ook.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee, Mirthe had verwacht alles van achter te krijgen. Dat ging ineens niet door.
Eehmmm.. Ja.. QED.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat gek dat ze dat verwacht, want werkelijk ieder ander kreeg dat ook.
Ja omdat iemand al het geld aan andere dingen uitgegeven heeft. Dat is een keuze.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff was ff klaar met Mirthe ... dat ook jaquote:Op woensdag 7 december 2022 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja omdat iemand al het geld aan andere dingen uitgegeven heeft. Dat is een keuze.
Dat hoort wel een beetje bij Overijssel, weet ik. En dan met name Twente (onder de noemer van gemoedelijkheid). Beetje achter de ellebogen, een cultuurdingetje. In Salland of het Vechtdal is dat al weer anders.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik hoop dat Mirthe wat duidelijker leert worden en op haar strepen gaat staan. Maar ik ben bang dat dat nog wel een tijdje gaat duren
ff?quote:Op woensdag 7 december 2022 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Jeff was ff klaar met Mirthe ... dat ook ja
Beetje achter de ellebogen? Een cultuurding? Whutt??quote:Op woensdag 7 december 2022 23:40 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat hoort wel een beetje bij Overijssel, weet ik. En dan met name Twente (onder de noemer van gemoedelijkheid). Beetje achter de ellebogen, een cultuurdingetje. In Salland of het Vechtdal is dat al weer anders.
Een hapje, een drankje? Kon Jeff gewoon bestellen hoor.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe verwachtte spullen te krijgen, zoals iedereen tot dan toe. Daarom is er niks begroot. Dat veranderde ineens. Sja... Schuld van Jeff.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2022 23:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beetje achter de ellebogen? Een cultuurding? Whutt??
Nee , je slaat de plank volledig mis
Dit heeft met hele andere dingen te maken. Haar ADHD speelt een rol maar dat loopt iedereen te bagatelliseren .
Terwijl dat voor haar een leven lang een struikelblok zal zijn. Plus alle vooroordelen waar je tegen op moet boksen
Mirthe is een lief meisje die helemaal niet achter de ellebogen is.
Wat Mirhe mist zijn de rattenstreken met mensen uithalen
Goddank heeft ze dat niet
Ja is toch zo?quote:Op woensdag 7 december 2022 23:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe verwachtte spullen te krijgen, zoals iedereen tot dan toe. Daarom is er niks begroot. Dat veranderde ineens. Sja... Schuld van Jeff.![]()
En de drankjes, chips, lekkers.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is toch zo?
Waar kwam die boksring ineens vandaan? Waar is de Caribische avond van gefinancierd?
En wat krijgt Mirthe voor haar event?
quote:Op woensdag 7 december 2022 23:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beetje achter de ellebogen? Een cultuurding? Whutt??
Nee , je slaat de plank volledig mis
Dit heeft met hele andere dingen te maken. Haar ADHD speelt een rol maar dat loopt iedereen te bagatelliseren .
Terwijl dat voor haar een leven lang een struikelblok zal zijn. Plus alle vooroordelen waar je tegen op moet boksen
Mirthe is een lief meisje die helemaal niet achter de ellebogen is.
Wat Mirhe mist zijn de rattenstreken met mensen uithalen
Goddank heeft ze dat niet
Ima is een beetje onzichtbaar , de schaduw van Rupiequote:Op woensdag 7 december 2022 23:49 schreef woxxel het volgende:
En ima dan. Wat doet hij toch allemaal. Soms lijkt hij doofstom.
Ja klopt. Zou misschien toch wel leuk zijn als hij zich weer op geeft voor manager. Sowieso tijd voor iets compleet anders dan die dictatuur van God en God.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ima is een beetje onzichtbaar , de schaduw van Rupie
Lijkt me een aardige jongen maar ik hoor hem zelden met mensen praten .
Heel soms een op een ,maar vooral veel bij Rupie
Jammer wel
Eens!!quote:Op woensdag 7 december 2022 23:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt. Zou misschien toch wel leuk zijn als hij zich weer op geeft voor manager. Sowieso tijd voor iets compleet anders dan die dictatuur van God en God.
Officieel weten ze de tijd nietquote:Op woensdag 7 december 2022 23:53 schreef engine het volgende:
Ze staan overigens wel op het punt om de avondklok te overtreden
Was een grapje toch?quote:Op woensdag 7 december 2022 23:53 schreef engine het volgende:
Ze staan overigens wel op het punt om de avondklok te overtreden
Ja ..... das voor velen een vraag en voor Rupie een geschenkquote:Op woensdag 7 december 2022 23:49 schreef woxxel het volgende:
En ima dan. Wat doet hij toch allemaal. Soms lijkt hij doofstom.
Waarom zit ze daar boven te "balletten"quote:Op woensdag 7 december 2022 23:07 schreef puzziepie het volgende:
Eunice zit op het niveau kleuter ballet
[ afbeelding ]
Oefenen?quote:Op woensdag 7 december 2022 23:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom zot ze daar boven te "baletten"
Wereldrecord?quote:Op woensdag 7 december 2022 23:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom zit ze daar boven te "balletten"
Ik heb werkelijk geen idee hoe het zitquote:Op woensdag 7 december 2022 23:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daar was kamer 4 toch voor i cludief een barre aan de muur?
denk een plankquote:Op donderdag 8 december 2022 00:01 schreef engine het volgende:
Sorry dat ik het weer moet vragen maar vpn en google werkt niet echt lekker mee. Wat is een barre?
zo'n bezemsteel aan de muur waar balletdansers zich aan kunnen vasthoudenquote:Op donderdag 8 december 2022 00:01 schreef engine het volgende:
Sorry dat ik het weer moet vragen maar vpn en google werkt niet echt lekker mee. Wat is een barre?
Een houten stang aan de wand waar je balletoefeningen aan doet.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:01 schreef engine het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2022 00:01 schreef engine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
houten stang aan de muur. Steunen ballerina's op tijdens de oefeningen.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:01 schreef engine het volgende:
oh ja tuurlijk ..quote:Op donderdag 8 december 2022 00:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
houten stang aan de muur. Steunen ballerina's op tijdens de oefeningen.
Het stelletje dat het minste ruzie maaktquote:Op donderdag 8 december 2022 00:06 schreef puzziepie het volgende:
Ima en Rupie zijn wel schattig samen
Kusjes geven
Ja!! Zij hebben plezier en maken lol met elkaar .quote:Op donderdag 8 december 2022 00:06 schreef engine het volgende:
[..]
Het stelletje dat het minste ruzie maakt
Niet heel lastig als Ima nooit iets zegtquote:Op donderdag 8 december 2022 00:06 schreef engine het volgende:
[..]
Het stelletje dat het minste ruzie maakt
nieuwe manager heeft wel avondklok aangekondigdquote:Op donderdag 8 december 2022 00:10 schreef mootie het volgende:
Allemaal vroeg in hun nest, zonder peuken en drank is het lastig wakker blijven en jezelf vermaken.
Was een geintjequote:Op donderdag 8 december 2022 00:15 schreef Verida het volgende:
[..]
nieuwe manager heeft wel avondklok aangekondigd
BS verhaal was dat als grapje....quote:Op donderdag 8 december 2022 00:15 schreef Verida het volgende:
[..]
nieuwe manager heeft wel avondklok aangekondigd
quote:Op donderdag 8 december 2022 00:23 schreef woxxel het volgende:
Volgens mij zat jij naast t bed van jeff
Wendy was al bezigquote:Op donderdag 8 december 2022 00:22 schreef mootie het volgende:
Wendy en Bep gaan morgen aan hun outfit beginnen.
Bern kan ook ja!quote:Op donderdag 8 december 2022 00:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wendy was al bezig
Ik dacht Bern te horen. Maar Bep kan ook
Van Wendy heb ik gezien dat ze kleding maakte
[ afbeelding ]
Omdat het een grapje is!quote:Op donderdag 8 december 2022 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
En wederom het avondklok verhaal ... de dames lachen hem rechuit uit
Zou ik ook doen. Wat een idioot.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
En wederom het avondklok verhaal ... de dames lachen hem rechuit uit
Hetquote:Op donderdag 8 december 2022 00:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Wat een idioot.
dat had ie al eerder gezegd ...quote:Op donderdag 8 december 2022 00:39 schreef Charlotte-007 het volgende:
Morgen bespreking, zegt Isaac net.
Wie zie je dan voor je ?quote:Op donderdag 8 december 2022 00:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maatschappelijk gezien vind ik het een beetje een tekortkoming dat niet een sterke vrouw manager is geworden deze maand.
quote:Op woensdag 7 december 2022 23:40 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat hoort wel een beetje bij Overijssel, weet ik. En dan met name Twente (onder de noemer van gemoedelijkheid). Beetje achter de ellebogen, een cultuurdingetje. In Salland of het Vechtdal is dat al weer anders.
Haha no way, goed voor haarzelf ook dat ze naar huis is.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
OK minder dan Maddy gaat het niet worden
Hij moet de controle laten gaan, dat is zijn grootste probleem.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:47 schreef engine het volgende:
Jeff is één dag manager af en verveelt zich al de tering
Yeps en hij wordt gewoon weer gekozen voor een moeilijke eliminatieopdracht.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet de controle laten gaan, dat is zijn grootste probleem.
Dat weet ik niet. Ik denk dat hij alles daaraan gaat missen. Het veren in zijn eigen reet steken..het baasje spelen...en ook geen controle meer hebben.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet de controle laten gaan, dat is zijn grootste probleem.
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Yeps en hij wordt gewoon weer gekozen voor een moeilijke eliminatieopdracht.
En de afhankelijkheid van de bewoners. Dat deed hem ook wel goed.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik denk dat hij alles daaraan gaat missen. Het veren in zijn eigen reet steken..het baasje spelen...en ook geen controle meer hebben.
Ja precies. Daarom moet nu alles afgekraakt worden alleen bij Isaac durft hij dat niet.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:50 schreef mootie het volgende:
[..]
En de afhankelijkheid van de bewoners. Dat deed hem ook wel goed.
Mirthe weer over de tong.
Zolang ie met Isaac mee kan spelen zal ie het nog uithouden ,,, maar wat als izak een andere koers kiest ...?quote:Op donderdag 8 december 2022 00:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik denk dat hij alles daaraan gaat missen. Het veren in zijn eigen reet steken..het baasje spelen...en ook geen controle meer hebben.
Er zijn er een boel die hem wel weg willen hebben.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wie dan wel door het andere kamp voor een moeilijke opdracht?
En de volgende maand? Hij heeft zijn hoogtepunt gehad eigenlijk.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang ie met Isaac mee kan spelen zal ie het nog uithouden ,,, maar wat als izak een andere koers kiest ...?
De keuze is reuze, de aandacht is nu niet zo gevestigd op hem. Ik denk overigens dat er voorlopig geen eliminatieronde komt, Djedi gaat over een paar weken weg, dus ik denk eind december/begin januari pas weer.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wie dan wel door het andere kamp voor een moeilijke opdracht?
Ik zie hem wel gaan nog voor Kerstquote:Op donderdag 8 december 2022 00:54 schreef engine het volgende:
[..]
En de volgende maand? Hij heeft zijn hoogtepunt gehad eigenlijk.
Ja weet ik niet. Teveel ego om zelf op te stappen denk ik. Maar het gaat er geen leukere kerel op worden.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie hem wel gaan nog voor Kerst
Nee hoor, die blijft gewoon zeker tot in het nieuwe jaar.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie hem wel gaan nog voor Kerst
2xquote:Op donderdag 8 december 2022 00:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja weet ik niet. Teveel ego om zelf op te stappen denk ik. Maar het gaat er geen leukere kerel op worden.
Het is sneu om dat af te kraken. Hij had daar als manager ook iets van kunnen maken maar heeft gekozen om dat niet te doen. Het budget was er maar hij heeft de laatste duizend euro gewoon verbrand.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ik Jeff net hoor zeggen: Dan zit je bij een modeshow van mensen met aan elkaar geplakte vuilniszakken om daar na weer in mijn stapelbedje te duiken en te denken: wat doe ik hier?
Kan me er wel iets bij voorstellen, het is vermaak, maar ik had wel veel meer spellen verwacht en ik denk de bewoners ook
Het lijkt er wel op dat de Febo zich aanpast aan hun schema i.p.v. andersom. Ze vinden het al lang best dat ze zelf spelletjes verzinnen o.l.v. de zichzelfbenoemde spelleider Berrrn. Hoeven ze zelf niet zoveel te verzinnen en scheelt weer in de kosten.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ik Jeff net hoor zeggen: Dan zit je bij een modeshow van mensen met aan elkaar geplakte vuilniszakken om daar na weer in mijn stapelbedje te duiken en te denken: wat doe ik hier?
Kan me er wel iets bij voorstellen, het is vermaak, maar ik had wel veel meer spellen verwacht en ik denk de bewoners ook
ik denk dat ze er allles aan zullen doen om hem te behouden, hij zorgt wel voor reuring in de tentquote:Op donderdag 8 december 2022 00:57 schreef engine het volgende:
Hij overweegt het wel als je hem nu hoort. Misschien toch niet onmogelijk dat hij nog opstapt
Ja daar krijgt Mirthe dus geen extra spullen voorquote:Op donderdag 8 december 2022 00:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hij verteld net dat de spullen voor Mirthe morgen binnenkomenquote:Op donderdag 8 december 2022 00:59 schreef engine het volgende:
[..]
Het is sneu om dat af te kraken. Hij had daar als manager ook iets van kunnen maken maar heeft gekozen om dat niet te doen. Het budget was er maar hij heeft de laatste duizend euro gewoon verbrand.
Gewoon dagelijks een spel spelen voor eten.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ah okquote:Op donderdag 8 december 2022 01:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij verteld net dat de spullen voor Mirthe morgen binnenkomen
Wie is ze? Je bedoeld de regie?quote:Op donderdag 8 december 2022 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik denk dat ze er allles aan zullen doen om hem te behouden, hij zorgt wel voor reuring in de tent
Ben benieuwd danquote:Op donderdag 8 december 2022 01:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij verteld net dat de spullen voor Mirthe morgen binnenkomen
Hij heeft het op het laats aan laten komen, omdat ze elke dag langs kwam om te zeuren en te klagen en haar zo wilde laten wachtenquote:
O.a. en het hulpje er van in de loods...Ik denk als hij op stapt of wordt geëlimineerd is het gedaan met de show.quote:
Veel is op Jeff gericht, zowel negatief als positief, ligt aan de kijker, maar hij "speelt" wel een beetje een hoofdrol op het momentquote:
sneakyquote:Op donderdag 8 december 2022 01:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft het op het laats aan laten komen, omdat ze elke dag langs kwam om te zeuren en te klagen en haar zo wilde laten wachten
Dat kun je ook over Wanda zeggen.quote:Op donderdag 8 december 2022 01:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Veel is op Jeff gericht, zowel negatief als positief, ligt aan de kijker, maar hij "speelt" wel een beetje een hoofdrol op het moment
Wat kinderachtigquote:Op donderdag 8 december 2022 01:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft het op het laats aan laten komen, omdat ze elke dag langs kwam om te zeuren en te klagen en haar zo wilde laten wachten
Welnee, dat is een passant. Een terrorhamster. Die neem ik echt niet serieus. Haar domein brokkelt af, ze hebben haar door. En dit is nog maar het begin...quote:Op donderdag 8 december 2022 01:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kun je ook over Wanda zeggen.
ja kan, maar wel op een andere manier als Jeff. Zijn 'rol" is moeilijker over te nemen, hij kan vals zijn, ruzie maken, heft humor, maakt plezier. Wanda heeft meer een stokers rol, hoofd van kamer 3quote:Op donderdag 8 december 2022 01:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kun je ook over Wanda zeggen.
of Kweetnie?quote:Op donderdag 8 december 2022 01:04 schreef engine het volgende:
Haar bijnaam is niet voor niks Queenie
Je bedoeld dat je haar niet leuk vindt. Dat is iets heel anders. Dat hoeft ook niet maar ontkennen dat ze veel show maakt slaat nergens op. Kijk alleen al naar alle reacties hier. En ja dat geldt voor Jeff dus hetzelfde.quote:Op donderdag 8 december 2022 01:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welnee, dat is een passant. Een terrorhamster. Die neem ik echt niet serieus. Haar domein brokkelt, ze hebben haar door. En dit is nog maar het begin...
Ik denk dat de managers veel opdrachten krijgen via de mail en dat dit nu meer gestuurd wordt dan in de eerste maanden. Of ze Febo zijn, dat gaat mij te verquote:
Niet in de goede zin van het woord. Zo simpel is dat.quote:Op donderdag 8 december 2022 01:06 schreef engine het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je haar niet leuk vindt. Dat is iets heel anders. Dat hoeft ook niet maar ontkennen dat ze veel show maakt slaat nergens op. Kijk alleen al naar alle reacties hier. En ja dat geldt voor Jeff dus hetzelfde.
Kan zo simpel zijn maar jij als expert zou moeten weten dat het niet zo werkt.quote:Op donderdag 8 december 2022 01:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet in de goede zin van het woord. Zo simpel is dat.
Ik weet dat zeker, maar zie dat niet bij Wanda. Ik had haar niet gecast i.i.g.quote:Op donderdag 8 december 2022 01:08 schreef engine het volgende:
[..]
Kan zo simpel zijn maar jij als expert zou moeten weten dat het niet zo werkt.
Luister naar die 2 tussen de regels door, dan hoor je wel bepaalde dingen, het is op stream, dus waarom vegen?quote:Op donderdag 8 december 2022 01:07 schreef engine het volgende:
[..]
Morgen is hier weinig van terug te lezen gok ik zo
Ik ben geen mod hier. Suggesties dat er sturing is van achter mogen niet.quote:Op donderdag 8 december 2022 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Luister naar die 2 tussen de regels door, dan hoor je wel bepaalde dingen, het is op stream, dus waarom vegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |