Zolang ie met Isaac mee kan spelen zal ie het nog uithouden ,,, maar wat als izak een andere koers kiest ...?quote:Op donderdag 8 december 2022 00:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik denk dat hij alles daaraan gaat missen. Het veren in zijn eigen reet steken..het baasje spelen...en ook geen controle meer hebben.
Er zijn er een boel die hem wel weg willen hebben.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wie dan wel door het andere kamp voor een moeilijke opdracht?
En de volgende maand? Hij heeft zijn hoogtepunt gehad eigenlijk.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang ie met Isaac mee kan spelen zal ie het nog uithouden ,,, maar wat als izak een andere koers kiest ...?
De keuze is reuze, de aandacht is nu niet zo gevestigd op hem. Ik denk overigens dat er voorlopig geen eliminatieronde komt, Djedi gaat over een paar weken weg, dus ik denk eind december/begin januari pas weer.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wie dan wel door het andere kamp voor een moeilijke opdracht?
Ik zie hem wel gaan nog voor Kerstquote:Op donderdag 8 december 2022 00:54 schreef engine het volgende:
[..]
En de volgende maand? Hij heeft zijn hoogtepunt gehad eigenlijk.
Ja weet ik niet. Teveel ego om zelf op te stappen denk ik. Maar het gaat er geen leukere kerel op worden.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie hem wel gaan nog voor Kerst
Nee hoor, die blijft gewoon zeker tot in het nieuwe jaar.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie hem wel gaan nog voor Kerst
2xquote:Op donderdag 8 december 2022 00:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja weet ik niet. Teveel ego om zelf op te stappen denk ik. Maar het gaat er geen leukere kerel op worden.
Het is sneu om dat af te kraken. Hij had daar als manager ook iets van kunnen maken maar heeft gekozen om dat niet te doen. Het budget was er maar hij heeft de laatste duizend euro gewoon verbrand.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ik Jeff net hoor zeggen: Dan zit je bij een modeshow van mensen met aan elkaar geplakte vuilniszakken om daar na weer in mijn stapelbedje te duiken en te denken: wat doe ik hier?
Kan me er wel iets bij voorstellen, het is vermaak, maar ik had wel veel meer spellen verwacht en ik denk de bewoners ook
Het lijkt er wel op dat de Febo zich aanpast aan hun schema i.p.v. andersom. Ze vinden het al lang best dat ze zelf spelletjes verzinnen o.l.v. de zichzelfbenoemde spelleider Berrrn. Hoeven ze zelf niet zoveel te verzinnen en scheelt weer in de kosten.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ik Jeff net hoor zeggen: Dan zit je bij een modeshow van mensen met aan elkaar geplakte vuilniszakken om daar na weer in mijn stapelbedje te duiken en te denken: wat doe ik hier?
Kan me er wel iets bij voorstellen, het is vermaak, maar ik had wel veel meer spellen verwacht en ik denk de bewoners ook
ik denk dat ze er allles aan zullen doen om hem te behouden, hij zorgt wel voor reuring in de tentquote:Op donderdag 8 december 2022 00:57 schreef engine het volgende:
Hij overweegt het wel als je hem nu hoort. Misschien toch niet onmogelijk dat hij nog opstapt
Ja daar krijgt Mirthe dus geen extra spullen voorquote:Op donderdag 8 december 2022 00:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hij verteld net dat de spullen voor Mirthe morgen binnenkomenquote:Op donderdag 8 december 2022 00:59 schreef engine het volgende:
[..]
Het is sneu om dat af te kraken. Hij had daar als manager ook iets van kunnen maken maar heeft gekozen om dat niet te doen. Het budget was er maar hij heeft de laatste duizend euro gewoon verbrand.
Gewoon dagelijks een spel spelen voor eten.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ah okquote:Op donderdag 8 december 2022 01:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij verteld net dat de spullen voor Mirthe morgen binnenkomen
Wie is ze? Je bedoeld de regie?quote:Op donderdag 8 december 2022 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik denk dat ze er allles aan zullen doen om hem te behouden, hij zorgt wel voor reuring in de tent
Ben benieuwd danquote:Op donderdag 8 december 2022 01:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij verteld net dat de spullen voor Mirthe morgen binnenkomen
Hij heeft het op het laats aan laten komen, omdat ze elke dag langs kwam om te zeuren en te klagen en haar zo wilde laten wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |