Ja ..... das voor velen een vraag en voor Rupie een geschenkquote:Op woensdag 7 december 2022 23:49 schreef woxxel het volgende:
En ima dan. Wat doet hij toch allemaal. Soms lijkt hij doofstom.
Waarom zit ze daar boven te "balletten"quote:Op woensdag 7 december 2022 23:07 schreef puzziepie het volgende:
Eunice zit op het niveau kleuter ballet
[ afbeelding ]
Oefenen?quote:Op woensdag 7 december 2022 23:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom zot ze daar boven te "baletten"
Wereldrecord?quote:Op woensdag 7 december 2022 23:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom zit ze daar boven te "balletten"
Ik heb werkelijk geen idee hoe het zitquote:Op woensdag 7 december 2022 23:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daar was kamer 4 toch voor i cludief een barre aan de muur?
denk een plankquote:Op donderdag 8 december 2022 00:01 schreef engine het volgende:
Sorry dat ik het weer moet vragen maar vpn en google werkt niet echt lekker mee. Wat is een barre?
zo'n bezemsteel aan de muur waar balletdansers zich aan kunnen vasthoudenquote:Op donderdag 8 december 2022 00:01 schreef engine het volgende:
Sorry dat ik het weer moet vragen maar vpn en google werkt niet echt lekker mee. Wat is een barre?
Een houten stang aan de wand waar je balletoefeningen aan doet.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:01 schreef engine het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2022 00:01 schreef engine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
houten stang aan de muur. Steunen ballerina's op tijdens de oefeningen.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:01 schreef engine het volgende:
oh ja tuurlijk ..quote:Op donderdag 8 december 2022 00:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
houten stang aan de muur. Steunen ballerina's op tijdens de oefeningen.
Het stelletje dat het minste ruzie maaktquote:Op donderdag 8 december 2022 00:06 schreef puzziepie het volgende:
Ima en Rupie zijn wel schattig samen
Kusjes geven
Ja!! Zij hebben plezier en maken lol met elkaar .quote:Op donderdag 8 december 2022 00:06 schreef engine het volgende:
[..]
Het stelletje dat het minste ruzie maakt
Niet heel lastig als Ima nooit iets zegtquote:Op donderdag 8 december 2022 00:06 schreef engine het volgende:
[..]
Het stelletje dat het minste ruzie maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |