Dat was het verhaal van Martinquote:Op woensdag 7 december 2022 22:51 schreef engine het volgende:
Verhaal over dat alleen een manager mag typen is dus ook bullshit.
Veel erger kon al niet dus nog een maandje afzien dan maar.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gaat er niet leuker op worden met Isaac...
Nou ''gewoon''...quote:Op woensdag 7 december 2022 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Isaac zet de lijn van Jeff gewoon door.
Maar is dat zo of is de regels verandert?quote:Op woensdag 7 december 2022 22:51 schreef engine het volgende:
Verhaal over dat alleen een manager mag typen is dus ook bullshit.
Ik denk dat Isaac best erger kan zijnquote:Op woensdag 7 december 2022 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Veel erger kon al niet dus nog een maandje afzien dan maar.
Nope Isaac is begonnen met de kaarten en spellen te verstoppen....Kon glashard liegen tegen iedereen,quote:Op woensdag 7 december 2022 22:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij waren het Kim en Jeff die die m&m in eerste instantie hebben verstopt ( mayo emmer)
De tondeuse heeft Maddy ( hallo) verstopt.
Isaac hoorde ik zeggen dat hij dat achter gaat vragen of anderen ook mogen typen.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar is dat zo of is de regels verandert?
Want Maddy en Jeff en Martin vonden dat getyp zelf ook superkut maar zeiden allemaal dat anderen niet op de computer mochten.
Dus lijkt me wel sterk dat ze dit alledrie bedachten...
Ik weet bijna zeker dat Isaac erger gaat zijn dan Jeff. Voor ons. Ik vermoed dat hij nog sneakyer is en de bewoners makkelijker een rad voor ogen kan draaien dan Jeff.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat Isaac best erger kan zijn
Ik verwacht het zelfs
Dat kan best leuk worden als ze samen gaan spannen.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat Isaac erger gaat zijn dan Jeff. Voor ons. Ik vermoed dat hij nog sneakyer is en de bewoners makkelijker een rad voor ogen kan draaien dan Jeff.
Van bol.comquote:Op woensdag 7 december 2022 22:56 schreef chufi het volgende:
Waar komt de grote Dieren Encyclopedie van die Kenzy zit te lezen ?
Gekocht door de vorige managerquote:Op woensdag 7 december 2022 22:56 schreef chufi het volgende:
Waar komt de grote Dieren Encyclopedie van die Kenzy zit te lezen ?
Lijkt er eerder op dat Isaac Jeff voor de bus gooit. heeft net al zitten liegen over iets tegen Jeffquote:Op woensdag 7 december 2022 22:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kan best leuk worden als ze samen gaan spannen.
Ok, dat wil ik dan nog wel eens mee maken. Als dat zo is moet hij dat snel te weten komen.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lijkt er eerder op dat Isaac Jeff voor de bus gooit. heeft net al zitten liegen over iets tegen Jeff
Is wat anders, een apparaat van de action zei ze net. Ze gooit hem steeds op de grond en hij doet het nog zei ze netquote:Op woensdag 7 december 2022 22:58 schreef freaky40 het volgende:
De Satisfyer is in actie...op de grond...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lees vorige topic, over dat kenzy gezegd zou hebben, eindelijk gezond eten, tijdens een bespreking met de kookclub. Wendy vertelde dat aan Jeff, bevestigd door Ruppie en Ima en Isaac zei dat het niet is gezegd en dat Wendy gelogen zou hebben, tegen Jeffquote:Op woensdag 7 december 2022 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, dat wil ik dan nog wel eens mee maken. Als dat zo is moet hij dat snel te weten komen.
Eunice de Nietzoprimaballerinaquote:Op woensdag 7 december 2022 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Wilde Kenzy
Eunice heeft haar 2e boek al
Denk ook dat het er niet leuker op gaat worden. Het geblaaskaak van Isaac en zijn vocabulaire staan me nu al tegen.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lijkt er eerder op dat Isaac Jeff voor de bus gooit. heeft net al zitten liegen over iets tegen Jeff
En nu wil ze spitzenquote:Op woensdag 7 december 2022 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Wilde Kenzy
Eunice heeft haar 2e boek al
Daarom heeft ze nu een boek he, als het uit is is ze het welquote:Op woensdag 7 december 2022 23:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eunice de Nietzoprimaballerina
Dat mag ze willen maar laat haar eerst maar op ballet gaan , je mag niet zomaar zonder goedkeuring van een prof op spitzen dansen . Ze kan ze kopen als ze thuis isquote:
gezichtsreinigerquote:Op woensdag 7 december 2022 22:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is wat anders, een apparaat van de action zei ze net. Ze gooit hem steeds op de grond en hij doet het nog zei ze net
Wat is dat dan weer en waarom heb je daar goedkeuring van een prof voor nodig?quote:Op woensdag 7 december 2022 23:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat mag ze willen maar laat haar eerst maar op ballet gaan , je mag niet zomaar zonder goedkeuring van een prof op spitzen dansen . Ze kan ze kopen als ze thuis is![]()
[ afbeelding ]
Ze kan ook beginnen als Wajang-pop, spotje en 'n wit laken is voldoendequote:Op woensdag 7 december 2022 23:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat mag ze willen maar laat haar eerst maar op ballet gaan , je mag niet zomaar zonder goedkeuring van een prof op spitzen dansen . Ze kan ze kopen als ze thuis is![]()
[ afbeelding ]
En vervolgens ging Isaac Wendy waarschuwen en Kenzy gelijk geven. Tot zover De slang, part one. Close curtain.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lees vorige topic, over dat kenzy gezegd zou hebben, eindelijk gezond eten, tijdens een bespreking met de kookclub. Wendy vertelde dat aan Jeff, bevestigd door Ruppie en Ima en Isaac zei dat het niet is gezegd en dat Wendy gelogen zou hebben, tegen Jeff
Korte uitleg ,want dat is makkelijkerquote:Op woensdag 7 december 2022 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer en waarom heb je daar goedkeuring van een prof voor nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Okay, thanksquote:Op woensdag 7 december 2022 23:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Korte uitleg ,want dat is makkelijker
Niet iedereen kan zomaar spitzen kopen en erop gaan staan. Aangezien je letterlijk danst op de punten van je tenen, kan het snel mis gaan zonder professionele begeleiding, zonder sterk getrainde spieren of zonder jaren balletervaring. Daarbij is het ook zeer belangrijk dat wanneer je eenmaal toestemming hebt van jouw balletdocent, je naar een dansspeciaalzaak gaat voor het aanmeten van spitzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |