quote:Op woensdag 7 december 2022 23:13 schreef engine het volgende:
[..]
Okay, thanks![]()
Het klonk voor mij alsof ik toestemming moest gaan vragen aan een profvoetballer om voetbalschoenen te kopen
Hoe het met voetbal schoenen werkt weet ik niet, maar klassiek ballet eist en vergt veel van een lichaam .quote:Op woensdag 7 december 2022 23:13 schreef engine het volgende:
[..]
Okay, thanks![]()
Het klonk voor mij alsof ik toestemming moest gaan vragen aan een profvoetballer om voetbalschoenen te kopen
Klassiek ballet leren uit een boek. Weer eens wat anders.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe het met voetbal schoenen werkt weet ik niet, maar klassiek ballet eist en vergt veel van een lichaam .
Het heeft met zoveel meer te maken dan in dat stukje staat . Daar moet je echt toestemming voor krijgen .
En dan ben je er nog niet![]()
Dus voor mij leeft Eunice op dat vlak iig in een droomwereld.
ja, in Neverland.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe het met voetbal schoenen werkt weet ik niet, maar klassiek ballet eist en vergt veel van een lichaam .
Het heeft met zoveel meer te maken dan in dat stukje staat . Daar moet je echt toestemming voor krijgen .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja okay snap ik nu.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het kan een leuk begin zijn voor jezelf, maar de kans dat je jezelf verkeerde dingen aanleert is groot ,quote:Op woensdag 7 december 2022 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Klassiek ballet leren uit een boek. Weer eens wat anders.
En ze geeft hem ook een boel veren.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:21 schreef HappyCharly het volgende:
Mirthe geeft nu in de keuken weeeeer aan bij Eunice en Erik dat ze niks heeft gekregen van Jeff, behalve babyolie. Ze wilde een salsaboek oa. Altijd zo'n zielig toontje.
Erik gaat dan heel feitelijk benoemen dat Jeff heeft gezegd dat je alles mag komen vragen en dat hij als manager besluit. Ze krijgt geen medelijden van hem iig.
quote:Op woensdag 7 december 2022 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze geeft hem ook een boel veren.
Op bern en sasha vind ikquote:Op woensdag 7 december 2022 23:22 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Jappie en Wanda lijken idd steeds meer op GJ en Allies
Dat vind ik ook. Ik hoop dat Mirthe wat duidelijker leert worden en op haar strepen gaat staan. Maar ik ben bang dat dat nog wel een tijdje gaat durenquote:Op woensdag 7 december 2022 23:22 schreef mootie het volgende:
Vind het ook harstikke sneu dat er niks is voor haar evenement.
Is ook sneu.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:22 schreef mootie het volgende:
Is het ook. Moriama kreeg bijna 300 euro als ik mij niet vergis.quote:Op woensdag 7 december 2022 23:22 schreef mootie het volgende:
dat was een avond voor iedereenquote:Op woensdag 7 december 2022 23:25 schreef engine het volgende:
[..]
Is het ook. Moriama kreeg bijna 300 euro als ik mij niet vergis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |