dat had ie al eerder gezegd ...quote:Op donderdag 8 december 2022 00:39 schreef Charlotte-007 het volgende:
Morgen bespreking, zegt Isaac net.
Wie zie je dan voor je ?quote:Op donderdag 8 december 2022 00:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maatschappelijk gezien vind ik het een beetje een tekortkoming dat niet een sterke vrouw manager is geworden deze maand.
quote:Op woensdag 7 december 2022 23:40 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat hoort wel een beetje bij Overijssel, weet ik. En dan met name Twente (onder de noemer van gemoedelijkheid). Beetje achter de ellebogen, een cultuurdingetje. In Salland of het Vechtdal is dat al weer anders.
Haha no way, goed voor haarzelf ook dat ze naar huis is.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
OK minder dan Maddy gaat het niet worden
Hij moet de controle laten gaan, dat is zijn grootste probleem.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:47 schreef engine het volgende:
Jeff is één dag manager af en verveelt zich al de tering
Yeps en hij wordt gewoon weer gekozen voor een moeilijke eliminatieopdracht.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet de controle laten gaan, dat is zijn grootste probleem.
Dat weet ik niet. Ik denk dat hij alles daaraan gaat missen. Het veren in zijn eigen reet steken..het baasje spelen...en ook geen controle meer hebben.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet de controle laten gaan, dat is zijn grootste probleem.
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Yeps en hij wordt gewoon weer gekozen voor een moeilijke eliminatieopdracht.
En de afhankelijkheid van de bewoners. Dat deed hem ook wel goed.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik denk dat hij alles daaraan gaat missen. Het veren in zijn eigen reet steken..het baasje spelen...en ook geen controle meer hebben.
Ja precies. Daarom moet nu alles afgekraakt worden alleen bij Isaac durft hij dat niet.quote:Op donderdag 8 december 2022 00:50 schreef mootie het volgende:
[..]
En de afhankelijkheid van de bewoners. Dat deed hem ook wel goed.
Mirthe weer over de tong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |