Dat zag er levensgevaarlijk uit!!!! Een sprong door de lucht van stapelbed naar de overkant.quote:Op woensdag 7 december 2022 01:04 schreef mangalie het volgende:
Jappie springt weer van zijn bed over naar Wendy
Net een kakkerlakquote:Op woensdag 7 december 2022 01:05 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat zag er levensgevaarlijk uit!!!! Een sprong door de lucht van stapelbed naar de overkant.
Dat is toch wel de leukste kamer vind ikquote:Op woensdag 7 december 2022 01:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima lacht ook altijd mee, zeurt nooit over de herrie, haar schaterlach klinkt dan door de loods
ja zeker, lachen is gezond, beter dan die zuurpruimen op kamer 3quote:Op woensdag 7 december 2022 01:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is toch wel de leukste kamer vind ik
Leila wil niets met Kenzy en Kenzy niet met Leila...Was grapje for the moment. Niet door blijven gaan...quote:Op woensdag 7 december 2022 01:16 schreef chufi het volgende:
Kenzi in bed met Djedi ... pas maar op dat Leilah dat niet te weten komt
Ligt Kenzy nu in?quote:Op woensdag 7 december 2022 01:19 schreef chufi het volgende:
Staat het bed van Maddy er nu nog steeds ?
Slaap kenzy nuquote:Op woensdag 7 december 2022 01:19 schreef chufi het volgende:
Staat het bed van Maddy er nu nog steeds ?
Die vliegt van de hak op de tak die terrorhamster, geen peil op te trekken.quote:Op woensdag 7 december 2022 01:21 schreef chufi het volgende:
Over Zoe .... ze is er helemaal klaar mee .. Wanda
Ze weten dat ze er steeds slechter voor staan , hun groepje wordt kleinerquote:Op woensdag 7 december 2022 01:21 schreef chufi het volgende:
Over Zoe .... ze is er helemaal klaar mee .. Wanda
dat hoop ik ook voor hem maar op die juice kanalen staat ook genoeg over Wandaquote:Op woensdag 7 december 2022 01:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mag hopen dat die Ivor hier nooit gaat lezen, arme jongen
En in de loods zijn ze klaar met Wanda, inclusief de oudjes. Ze heeft alleen kamer 3 nog en die loopt langzaam leegquote:Op woensdag 7 december 2022 01:22 schreef Harry het volgende:
Wanda: Zoe staat niet aan onze kant. Ik ben er helemaal klaar mee.
quote:Op woensdag 7 december 2022 01:23 schreef puzziepie het volgende:
Kim ligt daar en Marciano ligt boven ?
daar heeft ze wel een puntquote:Op woensdag 7 december 2022 01:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die vliegt van de hak op de tak die terrorhamster, geen peil op te trekken.
Heerlijkquote:Op woensdag 7 december 2022 01:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En in de loods zijn ze klaar met Wanda, inclusief de oudjes. Ze heeft alleen kamer 3 nog en die loopt langzaam leeg
Zelfspot hebben ze daar wel hoorquote:Op woensdag 7 december 2022 01:18 schreef Harry het volgende:
Ze schreeuwen keihard de Schijf van vijf door de slaapkamer, en de naam van Kenzi daarbij. Met name door Kim vD. Dat zal (morgen) niet onbeantwoord blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Djedi moesten ze toch ook niet meer, ze zijn net zo veranderlijk als het weer op kamer 3quote:Op woensdag 7 december 2022 01:23 schreef juul. het volgende:
Ze gaan niets meer tegen Zoë vertellen, vertrouwen haar niet, ze gaan haar aan het lijntje houden, tip van Djedi
yepquote:Op woensdag 7 december 2022 01:23 schreef puzziepie het volgende:
Kim ligt daar en Marciano ligt boven ?
Die vent heeft ook een leuke nacht daarquote:
Die ondertussen slapen, terwijl ze zelf nog liggen te roddelenquote:Op woensdag 7 december 2022 01:26 schreef ledn81 het volgende:
Morgen is Wanda vast weer fakking chagrijnig omdat ze niet heeft kunnen slapen omdat ze wakker werd gehouden door vooral Wendy en Babbel
quote:Op woensdag 7 december 2022 01:26 schreef ledn81 het volgende:
Morgen is Wanda vast weer fakking chagrijnig omdat ze niet heeft kunnen slapen omdat ze wakker werd gehouden door vooral Wendy en Babbel
Nu hopen dat ze te horen krijgt dat Jasper weer 2x in 1 nacht bij hun het bed in gedoken isquote:Op woensdag 7 december 2022 01:26 schreef ledn81 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Djedi wordt zelf aan het lijntje gehoudenquote:Op woensdag 7 december 2022 01:23 schreef juul. het volgende:
Ze gaan niets meer tegen Zoë vertellen, vertrouwen haar niet, ze gaan haar aan het lijntje houden, tip van Djedi
Vooral die jaquote:Op woensdag 7 december 2022 01:26 schreef ledn81 het volgende:
370 volgersquote:Op woensdag 7 december 2022 01:32 schreef Harry het volgende:
Berend: ik heb thuis een team voor Social Media
Mirthe: Een heel team??? Bij mij doet een nichtje het.
Berend: ik heb ook een eigen fansite aangemaakt. Je weet niet hoe goed dit bekeken wordt, en dan krijg je toch fans.
Ben bang dat ze gelijk heeft...quote:Op woensdag 7 december 2022 01:36 schreef puzziepie het volgende:
Kim maakt zich toch wel zorgen om hoe het met wanda mbt Jappie zit
hebben de ook al fizefatzelegefozt?quote:Op woensdag 7 december 2022 01:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim D heeft haar twijfels over de relatie tussen Jappie en Wanda
quote:Op woensdag 7 december 2022 01:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben de ook al fizefatzelegefozt?
Balen, niet te doenquote:
Over dat krantje iets, als ik het goed heb verstaan die Djailyquote:Op woensdag 7 december 2022 01:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Balen, niet te doen
Iets over Djedi volgens mij
[ afbeelding ]
Met haar kanker krant zei Jeff.quote:Op woensdag 7 december 2022 01:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Balen, niet te doen
[ afbeelding ]
Van Djediquote:Op woensdag 7 december 2022 01:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Over dat krantje iets, als ik het goed heb verstaan die Djaily
Jeffrey scheldt steeds vaker met het k-woord en KimD zegt er gewoon niks vanquote:Op woensdag 7 december 2022 01:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Balen, niet te doen
[ afbeelding ]
Ik helaas zeer duidelijk, zit met mijn vinger bij de geluidsknop omdat het heel de tijd wisselt.quote:Op woensdag 7 december 2022 01:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het k- woord heb ik niet gehoord
Waar heb jij dat gehoord?quote:Op woensdag 7 december 2022 01:41 schreef puzziepie het volgende:
Maar Kim heeft dus wel een nieuwe jas gekregen
Mja saaiquote:Op woensdag 7 december 2022 01:41 schreef ChocoFan het volgende:
Nu trouwens weer Mirthe en Berend die nog buiten lullen over social media en relaties nu.
BOO-iet me niet! / 800-iet me niet!quote:Op woensdag 7 december 2022 01:41 schreef puzziepie het volgende:
Hou op met me hoor, hele discussie, was toch opgelost, dingetje is afritsbaar.quote:Op woensdag 7 december 2022 01:41 schreef puzziepie het volgende:
Binnensmonds is het vooral met vaak ook halve zinnen en woordenquote:
In de speech van Wendy en babettequote:
quote:Op woensdag 7 december 2022 01:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
BOO-iet me niet! / 800-iet me niet!
Maar het was dus geen lul verhaal van Wendy en Babsquote:Op woensdag 7 december 2022 01:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hou op met me hoor, hele discussie, was toch opgelost, dingetje is afritsbaar.
Die lullen ook zo maar watquote:Op woensdag 7 december 2022 01:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In de speech van Wendy en babette
da lijkt me niet .quote:
Die heb ik er nooit over gehoord, ook al mis ik ook wel eens watquote:Op woensdag 7 december 2022 01:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar het was dus geen lul verhaal van Wendy en Babs
Dat wist iedereen al n wie zegt dat het over die jas ging \quote:Op woensdag 7 december 2022 01:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
@:Aggie had het bewijs dat ze die jas al in het begin had
Ik kan me het wantrouwen van Kim wel voorstellen, Jappie is wel erg veel met Wanda nu, terwijl het plan was een beetje te infiltreren in kamer 3quote:Op woensdag 7 december 2022 01:44 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie laat Jeff nooit vallen en KimD is bij voorbaat al wantrouwend
Dat ligt dan toch aan jezelfquote:Op woensdag 7 december 2022 01:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die heb ik er nooit over gehoord, ook al mis ik ook wel eens watof was dat ook gezegd hier, man3
Infiltreren doe je maar beter goed want anders heeft het weinig zinquote:Op woensdag 7 december 2022 01:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan me het wantrouwen van Kim wel voorstellen, Jappie is wel erg veel met Wanda nu, terwijl het plan was een beetje te infiltreren in kamer 3
Eens, maar dan moet je niet verliefd wordenquote:Op woensdag 7 december 2022 01:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Infiltreren doe je maar beter goed want anders heeft het weinig zin
Echt he, wat een lompe kut, overal klein glas, gaat ze nooit goed opruimen natuurlijk, morgen iemand glas in zijn voet.quote:Op woensdag 7 december 2022 01:50 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe kletst een lege pot kapot in de badkamer
Overal glas en Jeff staat onder de douchequote:Op woensdag 7 december 2022 01:50 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe kletst een lege pot kapot in de badkamer
Wanda kan die behoefte toch niet beantwoorden en Jappie is verder een slimme jongenquote:Op woensdag 7 december 2022 01:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar dan moet je niet verliefd worden
KimD denkt gelijk aan een moordaanslagquote:Op woensdag 7 december 2022 01:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Overal glas en Jeff staat onder de douche
Ze zoekt nu stoffer en blikquote:Op woensdag 7 december 2022 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt he, wat een lompe kut, overal klein glas, gaat ze nooit goed opruimen natuurlijk, morgen iemand glas in zijn voet.
Minstensquote:Op woensdag 7 december 2022 01:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD denkt gelijk aan een moordaanslag
Echt hoor, oh ze heeft de stofzuiger nu gepakt, oh wacht, tis berend die hem heeft gepakt.quote:Op woensdag 7 december 2022 01:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zoekt nu stoffer en blik
Mirthe reageert op dit soort momenten als een kind die voor het eerst iets meemaaktquote:Op woensdag 7 december 2022 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt he, wat een lompe kut, overal klein glas, gaat ze nooit goed opruimen natuurlijk, morgen iemand glas in zijn voet.
Ze kruipt inderdaad iedere dag weer uit een ei.quote:Op woensdag 7 december 2022 01:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mirthe reageert altijd op dit soort momenten als een kind die voor het eerst iets meemaakt
En maar dom giebelenquote:Op woensdag 7 december 2022 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze kruipt inderdaad iedere dag weer uit een ei.
Echt, ik zit met verbazing te kijken hoe dom ze bezig is, die bezem met glasstukjes erin ff door heel de douche halen ook. Morgen echt iemand met glas in zijn voet.quote:
Djediquote:Op woensdag 7 december 2022 01:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wie staat er morgen als eerste onder de douche?
Djedi, Djedi, Djedi!quote:Op woensdag 7 december 2022 01:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wie staat er morgen als eerste onder de douche?
Het is dat we met meerdere zijn nu en het aanschouwen anders zou je het inderdaad niet geloven hoe dom ze bezig is.quote:Op woensdag 7 december 2022 01:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe gedraagt zich echt als iemand met het verstand van een soepkip
Waarschijnlijk te vroeg voor mij, ik kijk het filmpje wel later.quote:Op woensdag 7 december 2022 01:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar slinger ik de stream graag even voor aan
Berend drinkt alleen nog maar water, 3 liter per dagquote:Op woensdag 7 december 2022 02:01 schreef ChocoFan het volgende:
Mirthe drinkt 1 kopje thee per dag en water, tot ze aan de 2 liter zit
Verstandig maar wel te veel.quote:Op woensdag 7 december 2022 02:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Berend drinkt alleen nog maar water, 3 liter per dag
quote:Op woensdag 7 december 2022 02:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verstandig maar wel te veel.
Mirthe vind een nieuwe pot, oh er zit nog wel mayo in.
Maar doet ze niet, volgens mij heeft ze hem alleen omgespoeld en geen zeep gebruikt, das nie schoon dan he. Ze peutert nu de sticker eraf.quote:Op woensdag 7 december 2022 02:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Laat die daar maar even staan, zegt Berend wijs haha
Ongemakkelijk en raar vooral waarbij Mirthe bevroorquote:Op woensdag 7 december 2022 02:04 schreef ChocoFan het volgende:
Berend gaat naar bed en pakte Mirthe zacht van achteren vast en gaf haar een kusje op haar wang, Mirthe zegt, ooooh wat lief en welterusten.
Ze gaat hem onder haar bed bewaren, als ze hem niet laat vallenquote:Op woensdag 7 december 2022 02:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar doet ze niet, volgens mij heeft ze hem alleen omgespoeld en geen zeep gebruikt, das nie schoon dan he. Ze peutert nu de sticker eraf.
Maar wat wilde ze er nu in doen, dat heb ik weer niet mee gekregen, en zou toch wat zijn als ze hem dadelijk voor haar bed laat vallenquote:Op woensdag 7 december 2022 02:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze gaat hem onder haar bed bewaren, als ze hem niet laat vallen
Ach onverwacht, maar denk gewoon lief bedoeld. Ze hebben heel lang buiten gepraat. Zit volgens mij niets achterquote:Op woensdag 7 december 2022 02:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he, dat dacht ik nou ook, wtf doet die Berend nu, snoeperd. Heel raar was dat.
Moest er even een minuutje over nadenken of ik het eigenlijk wel echt gezien had zo cringy was het namelijkquote:Op woensdag 7 december 2022 02:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he, dat dacht ik nou ook, wtf doet die Berend nu, snoeperd. Heel raar was dat.
Gewoon wat kaka zei, ongemakkelijk en raar, heel raar.quote:Op woensdag 7 december 2022 02:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ach onverwacht, maar denk gewoon lief bedoeld. Ze hebben heel lang buiten gepraat. Zit volgens mij niets achter
Moeten we niet een filmpjesmaker er op wijzen dat dit is gebeurt zodat anderen het ook kunnen zien, vind het wel een goed gespreksonderwerp eigenlijk.quote:Op woensdag 7 december 2022 02:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moest er even een minuutje over nadenken of ik het eigenlijk wel echt gezien had zo cringy dat het was
Gezien en opgenomen, maar moet nu naar bed. staat morgen online ...quote:Op woensdag 7 december 2022 02:09 schreef ChocoFan het volgende:
Moeten we niet een filmpjesmaker er op wijzen dat dit is gebeurt zodat anderen het ook kunnen zien,
vind het wel een goed gespreksonderwerp eigenlijk.
Die mention gaat niet goed, we hebben ook nog hoempa en spapaars en 5th doet het volgens mij ook wel eens opnemen, oh wacht ik zal ff iets in het filmpjes topic zeggen. Wie weet helpt dat.quote:Op woensdag 7 december 2022 02:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:DGK-Tegengas op stream 1 net het kusje van Berend aan Mirthe, zou je daar filmpje van kunnen maken? 2.05 uur ongeveer
Topper!!!quote:Op woensdag 7 december 2022 02:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gezien en opgenomen, maar moet nu naar bed. staat morgen online ...
OMG held nu ff weer hoorquote:Op woensdag 7 december 2022 02:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gezien en opgenomen, maar moet nu naar bed. staat morgen online ...
Me2 Slaap lekker die nog wakker zijnquote:Op woensdag 7 december 2022 02:13 schreef KinKiJan het volgende:
Mooi geweest, ik ga net als de streams ook op slaapstand
Ja, tis over voor ons, slaap lekker alvast voor de slapers, andere een fijne nacht nog.quote:Op woensdag 7 december 2022 02:13 schreef KinKiJan het volgende:
Mooi geweest, ik ga net als de streams ook op slaapstand
Hij is anders. We komen weinig te weten tot nu toe over zijn achtergrond.quote:Op woensdag 7 december 2022 02:14 schreef Kakadylo het volgende:
Berend is op sommige vlakken sowieso een rare en bij vrouwen al helemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heeft weleens een gesprek daarover gevoerd met Leila maar viel er halverwege in en dat was eerder weer een bevestigingquote:Op woensdag 7 december 2022 02:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hij is anders. We komen weinig te weten tot nu toe over zijn achtergrond.
bert,alicia gerry hebben zaterdag bij michaela gegetenquote:Op woensdag 7 december 2022 02:36 schreef Kakadylo het volgende:
Berend ging op date met Wendy en dacht serieus kans te maken bij Gerry om vervolgens Maddy niet uit te sluiten
En je vraagt nu aan mij om de rekening te komen betalen?quote:Op woensdag 7 december 2022 02:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
bert,alicia gerry hebben zaterdag bij michaela gegeten
quote:Op woensdag 7 december 2022 02:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe vindt buiten nog een pot, die heeft ze nodig zegt ze. Berend zegt, laat hem alsjeblieft buiten staan, geeft Mirthe een kusje en gaar naar bed
Stoer dat hij dat durftquote:Op woensdag 7 december 2022 06:00 schreef lyvana het volgende:
[..]
Ivor zit in een groep op Facebook bij ons
Het was een dagje wel gisteren in de loods. Zal vandaag vast nog wel ergens een vervolg krijgen.quote:Op woensdag 7 december 2022 07:00 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS!
Diepe rust in de loods, allemaal slapers op de streams.
Oh dat heb ik helemaal gemist. Ben de hele dag met muziek maken bezig geweest. Ik zal eens wat terug gaan lezen. Bedankt voor het opmerken.quote:Op woensdag 7 december 2022 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was een dagje wel gisteren in de loods. Zal vandaag vast nog wel ergens een vervolg krijgen.
Maar zoals je al zegt voor nu slaapstreams, ook nog geen vroege doucher
O dan heb je heel wat gemist, veel ruzies en het gesprek tussen Bern en Sas heb je dat wel meegekregen?quote:Op woensdag 7 december 2022 07:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat heb ik helemaal gemist. Ben de hele dag met muziek maken bezig geweest. Ik zal eens wat terug gaan lezen. Bedankt voor het opmerken.
Oh wow dat was het verhaal van Sas en Bern dus. Thanks daar was ik wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 7 december 2022 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je heel wat gemist, veel ruzies en het gesprek tussen Bern en Sas heb je dat wel meegekregen?
Bern heeft dus vlak voor hij de loods in ging gedate met verschillende vrouwen. De vrouwen wisten alle dat het niets kon worden omdat hij de loods in zou gaan. Hij heeft wel zitten denken hoe het zou zijn een openrelatie te hebben en heeft het daar met Sas overgehad en die is daar zo boos om geworden, lees geworden want het is weer helemaal goed. Ze is nog we sad, maar ze hebben alweer gezoend
Hij heeft haar gezegd in een relatie nooit vreemd gegaan te zijn, hij heeft een langer relatie van 3 jaar en van 1 jaar gehad en is daarin nooit vreemd gegaan. HIj zal ook niet vreemd gaan als hij met Sas is heeft hij haar beloofd. Het is een heel lang gesprek geweest maar als je alle pauzes die ze tussen de woorden ertussen uithaalt was het volgens mij een gesprekje van een half uurtjequote:Op woensdag 7 december 2022 07:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh wow dat was het verhaal van Sas en Bern dus. Thanks daar was ik wel benieuwd naar.
Oh dan valt het allemaal toch wel mee lijkt me. We dachten hier al aan een kitten moordenaar etc xDquote:Op woensdag 7 december 2022 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft haar gezegd in een relatie nooit vreemd gegaan te zijn, hij heeft een langer relatie van 3 jaar en van 1 jaar gehad en is daarin nooit vreemd gegaan. HIj zal ook niet vreemd gaan als hij met Sas is heeft hij haar beloofd. Het is een heel lang gesprek geweest maar als je alle pauzes die ze tussen de woorden ertussen uithaalt was het volgens mij een gesprekje van een half uurtje
Ja ik vond het nogal meevallen allemaal voor mij was het drama om niets.quote:Op woensdag 7 december 2022 07:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dan valt het allemaal toch wel mee lijkt me. We dachten hier al aan een kitten moordenaar etc xD
Misschien dat ze wel het meest geschrokken is over het open relatie gedoe. Daar zou ik zelf ook niet mee akkoord kunnen gaan. Maar als hij haar dan belooft niet met anderen te gaan is dat wel weer prima en is dat open relatie gedoe ook van de baan.quote:Op woensdag 7 december 2022 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vond het nogal meevallen allemaal voor mij was het drama om niets.
Het is natuurlijk niet netjes, maar date is nog geen relatie.
En daarbij is hij naar de vrouwen toe wel eerlijk geweest door te zeggen dat het niets kon worden omdat hij een jaar de loods in ging. Heeft ze ook gezegd niet op hem te hoeven wachten. Het verdiend natuurlijk geen schoonheidsprijs maar goed het is ook geen groot drama.
Dat kan ik mij ook wel voorstellen, moet er zelf ook niets van weten. Maar geen reden om zo drama te maken. Ik dacht hij heeft ik weet niet wat gedaan. Hij is wel eerlijk tegen haar geweest om te vertellen van die vrouwen had het ook niet hoeven doen.quote:Op woensdag 7 december 2022 07:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Misschien dat ze wel het meest geschrokken is over het open relatie gedoe. Daar zou ik zelf ook niet mee akkoord kunnen gaan. Maar als hij haar dan belooft niet met anderen te gaan is dat wel weer prima en is dat open relatie gedoe ook van de baan.
Morguh. Dat vond ik ook raar idd. Waarom moet je zoiets aan je ouders vertellen? Hij is toch geen kind van 12 die een keer gespijbeld heeft?quote:Op woensdag 7 december 2022 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ik mij ook wel voorstellen, moet er zelf ook niets van weten. Maar geen reden om zo drama te maken. Ik dacht hij heeft ik weet niet wat gedaan. Hij is wel eerlijk tegen haar geweest om te vertellen van die vrouwen had het ook niet hoeven doen.
Zo zie je maar dat eerlijk zijn niet altijd beloond wordt. Nu weten heel veel mensen dat hij met diverse vrouwen gedate heeft. Hij moest het van haar ook aan zijn ouders vertellen dat hij dat gedaan had. Echt dat vind ik nog het rare van alles.
Die zwarte jas? Die heeft Kim al de hele tijdquote:Op woensdag 7 december 2022 01:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
@:Aggie had het bewijs dat ze die jas al in het begin had
O jee, glas in de voetjes van Marcia zo direct.quote:Op woensdag 7 december 2022 07:36 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag zie ik Marcio als eerste door de loods lopen
Ja dat had ik ook gedacht ja. En daten is inderdaad nog geen relatie dus inderdaad een hoop drama om niets. Maar het was wel spannend xD Op naar het volgende drama.quote:Op woensdag 7 december 2022 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ik mij ook wel voorstellen, moet er zelf ook niets van weten. Maar geen reden om zo drama te maken. Ik dacht hij heeft ik weet niet wat gedaan. Hij is wel eerlijk tegen haar geweest om te vertellen van die vrouwen had het ook niet hoeven doen.
Zo zie je maar dat eerlijk zijn niet altijd beloond wordt. Nu weten heel veel mensen dat hij met diverse vrouwen gedate heeft. Hij moest het van haar ook aan zijn ouders vertellen dat hij dat gedaan had. Echt dat vind ik nog het rare van alles.
Hopelijk doet hij wat aan het roken van de huishoudpot.quote:Op woensdag 7 december 2022 07:40 schreef Seattle het volgende:
Maar wat een hoop gebeurd gisteren. Als er nou ook nog wat meer toffe spellen komen wordt het misschien nog wat daar.
Vandaag in ieder geval verkiezingen. Volgens mij is het een gelopen race: Isaac wordt de nieuwe manager
1 euro zakgeld per week. Moeten ze een maand sparen voor wat peukenquote:Op woensdag 7 december 2022 07:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hopelijk doet hij wat aan het roken van de huishoudpot.
Hij zit er toch wel mee dus. Nou ja primaquote:Op woensdag 7 december 2022 07:47 schreef Moeraskat het volgende:
Marciano heeft het over 24u aanvragen in het geheim
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 7 december 2022 07:47 schreef Moeraskat het volgende:
O waarom? Mist hij zijn kinderen?quote:Op woensdag 7 december 2022 07:47 schreef Moeraskat het volgende:
Hij wil het niet aan de grote klok hangenquote:
Ruzie met kim. Kon niet alles verstaan want hij was aan het douchen. Maar hij zei ook dat als dit is wat Kim nodig heeft voor haar eigen ontwikkeling…quote:Op woensdag 7 december 2022 07:53 schreef Seattle het volgende:
[..]
O waarom? Mist hij zijn kinderen?
Nee dat heb ik hem niet horen zeggenquote:Op woensdag 7 december 2022 07:53 schreef Seattle het volgende:
[..]
O waarom? Mist hij zijn kinderen?
Maar wat is dan daadwerkelijke de reden dan? Een ruzie met Kim en dan gelijk 24 uur aanvragen? Heel vreemd.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ik gok dat marciano meteen naar Jeff wil of naar kamer 5. Want hij wacht tot boven het licht aan is.
Ik heb hier mijn eigen gedachten over. Maar de reden is niet hardop gezegd, of wel.. maar was ik nog niet wakker genoeg om het op te slaan.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar wat is dan daadwerkelijke de reden dan? Een ruzie met Kim en dan gelijk 24 uur aanvragen? Heel vreemd.
Dan blijft het dus niet geheimquote:Op woensdag 7 december 2022 08:03 schreef Flow3r het volgende:
Marciano 24 uur aanvragen en het moet geheim blijven ?
Geheim voor de rest vd loods dan denk ik, niet voor Kim, hij zal het haar wel vertellen denk ik
DIe Kim maakte er ook wel een heel drama van hoor man o manquote:Op woensdag 7 december 2022 07:58 schreef Moeraskat het volgende:
Wat ik hoorde klopt dus. Marciano denkt er aan om
24u aan te vragen.
Ik denk dat die man de hele nacht heeft liggen piekeren
Isaac: de meiden van kamer drie hebben afgeluisterd
Marciano: ik dacht dat ze hun nagels deden
Isaac: nee afluisteren, de hele tijd. Ik moest pissen en toen zag ik ze
Ik vind hem ook een eikel, maar zij projecteert wel veel uit haar verleden op hem én ze veroorzaakt veel zelf met haar gedragquote:Op woensdag 7 december 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe Kim maakte er ook wel een heel drama van hoor man o man
Ja, ik zou daar ook gestoord van wordenquote:Op woensdag 7 december 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe Kim maakte er ook wel een heel drama van hoor man o man
Ze praat ook zo vermoeiend heel irriequote:Op woensdag 7 december 2022 08:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik zou daar ook gestoord van worden
mensen vergeten ook dat kim achter marciano aanliep en niet andersom. Ik hoor het hem nog zeggen 'ik wil helemaal niets met haar'. maar ik denk dat het vlees op een gegeven moment zwak werd. zelfde bij jeff en kimd.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind hem ook een eikel, maar zij projecteert wel veel uit haar verleden op hem én ze veroorzaakt veel zelf met haar gedrag
inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2022 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze praat ook zo vermoeiend heel irrie
Zei die dat nu?quote:Op woensdag 7 december 2022 08:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
mensen vergeten ook dat kim achter marciano aanliep en niet andersom. Ik hoor het hem nog zeggen 'ik wil helemaal niets met haar'. maar ik denk dat het vlees op een gegeven moment zwak werd. zelfde bij jeff en kimd.
nee, in het begin toen ze nog niet echt iets haddenquote:
was weer een missertje van de regie daar, net te laat het geluid wegdraaienquote:Op woensdag 7 december 2022 08:13 schreef Dotteke het volgende:
Marcio gaat eerst achter praten zegt hij.
Ja geluid was daarna inderdaad even wegquote:Op woensdag 7 december 2022 08:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
was weer een missertje van de regie daar, net te laat het geluid wegdraaien
Dat vond ik gisteren dus helemaal niet. Hij praten net zo als nuquote:Op woensdag 7 december 2022 08:17 schreef Flow3r het volgende:
Valt me op dat Marciano normaal praat, klinkt zelfs vriendelijk
Als hij met Kim praat klinkt het altijd zo dwingend en verontwaardigd, hele andere toon
Vind de reden die hij geeft wel mooi.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:18 schreef 5thencounter het volgende:
Lulkoekjes van Marci, weg willen omdat 'ie het gejank van KimmetjeKraak niet handelen kan .. no-way
Proefballonnetjes, zodra dat "geruchtje via Martin/Mexx/Dzjedie/Wanda bijk Kraak komt, is ze weer ff getemdquote:Op woensdag 7 december 2022 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind de reden die hij geeft wel mooi.
typisch deze regieluiquote:Op woensdag 7 december 2022 08:23 schreef Dotteke het volgende:
En ineens hoor ik gehijg in mijn oren, een blik op de stream laat mij zien wat dat is
Erik is aan het gewichtheffen het gesprek tussen Marcio en Martin is weggedraaid
Op de andere stream ligt Babet te slapen
ALs hij zijn 24 uur aanvraagt omdat hij niet wil dat zijn kinderen die zien helemaal top.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Proefballonnetjes, zodra dat "geruchtje via Martin/Mexx/Dzjedie/Wanda bijk Kraak komt, is ze weer ff getemd
Altijd switchen op het verkeerde momentquote:
Jup.. zodra KimKraak het "nieuwtje" hoort, is Marci weer een vrij manquote:Op woensdag 7 december 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs hij zijn 24 uur aanvraagt omdat hij niet wil dat zijn kinderen die zien helemaal top.
Marcio ziet wel in dat dit een blijvend iets is dat drama van Kim
Of zal hij net zo zwak zijn als Sas en er weer intrappen?
echt, waar bemoeien die lui zich mee? doen ze dat irl ook?quote:Op woensdag 7 december 2022 08:29 schreef Dotteke het volgende:
Ha Martin was dus bij Kim
Hij gaat naar Marcio en zegt dat hij naar Kim moet gaan
Marcio vraagt wat hij verteld heeft
Martin zegt gevraagd hoe het met haar gaat
Gezegd dat je van haar houdt
Marcio is gepikeerd dat Martin zijn mond niet heeft gehouden
Je kan daar beter niets aan iemand vertellen het is nog sneller bij de ander dan de wind het kan brengenquote:Op woensdag 7 december 2022 08:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
echt, waar bemoeien die lui zich mee? doen ze dat irl ook?
Was gister ook met Isaac. Viel mij Idd ook opquote:Op woensdag 7 december 2022 08:17 schreef Flow3r het volgende:
Valt me op dat Marciano normaal praat, klinkt zelfs vriendelijk
Als hij met Kim praat klinkt het altijd zo dwingend en verontwaardigd, hele andere toon
Wat te volgen op en wanda op de ander het fluisterende stel beide volgen kan niet door het gefluisterquote:Op woensdag 7 december 2022 08:36 schreef 5thencounter het volgende:
Marci..Kijken wie er het meeste baat bij heeft hier te zijn..
Ik wil niet met jou zo doorgaan..
Net zag je tranen over zijn wangen. dan is het van het gapen?quote:Op woensdag 7 december 2022 08:38 schreef Flow3r het volgende:
Ik zie geen huilende Martin hoor
[ afbeelding ]
Denk hetquote:Op woensdag 7 december 2022 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net zag je tranen over zijn wangen. dan is het van het gapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |