Gezien en opgenomen, maar moet nu naar bed. staat morgen online ...quote:Op woensdag 7 december 2022 02:09 schreef ChocoFan het volgende:
Moeten we niet een filmpjesmaker er op wijzen dat dit is gebeurt zodat anderen het ook kunnen zien,
vind het wel een goed gespreksonderwerp eigenlijk.
Die mention gaat niet goed, we hebben ook nog hoempa en spapaars en 5th doet het volgens mij ook wel eens opnemen, oh wacht ik zal ff iets in het filmpjes topic zeggen. Wie weet helpt dat.quote:Op woensdag 7 december 2022 02:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:DGK-Tegengas op stream 1 net het kusje van Berend aan Mirthe, zou je daar filmpje van kunnen maken? 2.05 uur ongeveer
Topper!!!quote:Op woensdag 7 december 2022 02:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gezien en opgenomen, maar moet nu naar bed. staat morgen online ...
OMG held nu ff weer hoorquote:Op woensdag 7 december 2022 02:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gezien en opgenomen, maar moet nu naar bed. staat morgen online ...
Me2 Slaap lekker die nog wakker zijnquote:Op woensdag 7 december 2022 02:13 schreef KinKiJan het volgende:
Mooi geweest, ik ga net als de streams ook op slaapstand
Ja, tis over voor ons, slaap lekker alvast voor de slapers, andere een fijne nacht nog.quote:Op woensdag 7 december 2022 02:13 schreef KinKiJan het volgende:
Mooi geweest, ik ga net als de streams ook op slaapstand
Hij is anders. We komen weinig te weten tot nu toe over zijn achtergrond.quote:Op woensdag 7 december 2022 02:14 schreef Kakadylo het volgende:
Berend is op sommige vlakken sowieso een rare en bij vrouwen al helemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heeft weleens een gesprek daarover gevoerd met Leila maar viel er halverwege in en dat was eerder weer een bevestigingquote:Op woensdag 7 december 2022 02:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hij is anders. We komen weinig te weten tot nu toe over zijn achtergrond.
bert,alicia gerry hebben zaterdag bij michaela gegetenquote:Op woensdag 7 december 2022 02:36 schreef Kakadylo het volgende:
Berend ging op date met Wendy en dacht serieus kans te maken bij Gerry om vervolgens Maddy niet uit te sluiten
En je vraagt nu aan mij om de rekening te komen betalen?quote:Op woensdag 7 december 2022 02:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
bert,alicia gerry hebben zaterdag bij michaela gegeten
quote:Op woensdag 7 december 2022 02:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe vindt buiten nog een pot, die heeft ze nodig zegt ze. Berend zegt, laat hem alsjeblieft buiten staan, geeft Mirthe een kusje en gaar naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |