Waar heb jij dat gehoord?quote:Op woensdag 7 december 2022 01:41 schreef puzziepie het volgende:
Maar Kim heeft dus wel een nieuwe jas gekregen
Mja saaiquote:Op woensdag 7 december 2022 01:41 schreef ChocoFan het volgende:
Nu trouwens weer Mirthe en Berend die nog buiten lullen over social media en relaties nu.
BOO-iet me niet! / 800-iet me niet!quote:Op woensdag 7 december 2022 01:41 schreef puzziepie het volgende:
Hou op met me hoor, hele discussie, was toch opgelost, dingetje is afritsbaar.quote:Op woensdag 7 december 2022 01:41 schreef puzziepie het volgende:
Binnensmonds is het vooral met vaak ook halve zinnen en woordenquote:
In de speech van Wendy en babettequote:
quote:Op woensdag 7 december 2022 01:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
BOO-iet me niet! / 800-iet me niet!
Maar het was dus geen lul verhaal van Wendy en Babsquote:Op woensdag 7 december 2022 01:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hou op met me hoor, hele discussie, was toch opgelost, dingetje is afritsbaar.
Die lullen ook zo maar watquote:Op woensdag 7 december 2022 01:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In de speech van Wendy en babette
da lijkt me niet .quote:
Die heb ik er nooit over gehoord, ook al mis ik ook wel eens watquote:Op woensdag 7 december 2022 01:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar het was dus geen lul verhaal van Wendy en Babs
Dat wist iedereen al n wie zegt dat het over die jas ging \quote:Op woensdag 7 december 2022 01:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
@:Aggie had het bewijs dat ze die jas al in het begin had
Ik kan me het wantrouwen van Kim wel voorstellen, Jappie is wel erg veel met Wanda nu, terwijl het plan was een beetje te infiltreren in kamer 3quote:Op woensdag 7 december 2022 01:44 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie laat Jeff nooit vallen en KimD is bij voorbaat al wantrouwend
Dat ligt dan toch aan jezelfquote:Op woensdag 7 december 2022 01:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die heb ik er nooit over gehoord, ook al mis ik ook wel eens watof was dat ook gezegd hier, man3
Infiltreren doe je maar beter goed want anders heeft het weinig zinquote:Op woensdag 7 december 2022 01:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan me het wantrouwen van Kim wel voorstellen, Jappie is wel erg veel met Wanda nu, terwijl het plan was een beetje te infiltreren in kamer 3
Eens, maar dan moet je niet verliefd wordenquote:Op woensdag 7 december 2022 01:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Infiltreren doe je maar beter goed want anders heeft het weinig zin
Echt he, wat een lompe kut, overal klein glas, gaat ze nooit goed opruimen natuurlijk, morgen iemand glas in zijn voet.quote:Op woensdag 7 december 2022 01:50 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe kletst een lege pot kapot in de badkamer
Overal glas en Jeff staat onder de douchequote:Op woensdag 7 december 2022 01:50 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe kletst een lege pot kapot in de badkamer
Wanda kan die behoefte toch niet beantwoorden en Jappie is verder een slimme jongenquote:Op woensdag 7 december 2022 01:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar dan moet je niet verliefd worden
KimD denkt gelijk aan een moordaanslagquote:Op woensdag 7 december 2022 01:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Overal glas en Jeff staat onder de douche
Ze zoekt nu stoffer en blikquote:Op woensdag 7 december 2022 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt he, wat een lompe kut, overal klein glas, gaat ze nooit goed opruimen natuurlijk, morgen iemand glas in zijn voet.
Minstensquote:Op woensdag 7 december 2022 01:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD denkt gelijk aan een moordaanslag
Echt hoor, oh ze heeft de stofzuiger nu gepakt, oh wacht, tis berend die hem heeft gepakt.quote:Op woensdag 7 december 2022 01:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zoekt nu stoffer en blik
Mirthe reageert op dit soort momenten als een kind die voor het eerst iets meemaaktquote:Op woensdag 7 december 2022 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt he, wat een lompe kut, overal klein glas, gaat ze nooit goed opruimen natuurlijk, morgen iemand glas in zijn voet.
Ze kruipt inderdaad iedere dag weer uit een ei.quote:Op woensdag 7 december 2022 01:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mirthe reageert altijd op dit soort momenten als een kind die voor het eerst iets meemaakt
En maar dom giebelenquote:Op woensdag 7 december 2022 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze kruipt inderdaad iedere dag weer uit een ei.
Echt, ik zit met verbazing te kijken hoe dom ze bezig is, die bezem met glasstukjes erin ff door heel de douche halen ook. Morgen echt iemand met glas in zijn voet.quote:
Djediquote:Op woensdag 7 december 2022 01:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wie staat er morgen als eerste onder de douche?
Djedi, Djedi, Djedi!quote:Op woensdag 7 december 2022 01:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wie staat er morgen als eerste onder de douche?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |