Vooral die jaquote:Op woensdag 7 december 2022 01:26 schreef ledn81 het volgende:
Morgen is Wanda vast weer fakking chagrijnig omdat ze niet heeft kunnen slapen omdat ze wakker werd gehouden door vooral Wendy en Babbel
370 volgersquote:Op woensdag 7 december 2022 01:32 schreef Harry het volgende:
Berend: ik heb thuis een team voor Social Media
Mirthe: Een heel team??? Bij mij doet een nichtje het.
Berend: ik heb ook een eigen fansite aangemaakt. Je weet niet hoe goed dit bekeken wordt, en dan krijg je toch fans.
Ben bang dat ze gelijk heeft...quote:Op woensdag 7 december 2022 01:36 schreef puzziepie het volgende:
Kim maakt zich toch wel zorgen om hoe het met wanda mbt Jappie zit
hebben de ook al fizefatzelegefozt?quote:Op woensdag 7 december 2022 01:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim D heeft haar twijfels over de relatie tussen Jappie en Wanda
quote:Op woensdag 7 december 2022 01:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben de ook al fizefatzelegefozt?
Balen, niet te doenquote:
Over dat krantje iets, als ik het goed heb verstaan die Djailyquote:Op woensdag 7 december 2022 01:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Balen, niet te doen
Iets over Djedi volgens mij
[ afbeelding ]
Met haar kanker krant zei Jeff.quote:Op woensdag 7 december 2022 01:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Balen, niet te doen
[ afbeelding ]
Van Djediquote:Op woensdag 7 december 2022 01:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Over dat krantje iets, als ik het goed heb verstaan die Djaily
Jeffrey scheldt steeds vaker met het k-woord en KimD zegt er gewoon niks vanquote:Op woensdag 7 december 2022 01:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Balen, niet te doen
[ afbeelding ]
Ik helaas zeer duidelijk, zit met mijn vinger bij de geluidsknop omdat het heel de tijd wisselt.quote:Op woensdag 7 december 2022 01:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het k- woord heb ik niet gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |