nee, in het begin toen ze nog niet echt iets haddenquote:
was weer een missertje van de regie daar, net te laat het geluid wegdraaienquote:Op woensdag 7 december 2022 08:13 schreef Dotteke het volgende:
Marcio gaat eerst achter praten zegt hij.
Ja geluid was daarna inderdaad even wegquote:Op woensdag 7 december 2022 08:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
was weer een missertje van de regie daar, net te laat het geluid wegdraaien
Dat vond ik gisteren dus helemaal niet. Hij praten net zo als nuquote:Op woensdag 7 december 2022 08:17 schreef Flow3r het volgende:
Valt me op dat Marciano normaal praat, klinkt zelfs vriendelijk
Als hij met Kim praat klinkt het altijd zo dwingend en verontwaardigd, hele andere toon
Vind de reden die hij geeft wel mooi.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:18 schreef 5thencounter het volgende:
Lulkoekjes van Marci, weg willen omdat 'ie het gejank van KimmetjeKraak niet handelen kan .. no-way
Proefballonnetjes, zodra dat "geruchtje via Martin/Mexx/Dzjedie/Wanda bijk Kraak komt, is ze weer ff getemdquote:Op woensdag 7 december 2022 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind de reden die hij geeft wel mooi.
typisch deze regieluiquote:Op woensdag 7 december 2022 08:23 schreef Dotteke het volgende:
En ineens hoor ik gehijg in mijn oren, een blik op de stream laat mij zien wat dat is
Erik is aan het gewichtheffen het gesprek tussen Marcio en Martin is weggedraaid
Op de andere stream ligt Babet te slapen
ALs hij zijn 24 uur aanvraagt omdat hij niet wil dat zijn kinderen die zien helemaal top.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Proefballonnetjes, zodra dat "geruchtje via Martin/Mexx/Dzjedie/Wanda bijk Kraak komt, is ze weer ff getemd
Altijd switchen op het verkeerde momentquote:
Jup.. zodra KimKraak het "nieuwtje" hoort, is Marci weer een vrij manquote:Op woensdag 7 december 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs hij zijn 24 uur aanvraagt omdat hij niet wil dat zijn kinderen die zien helemaal top.
Marcio ziet wel in dat dit een blijvend iets is dat drama van Kim
Of zal hij net zo zwak zijn als Sas en er weer intrappen?
echt, waar bemoeien die lui zich mee? doen ze dat irl ook?quote:Op woensdag 7 december 2022 08:29 schreef Dotteke het volgende:
Ha Martin was dus bij Kim
Hij gaat naar Marcio en zegt dat hij naar Kim moet gaan
Marcio vraagt wat hij verteld heeft
Martin zegt gevraagd hoe het met haar gaat
Gezegd dat je van haar houdt
Marcio is gepikeerd dat Martin zijn mond niet heeft gehouden
Je kan daar beter niets aan iemand vertellen het is nog sneller bij de ander dan de wind het kan brengenquote:Op woensdag 7 december 2022 08:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
echt, waar bemoeien die lui zich mee? doen ze dat irl ook?
Was gister ook met Isaac. Viel mij Idd ook opquote:Op woensdag 7 december 2022 08:17 schreef Flow3r het volgende:
Valt me op dat Marciano normaal praat, klinkt zelfs vriendelijk
Als hij met Kim praat klinkt het altijd zo dwingend en verontwaardigd, hele andere toon
Wat te volgen op en wanda op de ander het fluisterende stel beide volgen kan niet door het gefluisterquote:Op woensdag 7 december 2022 08:36 schreef 5thencounter het volgende:
Marci..Kijken wie er het meeste baat bij heeft hier te zijn..
Ik wil niet met jou zo doorgaan..
Net zag je tranen over zijn wangen. dan is het van het gapen?quote:Op woensdag 7 december 2022 08:38 schreef Flow3r het volgende:
Ik zie geen huilende Martin hoor
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |