Antislipquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:17 schreef engine het volgende:
Er is een woord voor een vrouw die geen slipje aan heeft?
Ah okay....ik ken dat als uitdrukking zoals @HappyCharly net zei maar gewoon als los woord wist ik niet.quote:
Bern wil wel meer dan 'n knuffelquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:19 schreef engine het volgende:
Bern en Jeff gaan zo nog knuffelen denk ik.
We hebben het nu van zowel Mexx als Martin gehoord, op streams, in eigen woorden.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat ik van @:Deisyy begreep is het precies omgekeerd
quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay....ik ken dat als uitdrukking zoals @:happycharly net zei maar gewoon als los woord wist ik niet.
Deis heeft het gezien volgens mij.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We hebben het nu van zowel Mexx als Martin gehoord, op streams, in eigen woorden.
Kan me niet voorstellen dat Mexx dit bedenkt.
Wie weet heeft Leila kanten die mensen hier niet willen geloven.. Het verbaasde ook dat ze ineens met Kenzi ging zoenen
Martin heeft het dus alleen van Mexx gehoord...quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We hebben het nu van zowel Mexx als Martin gehoord, op streams, in eigen woorden.
Kan me niet voorstellen dat Mexx dit bedenkt.
Wie weet heeft Leila kanten die mensen hier niet willen geloven.. Het verbaasde ook dat ze ineens met Kenzi ging zoenen
Ook nog eens ja . Mexx vertelde het tegen Martinquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Martin heeft het dus alleen van Mexx gehoord...
Jupquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dan ben ik nog niet echt overtuigd. Waarschijnlijk een grapje dat Mexx niet begreep.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee precies . Martin laat zich net als Maddy gebruiken door anderen . hij is makkelijk op te stoken blijkt welquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:25 schreef engine het volgende:
Ook ging Martin Leila er op aanspreken maar dit is ook nog niet gebeurd.
Of niet verstond, Mexx is niet zo heel snugger. Daarbij roddelt ze me iets te graag...quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:25 schreef engine het volgende:
[..]
Dan ben ik nog niet echt overtuigd. Waarschijnlijk een grapje dat Mexx niet begreep.
Ik geloof Leila eerder . Leila is eerlijkquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:26 schreef Kakadylo het volgende:
Het lastige is dat je zowel Leila als Mexx eigenlijk niet kan geloven
Laila die op mannen valt maar toch ook wel veel interesse in Kenzi had?quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof Leila eerder . Leila is eerlijk
En zo ordinair, grof gebektquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:27 schreef Kakadylo het volgende:
Wat zijn en blijven die kakelwijven zwaar irritant zeg
Een van de eerlijkste mensen daar in die slangenkuilquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Laila die op mannen valt maar toch ook wel veel interesse in Kenzi had?
ik vind Laila vanalles maar eerlijk staat niet bovenaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Martin zat er blijkbaar naast en sprak Leila er meteen op aanquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook nog eens ja . Mexx vertelde het tegen Martin
Zou haar totaal niet vertrouwen en vooral wantrouwenquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een van de eerlijkste mensen daar in die slangenkuil
Als dat zo is, is het gewoon smaad.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:27 schreef HappyCharly het volgende:
Of heeft iemand op beeld het moment dat Laila dat blijkbaar had gezegd?
Ik zat middenin een andere ruzie
Dat is dus niet wat Martin zelf vertelde.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:29 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Martin zat er blijkbaar naast en sprak Leila er meteen op aan
https://streamable.com/wbtlv9
Ja dat is van net . Dat is niet het verhaal zoals gingquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:29 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ja, zo vertelde Martin het ook.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:29 schreef Hoempah het volgende:
[..]
echt wel.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een van de eerlijkste mensen daar in die slangenkuil
Leg dat woord maar eens uit aan Mexxquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Als dat zo is, is het gewoon smaad.
Klopt. dat heeft Leila ook zo gezegd tegen Kenzy gisterenquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:31 schreef Verida het volgende:
[..]
echt wel.
en dat met Kenzi was gewoon leuk na een feestje, zei ze zelf ook.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:29 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dan zien we dat andersquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:31 schreef Verida het volgende:
[..]
echt wel.
Wat Martin eerder vertelde (tegen jappie en kimd) klonk alsof hij zelf niks gehoord had maar dat hij het van Mexx gehoord heeft. Leila zou vieze dingen in Mexx haar oor fluisteren.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja, zo vertelde Martin het ook.
Maar is er beeld van dat echte moment of moeten we het doen met de verhalen>
Dan zullen we het nooit weten..
Dit. Ze deed mee om de boel te fucken..quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:31 schreef Verida het volgende:
[..]
echt wel.
heb je het gisteren gezien?quote:
Als iemand het heeft gezien dan moet die even een tijdstip gevenquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja, zo vertelde Martin het ook.
Maar is er beeld van dat echte moment of moeten we het doen met de verhalen>
Dan zullen we het nooit weten..
Zeker.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
heb je het gisteren gezien?
Want wat je nu zegt klopt niet
Dan heb je gehoord dat leila wat anders zeiquote:
zij kent alleen aad en dan iets ervoorquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Leg dat woord maar eens uit aan Mexx
ik zie niet waarom Leila dat zou doen, bij Mexx of all peoplequote:Op dinsdag 6 december 2022 23:33 schreef engine het volgende:
[..]
Wat Martin eerder vertelde (tegen jappie en kimd) klonk alsof hij zelf niks gehoord had maar dat hij het van Mexx gehoord heeft. Leila zou vieze dingen in Mexx haar oor fluisteren.
Lijkt me handig.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:33 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Als iemand het heeft gezien dan moet die even een tijdstip geven
We proberen van 2 verhalen 1 te maken want Martin had ook een verhaal en ze kloppen zo ongeveer wel met elkaar. Dus ze hebben het goed naar elkaar geluisterd of het is echt gebeurd.quote:
Ik baseer me op meer dan wat iemand feitelijk zegt. Zou wat simplistisch worden.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan heb je gehoord dat leila wat anders zei
Ja ik vind het echt een belachelijk verhaal. Waarschijnlijk is Mexx niet slim genoeg om een grapje te begrijpen en heeft ze zin om te roddelen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:34 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zie niet waarom Leila dat zou doen, bij Mexx of all people
Als Martin het verhaal van Mexx na praat is het niet zo gek dat die verhalen op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:35 schreef Hoempah het volgende:
[..]
We proberen van 2 verhalen 1 te maken want Martin had ook een verhaal en ze kloppen zo ongeveer wel met elkaar. Dus ze hebben het goed naar elkaar geluisterd of het is echt gebeurd.
Leila is vrijwel altijd feitelijk en duidelijk. niets tussen de regelsquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik baseer me op meer dan wat iemand feitelijk zegt. Zou wat simplistisch worden.
We zijn het niet eens en dat is prima.
Martin is er toch niet bij geweest?quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:36 schreef engine het volgende:
[..]
Als Martin het verhaal van Mexx na praat is het niet zo gek dat die verhalen op elkaar lijken.
Dan nog. Luie tak is hetquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo te zien heeft ze 2 dekbedden, 1 met hoes en die zonder er over
Nou en! Je doet er toch altijd een hoes om?quote:
Dat is onduidelijk dusquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Martin is er toch niet bij geweest?
Verhaal klopt niet. Martin was er niet bij toen ze het in bed vertelde tegen de andere meiden. Dat bedoel ik. Daarbij is het niet de eerste leugen van Mexx. Maar dit zou ik wel heel schandalig vinden als ze zoiets verzint.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:35 schreef Hoempah het volgende:
[..]
We proberen van 2 verhalen 1 te maken want Martin had ook een verhaal en ze kloppen zo ongeveer wel met elkaar. Dus ze hebben het goed naar elkaar geluisterd of het is echt gebeurd.
Ik denk dat de waarheid weer eens ergens in het midden ligt. Leila die een grapje gemaakt heeft dat je op kunt vatten als flirten.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Verhaal klopt niet. Martin was er niet bij toen ze het in bed vertelde tegen de andere meiden. Dat bedoel ik. Daarbij is het niet de eerste leugen van Mexx. Maar dit zou ik wel heel schandalig vinden als ze zoiets verzint.
Vreselijk om daar laat op de avond nog mee door te gaan.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:40 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Vervolg discussie Bern en Sasha.
Ze zijn er nog niet helemaal uit.....
chips, niet leuk dus, kanonnenquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
zij kent alleen aad en dan iets ervoor
Moet ie er wel 2 hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou en! Je doet er toch altijd een hoes om?
Zoiets denk ik dus ook...quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat de waarheid weer eens ergens in het midden ligt. Leila die een grapje gemaakt heeft dat je op kunt vatten als flirten.
Ja maar echtquote:
Over wat precies? Ze hebben toch alles al besproken?quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:40 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Vervolg discussie Bern en Sasha.
Ze zijn er nog niet helemaal uit.....
labiel iddquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:42 schreef engine het volgende:
Sasha is in een staat van niets....hoe typisch
Maar het past welquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:43 schreef mootie het volgende:
Dit is echt de debielste manier van communiceren ooit. Ook hoe ze er staan.
Gaat denk ik over t spel verder spelen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:40 schreef puzziepie het volgende:
Bern over duidelijk zijn en op de man afstappen of?
Sas denkt dat Bern dat punt voorbij is
[ afbeelding ]
Ging volgens mij over Jeffquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:44 schreef woxxel het volgende:
[..]
Gaat denk ik over t spel verder spelen.
Of over het eten of donerenquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:44 schreef woxxel het volgende:
[..]
Gaat denk ik over t spel verder spelen.
Daar gaat het vaak mis jaquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:46 schreef engine het volgende:
Och jezus krijgen we Babette weer...drank doet haar weinig goed.
En bij Wendy eerlijk gezegd ook. Vind het een raar duo zo samen.quote:
Ruzie ruzie ruziequote:Op dinsdag 6 december 2022 23:48 schreef Sasoema het volgende:
Wil iemand een korte samenvatting geven van vanavond?
Om Sasha's kabouter Wesley referentie dan maar te gebruiken:quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:48 schreef Sasoema het volgende:
Wil iemand een korte samenvatting geven van vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Sasha wilde na een lichte aarzeling geen kusje aan Bern geven.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:45 schreef engine het volgende:
Ik weet wel zeker dat Bern, ook al is het in zijn eentje, lekker gaat slapen vandaag
Die tikt aardaig wat biertjes weg ... Maar ja laatste avond ... Hoeveel stemmen zou Zoe morgen krijgen ?quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
En bij Wendy eerlijk gezegd ook. Vind het een raar duo zo samen.
Je hebt toch een hekel aan haar dus je mist nietsquote:
KIopt maar ze glunderde helemaal. Als ik Bern was zou ik mij niet veel zorgen meer maken. Dat komt wel weer goed.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:49 schreef Harry het volgende:
[..]
Maar Sasha wilde na een lichte aarzeling geen kusje aan Bern geven.
Bern gaf daarop Sasha een kusje op haar voorhoofd. En dat accepteerde Sasha lachend.
Streamverslagen?quote:
Ik hoef geen fan te zijn om het een boeiender gesprek te vinden dan dit stomme gelul.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt toch een hekel aan haar dus je mist niets
Als Wendy veel drank op heeft is ze niet meer voor rede vatbaar en dat is zonde want kan haar zo makkelijk opbrekenquote:
Dit is nog eens en beknopte versie, bedanktquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Streamverslagen?![]()
Zoe kreeg ruzie met Wanda, Kim W met Marciano , tussendoor bommetjes van Mexx over Leila, van Martin over Babette en Wendy en verder de discussies tussen Kim en Marciano etc
Dat is niemand daarquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als Wendy veel drank op heeft is ze niet meer voor rede vatbaar
ze gaat naar bed zo te zienquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als Wendy veel drank op heeft is ze niet meer voor rede vatbaar
quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:52 schreef Sasoema het volgende:
[..]
Dit is nog eens en beknopte versie, bedankt
Jeffrey kan er prima mee omgaan maar ja die is nooit voor rede vatbaarquote:
En Sasha en Bernquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:52 schreef Sasoema het volgende:
[..]
Dit is nog eens en beknopte versie, bedankt
Nee en met een borrel wordt ook ergerquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey kan er prima mee omgaan maar ja die is nooit voor rede vatbaar
Ja nu krijgen we eindelijk eens te zien wie er allemaal nog wakker zijnquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:54 schreef engine het volgende:
Het gaat van fractie van een gesprek naar fractie van een gesprek. Niks meer te volgen zo.
Oh verrek ja!!!! helemaal vergetenquote:
Er is ook nog een brief geweest waarin babette namens de groep complimenten gaf aan jeff en bern tijdens t voorlezen van die brief wegliepquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh verrek ja!!!! helemaal vergeten
Thanks!quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:49 schreef Hoempah het volgende:
Dit is alles wat ik zo snel even kon vinden op stream 1.
Mexx, Martin en Leila
https://streamable.com/t78k5v
Ja dat heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:56 schreef woxxel het volgende:
[..]
Er is ook nog een brief geweest waarin babette namens de groep complimenten gaf aan jeff en bern tijdens t voorlezen van die brief wegliep
Zoe en GJquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:58 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Gefluister in het donker.
Volgens mij zijn het Zoe en GJ. Ik kan ze niet verstaan.
ik denk Sasha en GJquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:58 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Gefluister in het donker.
Volgens mij zijn het Zoe en GJ. Ik kan ze niet verstaan.
Ik denk Zoe en GJquote:Op woensdag 7 december 2022 00:00 schreef Verida het volgende:
[..]
sasha is toch net "naar huis gebracht" door Bern?
De bal is rond en het is elf tegen elfquote:Op woensdag 7 december 2022 00:00 schreef puzziepie het volgende:
De komende twee weken zijn bepalend volgens Eunice
GJ was al met degene aan het praten / fluisteren voordat Sasha naar bed ging.quote:
Ja, en ligt ook op die kamer. aan het taalgebruik denk ik Sashaquote:Op woensdag 7 december 2022 00:00 schreef Verida het volgende:
[..]
sasha is toch net "naar huis gebracht" door Bern?
Ik heb geen tijd om ook nog allemaal filmpjes terug te kijken als ik ook nog de streams van nu wil volgenquote:Op woensdag 7 december 2022 00:00 schreef Hoempah het volgende:
En hier stream 2. Ik vermoed toch iets van waarheid.
https://streamable.com/ru3chn
Dank voor het uitzoeken!quote:Op woensdag 7 december 2022 00:00 schreef Hoempah het volgende:
Leuk gesprek!quote:Op woensdag 7 december 2022 00:04 schreef engine het volgende:
Eunice maakt gewoon een heel bewuste afweging of het voor haar het nog waard is. Ze komt niet zomaar om een beetje te kamperen en voor de ervaring. Ze wil winnen en dan niet een paar duizend euro....dan gaat ze liever naar huis naar haar dochters.
Het filmpje waar Jeff de speech ophakkelt is wel het kijken waard.quote:Op woensdag 7 december 2022 00:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om ook nog allemaal filmpjes terug te kijken als ik ook nog de streams van nu wil volgenMaar netjes dat je het allemaal uit zoekt
Nou doei tinkerbellquote:Op woensdag 7 december 2022 00:04 schreef engine het volgende:
Eunice maakt gewoon een heel bewuste afweging of het voor haar het nog waard is. Ze komt niet zomaar om een beetje te kamperen en voor de ervaring. Ze wil winnen en dan niet een paar duizend euro....dan gaat ze liever naar huis naar haar dochters.
Die heb ik dan ook wel terug gekeken. Bizarre speech.quote:Op woensdag 7 december 2022 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Het filmpje waar Jeff de speech ophakkelt is wel het kijken waard.
Ik heb niets raars gezienquote:Op woensdag 7 december 2022 00:00 schreef Hoempah het volgende:
Mirthe voelt veel wrok en angst naar Jeffrey dat merk je telkens en eruit ga je het ook niet krijgenquote:Op woensdag 7 december 2022 00:09 schreef puzziepie het volgende:
Ergens begrijp ik haar , maar Eunice kan beter naar huis gaan
quote:
Je kan ook zeggen wat jouw overtuigd dat het wel klopt.quote:
Je schrijft je met je volle verstand in voor een jaar in om aan het eind van dat jaar een geldbedrag mee naar huis te nemen, en dan wil je weg en ook nog eens precies wanneer. Ik snap sommige niet daar...quote:
Ja . Dat gaat nooit stroken met wat de rest wil en hoe het verloop van het programma gaat zijn denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2022 00:13 schreef Kakadylo het volgende:
Eunice heeft een visie op dingen en weigert pertinent daarin te bewegen
Ik ben gelukkig niet de enigequote:Op woensdag 7 december 2022 00:13 schreef mangalie het volgende:
[..]
Met geluid aan ook niets raars gehoord...
Dat is het niet mensen zeggen dat Leila nooit zoiets zou doen en dat Mexx en Martin het verzinnen. En dit terwijl het op stream gewoon besproken is.quote:Op woensdag 7 december 2022 00:14 schreef engine het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen wat jouw overtuigd dat het wel klopt.
Ik heb wel een paar filmpjes terug gekeken, maar de speech kan ik niet vindenquote:Op woensdag 7 december 2022 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Het filmpje waar Jeff de speech ophakkelt is wel het kijken waard.
Ja zou ook liever Wanda zien nuquote:Op woensdag 7 december 2022 00:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
1 fluisterstream waar niets van te verstaan is en de andere om Mirthe en Eunice. De 2 die mij het minst boeien in de loods
In het filmpjes topic: Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #2quote:Op woensdag 7 december 2022 00:19 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar filmpjes terug gekeken, maar de speech kan ik niet vinden
Ja het is meerdere keren besproken en telkens net iets anders (wat ik gehoord heb). Ik ben niet overtuigd dat het zo heftig was als Mexx het vertelt.quote:Op woensdag 7 december 2022 00:16 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dat is het niet mensen zeggen dat Leila nooit zoiets zou doen en dat Mexx en Martin het verzinnen. En dit terwijl het op stream gewoon besproken is.
Kort dus vind ik dat het niet uit de duim gezogen is.
Nee. Want zelfs moraima en Rupert hadden ruziequote:Op woensdag 7 december 2022 00:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo bijgelezen, wat een afsluister als manager. Zijn er ook nog bewoners die vandaag geen ruzie hebben gehad?
Nee precies .quote:Op woensdag 7 december 2022 00:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het is meerdere keren besproken en telkens net iets anders (wat ik gehoord heb). Ik ben niet overtuigd dat het zo heftig was als Mexx het vertelt.
Niet op onze streams, ik hoor op 2 wel veel geluid ,maar geen beeldquote:Op woensdag 7 december 2022 00:24 schreef engine het volgende:
Jeff, Wendy en Babette hebben nog ergens een afscheidsborrel.
Dat houden ze dus bewust buiten beeld.quote:Op woensdag 7 december 2022 00:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet op onze streams, ik hoor op 2 wel veel geluid ,maar geen beeld
ja belachelijkquote:Op woensdag 7 december 2022 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Dat houden ze dus bewust buiten beeld.
Ja het is weer heel vreemd wat wij te zien krijgen.quote:
Om daarna in zijn kantoor de hele nacht nog even eigenhandig de laatste flessen wijn erdoorheen te spoelenquote:Op woensdag 7 december 2022 00:24 schreef engine het volgende:
Jeff, Wendy en Babette hebben nog ergens een afscheidsborrel.
Ik erger me wat dat betreft heel erg aan dit programma . een stream niks en de ander mag je niets zienquote:Op woensdag 7 december 2022 00:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het is weer heel vreemd wat wij te zien krijgen.
Van mij mag hetquote:Op woensdag 7 december 2022 00:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik erger me wat dat betreft heel erg aan dit programma . een stream niks en de ander mag je niets zien
Trek dan gewoon de stekker eruit
quote:Op woensdag 7 december 2022 00:34 schreef Kakadylo het volgende:
Sommigen kunnen niet zonder drank maar ook weer niet met
Zendercheck doenquote:Op woensdag 7 december 2022 00:37 schreef KinKiJan het volgende:
Van plezier en gemuts naar mutsen en gefluister
En wat voelen ze weer een eensgezindheid die tuthola'squote:
Ik kijk liever naar Babette en Wendy buitenquote:Op woensdag 7 december 2022 00:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En wat voelen ze weer een eensgezindheid die tuthola's
Ja boeien Jeff doet exact hetzelfdequote:Op woensdag 7 december 2022 00:39 schreef mootie het volgende:
Ik snap bep en wendy niet meer.
In dat filmpje hebben ze alleen maar kritiek op kim en Jeff, noemen haar mongool, gedoe over nieuwe jas. En dan vandaag weer slijmen met die brief en feesten.
Ja precies . dat vond ik ook wel lachen eigenlijk.quote:Op woensdag 7 december 2022 00:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Boeien Jeff doet exact hetzelfde
ik ook, ik wordt naar van die afgunstige meidenquote:Op woensdag 7 december 2022 00:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Babette en Wendy buiten
Ik ookquote:Op woensdag 7 december 2022 00:42 schreef mangalie het volgende:
[..]
ik ook, ik wordt naar van die afgunstige meiden
Bij KimD kwamen weer gelijke jaloersheidsissues naar boven van eerdere exen en al helemaal extra als dat wordt gevoedquote:Op woensdag 7 december 2022 00:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies . dat vond ik ook wel lachen eigenlijk.
Ik ben uitgelogd , als er buitenstreams zijn kom ik wel weer kijkenquote:
Die is ook heel makkelijk over de zeik te krijgenquote:Op woensdag 7 december 2022 00:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij KimD kwamen weer gelijke jaloersheidsissues naar boven van eerdere exen en al helemaal extra als dat wordt gevoed
Er bestaan smerigere brieven hoorquote:Op woensdag 7 december 2022 00:42 schreef Harry het volgende:
Wanda, met Kenzi, Kim W en Djedi in K4 : die brief (bij het diner van Wendy en Babette), dat was de meest smerige brief ever. 25 mensen zaten te kokhalzen. Dat geslijm.....
Ja ik ook. Dit boeit toch niemand nu.quote:Op woensdag 7 december 2022 00:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben uitgelogd , als er buitenstreams zijn kom ik wel weer kijken
In de COS wordt het er ook niet gezelliger van.quote:Op woensdag 7 december 2022 00:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop zo dat Wanda vreselijk genaaid wordt door Jappie, die meid verdient niet beter![]()
Ik hou wel van sarcasme en ze deden het in de stijl van ome Jeff . daar kan ik de humor wel van inzienquote:Op woensdag 7 december 2022 00:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er bestaan smerigere brieven hoor![]()
Morgen weer vergeten denk ik en over tot orde van de dagquote:Op woensdag 7 december 2022 00:47 schreef Kakadylo het volgende:
In plaats van het probleem bij Wendy te zoeken kun je beter jouw eigen Ciano eens onder de loep nemen
De meerderheid heeft haar al door. o.a. de oudjes willen Wanda er uitquote:Op woensdag 7 december 2022 00:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop zo dat Wanda vreselijk genaaid wordt door Jappie, die meid verdient niet beter![]()
Die is niet in de loods te vinden gok ik.quote:Op woensdag 7 december 2022 00:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wie vinden jullie nog wel leuk dan?
Hahaha, ik vind het wel meevallen.quote:Op woensdag 7 december 2022 00:52 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Die is niet in de loods te vinden gok ik.![]()
Mirthequote:Op woensdag 7 december 2022 00:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
Lol, en zelf als een tiener ruzie staan maken over een stijltang en of iemand wel/niet daarover mag praten met iemand die zij dan weer niet magquote:
ik vind de groep, Wendy, Jeff, Jasper (zonder Wanda) kimD en Babet, Ruppie en Ima leuk. Mssn niet allemaal als persoon, maar de lol die ze maken, buiten de lijntjes kleuren, zij zorgen voor leuke streamsquote:Op woensdag 7 december 2022 00:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
Moraima mag daar ook bijquote:Op woensdag 7 december 2022 00:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik vind de groep, Wendy, Jeff, Jasper (zonder Wanda) kimD en Babet, Ruppie en Ima leuk. Mssn niet allemaal als persoon, maar de lol die ze maken, buiten de lijntjes kleuren, zij zorgen voor leuke streams
Precies, DAT is het!quote:Op woensdag 7 december 2022 00:59 schreef mangalie het volgende:
De zure koppen van k3 kunnen het niet hebben als ander lol hebben
eigenlijk kamer 1, die hebben de meeste lol en maken plezier en daar hoor Moraima natuurlijk bijquote:
quote:Op woensdag 7 december 2022 00:59 schreef mangalie het volgende:
De zure koppen van k3 kunnen het niet hebben als ander lol hebben
Leila en Kim D hadden voor de lol van bed geruildquote:Op woensdag 7 december 2022 01:00 schreef Harry het volgende:
Even later zien we Jeffrey in bed liggen met Leila..... Er wordt met name door Kim vD enorm hard gelachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |