Jeffrey kan er prima mee omgaan maar ja die is nooit voor rede vatbaarquote:
En Sasha en Bernquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:52 schreef Sasoema het volgende:
[..]
Dit is nog eens en beknopte versie, bedankt
Nee en met een borrel wordt ook ergerquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey kan er prima mee omgaan maar ja die is nooit voor rede vatbaar
Ja nu krijgen we eindelijk eens te zien wie er allemaal nog wakker zijnquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:54 schreef engine het volgende:
Het gaat van fractie van een gesprek naar fractie van een gesprek. Niks meer te volgen zo.
Er is ook nog een brief geweest waarin babette namens de groep complimenten gaf aan jeff en bern tijdens t voorlezen van die brief wegliepquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh verrek ja!!!! helemaal vergeten
Thanks!quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:49 schreef Hoempah het volgende:
Dit is alles wat ik zo snel even kon vinden op stream 1.
Mexx, Martin en Leila
https://streamable.com/t78k5v
Ja dat heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:56 schreef woxxel het volgende:
[..]
Er is ook nog een brief geweest waarin babette namens de groep complimenten gaf aan jeff en bern tijdens t voorlezen van die brief wegliep
Zoe en GJquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:58 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Gefluister in het donker.
Volgens mij zijn het Zoe en GJ. Ik kan ze niet verstaan.
ik denk Sasha en GJquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:58 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Gefluister in het donker.
Volgens mij zijn het Zoe en GJ. Ik kan ze niet verstaan.
Ik denk Zoe en GJquote:Op woensdag 7 december 2022 00:00 schreef Verida het volgende:
[..]
sasha is toch net "naar huis gebracht" door Bern?
De bal is rond en het is elf tegen elfquote:Op woensdag 7 december 2022 00:00 schreef puzziepie het volgende:
De komende twee weken zijn bepalend volgens Eunice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |