'Deze jas moet ik even bij me houden'quote:Op maandag 5 december 2022 14:33 schreef freaky40 het volgende:
Jeff ruikt gewoon onraad, die weet ook wel dat dit ding bij haar in haar bezit is.
Welkom Madeleinequote:
quote:Op maandag 5 december 2022 14:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Deze jas moet ik even bij me houden'
Misschien moet ik wat aardiger in mijn TT zijnquote:
Beetjequote:Op maandag 5 december 2022 14:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien moet ik wat aardiger in mijn TT zijn
ben je gekquote:Op maandag 5 december 2022 14:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2022 14:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou echt zwak zijn.quote:Op maandag 5 december 2022 14:36 schreef Sestra666 het volgende:
die tondeuse zit gewoon in dr tas nu
Doe beleefd haar jas om Jeff! Dan voel je misschien wel iets namelijk!quote:
Nee, goed juist! Die weet ook wel dat die tondeuse bij haar moet zijn.quote:
er is ook ooit gezegd dat praten bij het roken een gele kaart zou zijn, of je misdragen na het drinken van alcohol....quote:Op maandag 5 december 2022 14:35 schreef D. het volgende:
[..]
Over het hek is gele kaart, is ooit gezegd
Heerlijk toch. Dit is alleen maar mooi voor die hele gare Wanda-kliek.quote:Op maandag 5 december 2022 14:37 schreef spapaars het volgende:
Die bijdehandjes van kamer 3.
Hebben ze het nog niet door dat ze in de minderheid zijn?
Het volgende gecreëerde dramaquote:Op maandag 5 december 2022 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik denk nu ook wel eens, als Jasper weg zou zijn, zou het voor mij zoveel makkelijker zijn.
chapeau dat je de andere stream verslaatquote:Op maandag 5 december 2022 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik denk nu ook wel eens, als Jasper weg zou zijn, zou het voor mij zoveel makkelijker zijn.
"I know what you did"quote:Op maandag 5 december 2022 14:37 schreef Moeraskat het volgende:
Martin doet een briefje in Maddy ‘s zak
Dat zou hilarisch zijnquote:
Of gewoon volwassen om het spel van de persoon te scheiden nu. Aangezien ze eruit is, is ze geen mogelijke concurrent meer.quote:
Of hij heeft dit voor iedereenquote:Op maandag 5 december 2022 14:39 schreef spapaars het volgende:
En wanneer heeft Martin dat berichtje geschreven? Die had er dus ook geen vertrouwen in.
Er moet nog opgeruimd worden.quote:Op maandag 5 december 2022 14:40 schreef greysbones het volgende:
waarom staan de oempaloempa's er nog dan?
stippenquote:Op maandag 5 december 2022 14:40 schreef greysbones het volgende:
is niet hypocriet hoor...quote:Op maandag 5 december 2022 14:40 schreef mootie het volgende:
KimD ‘ die vrouw hadden we moeten wegpesten’ knuffelt Maddy.
Stel dat ze niet wil gaan...quote:Op maandag 5 december 2022 14:40 schreef greysbones het volgende:
29 stippen en de rode knopquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:09 schreef D. het volgende:
Het zou wel grappig zijn als Maddy met koffer bij de poort staat, roept "Jeff, vang", de tondeuse gooit, en zich omdraait en wegloopt
die moeten nog opruimen?quote:Op maandag 5 december 2022 14:40 schreef greysbones het volgende:
Verwachten misschien een exit ala Kittyquote:Op maandag 5 december 2022 14:40 schreef greysbones het volgende:
Echt een gekut. Of ze wordt straks aangehouden voor diefstal na een fouilleringquote:Op maandag 5 december 2022 14:41 schreef freaky40 het volgende:
Nou TV momentje/verhaallijntje gekilled, die Tondeuse komt dus nooit meer terecht, wat een fail Febo!
quote:Op maandag 5 december 2022 14:41 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Verwachten misschien een exit ala Kitty
Eensquote:Op maandag 5 december 2022 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat je ondanks alles, toch met iedereen een band krijgt als je zolang samen opgesloten zit. Staat los van het spel
Dan is het momentum al weg!quote:Op maandag 5 december 2022 14:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt een gekut. Of ze wordt straks aangehouden voor diefstal na een fouillering
Eensquote:
quote:Op maandag 5 december 2022 14:41 schreef R0T29 het volgende:
Berend: "We hebben nog 32 minuten. We kunnen nog even heel snel een potje klaverjassen"
quote:Op maandag 5 december 2022 14:41 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Verwachten misschien een exit ala Kitty
Dat sowieso, maar dan kun je het ook zonder knuffels en vals sentiment doen.quote:Op maandag 5 december 2022 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat je ondanks alles, toch met iedereen een band krijgt als je zolang samen opgesloten zit. Staat los van het spel
Precies. Dus hier is niks hypocriets aan als je aardig doet en afscheid neemt.quote:Op maandag 5 december 2022 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan ik me niet voorstellen. Wie moet hem anders hebben, zelfs voice-over Jos verdenkt Maddy....en die kan het weten...quote:
Correct en tevens juistquote:Op maandag 5 december 2022 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ja true. Of ze heeft hem tijdens het alleen zijn met de kaart bij iemand anders verstoptquote:Op maandag 5 december 2022 14:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan ik met niet voorstellen. Wie moet hem anders hebben, zelfs voice-over Jos verdenkt Maddy....en die kan het weten...
Ik hoopte Wandaquote:Op maandag 5 december 2022 14:43 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Ik had ergens wel gehoopt dat ze zou winnen, en dat ze dan Wendy naar huis zou sturen.
Een van de 3, zei ze.quote:Op maandag 5 december 2022 14:45 schreef Silves het volgende:
Oh ook Jasper gaat het winnen..wie gaat er nu winnen Maddy!! het zijn er al 4
nee, het zijn in eerste instantie allemaal mensen, op de tweede plaats tegenstanders in een spel. Na een voetbalwedstrijd geven spelers elkaar ook een hand/ knuffel, terwijl ze tijdens de wedstrijd elkaar soms uit de wedstrijd proberen te schoppenquote:Op maandag 5 december 2022 14:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dan kun je het ook zonder knuffels en vals sentiment doen.
quote:Op maandag 5 december 2022 14:44 schreef puzziepie het volgende:
Eunice zet Maddy voor in de bus![]()
[ afbeelding ]
Die zitten elkaar niet al maanden af te branden achter elkaars rug.quote:Op maandag 5 december 2022 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nee, het zijn in eerste instantie allemaal mensen, op de tweede plaats tegenstanders in een spel. Na een voetbalwedstrijd geven spelers elkaar ook een hand/ knuffel, terwijl ze tijdens de wedstrijd elkaar soms uit de wedstrijd proberen te schoppen
Dat weet je niet, je bent er niet bij. Of wel?quote:Op maandag 5 december 2022 14:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zitten elkaar niet al maanden af te branden achter elkaars rug.
Morgen denk ik, maar dat zal een verdienopdracht worden om de kas van de nieuwe manager te spekken vanaf woensdag.quote:Op maandag 5 december 2022 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Meteen weer een alarm erachteraan zou mooi zijn![]()
quote:Op maandag 5 december 2022 14:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat weet je niet, je bent er niet bij. Of wel?
Trui ingeleverd.quote:
Wie?quote:Op maandag 5 december 2022 14:51 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Er is voorgezegd alleen hoorde Maddy het niet
Er schijnt 'Indonesie' voorgezegd te zijn. Heb ik nu al op 2 verschillende momenten van verschillende mensen gehoord. Maddy heeft het niet opgevangen.quote:
Kunnen ze beter woensdag doen, anders besteld de huidige manager vlug nog wat extra dozen wijn.quote:Op maandag 5 december 2022 14:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Morgen denk ik, maar dat zal een verdienopdracht worden om de kas van de nieuwe manager te spekken vanaf woensdag.
Dat weet ik niet...een van de bitches van kamer 3 dacht ik. Die hadden het erover dat Maddy het niet hoordequote:
Ze is al weg Marioquote:Op maandag 5 december 2022 14:52 schreef mario390 het volgende:
Maddy "Wil je poepzakjes...om te schijten"![]()
De beelden opzoeken en gele kaart uitdelen als dat dus waar isquote:Op maandag 5 december 2022 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er schijnt 'Indonesie' voorgezegd te zijn. Heb ik nu al op 2 verschillende momenten van verschillende mensen gehoord. Maddy heeft het niet opgevangen.
Maar riepen ze het hard genoeg? Als het zachtjes was komt het bij ons wel binnen.quote:Op maandag 5 december 2022 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er schijnt 'Indonesie' voorgezegd te zijn. Heb ik nu al op 2 verschillende momenten van verschillende mensen gehoord. Maddy heeft het niet opgevangen.
dann heeft zij zich selfs verraten dat zijquote:
stonden oempaloempa's bij, die moeten dat gehoord hebbenquote:Op maandag 5 december 2022 14:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De beelden opzoeken en gele kaart uitdelen als dat dus waar is
Is duidelijk te horen.quote:Op maandag 5 december 2022 14:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar riepen ze het hard genoeg? Als het zachtjes was komt het bij ons wel binnen.
Nee man, is gewoon een poedertje voor als je verstopping hebt.quote:Op maandag 5 december 2022 14:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann heeft zij zich selfs verraten dat zij
en zakpoeperin is
Je mag hier alles zeggenquote:Op maandag 5 december 2022 14:55 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb een scoopje maar ik weet niet of ik dat hier kan zeggen...
Volgens mij riep iemand "Indonesie " nadat Maddy al gefaald had en vroeg welk land het dan wasquote:Op maandag 5 december 2022 14:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar riepen ze het hard genoeg? Als het zachtjes was komt het bij ons wel binnen.
quote:Op maandag 5 december 2022 14:55 schreef freaky40 het volgende:
Vertel....quote:Op maandag 5 december 2022 14:55 schreef freaky40 het volgende:
oke ja verstopping had zij bijna altijdquote:Op maandag 5 december 2022 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee man, is gewoon een poedertje voor als je verstopping hebt.
Onderwerp gesloten
Hele geaprek djedi en wanda was interessant ja stiekem op de overloop vlak na eliminatie, slimme timing voor dit stiekeme gesprek. Zoe werd zelfs weggestuurd.quote:Op maandag 5 december 2022 14:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi : Ik voel me nog steeds schuldig dat Ruben weg is, en dat is niet zo, er waren nog meer dingen, maar...'
-knip-quote:
Ik ook.Maar dat mag je niet posten.quote:Op maandag 5 december 2022 14:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik weet wie die 'carričretijger' is van de Febo waar Jeff het wel eens over heeft...
Hij heeft geen bril...quote:Op maandag 5 december 2022 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook.Maar dat mag je niet posten.
geloof m'n ogen niet, toch een greintje zelfreflectiequote:Op maandag 5 december 2022 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik heb wel eens met een psycholoog gepraat, want ik maakte me zorgen, waarom wil ik zoveel aandacht. Ik wil heel erg ge'like'd worden door mensen.
Klopt.Jij wist dit al een tijdje.quote:
-knip- niet op de man spelen, hou het bij de streamsquote:Op maandag 5 december 2022 14:58 schreef mootie het volgende:
Ik vind het ook totaal niet boeiende info.
En diegene had niet eens geoefendquote:Op maandag 5 december 2022 14:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mij riep iemand "Indonesie " nadat Maddy al gefaald had en vroeg welk land het dan was
Dat weet je pas wanneer er geveegd wordt .. toch?quote:Op maandag 5 december 2022 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook.Maar dat mag je niet posten.
Dan zou dat toch geel zijn geweest?quote:Op maandag 5 december 2022 14:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mij riep iemand "Indonesie " nadat Maddy al gefaald had en vroeg welk land het dan was
-KNIP- het gaat hier over EJVJL en niet over Utopiaquote:Op maandag 5 december 2022 14:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt een gekut. Of ze wordt straks aangehouden voor diefstal na een fouillering
Meer in verhouding eerderquote:Op maandag 5 december 2022 14:59 schreef mario390 het volgende:
mexx had al en grotere kont als kim k
Dat werd er ook amice.quote:Op maandag 5 december 2022 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat weet je pas wanneer er geveegd wordt .. toch?
quote:Op maandag 5 december 2022 15:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Wij vissen steeds achter het net... wat wij willen lukt steeds net niet.
je mocht niks zeggenquote:Op maandag 5 december 2022 14:57 schreef Li0nHeart het volgende:
In het filmpje van @:spapaars zegt iemand (Martin?) iets op 1:43 ... in ieder geval geen Indonesie. Het lijkt op jezus ... dus tenzij dat het ezelsbruggetje is.. is er niet echt (hoorbaar) voorgezegd.
https://streamable.com/be8rpt
Hoi Jeff ????quote:Op maandag 5 december 2022 15:02 schreef Cargamelk het volgende:
Ki
[..]
KimD staat in de keuken bij mij.
Dat deden ze toch al.quote:Op maandag 5 december 2022 15:02 schreef puzziepie het volgende:
Kim: Nu moeten we met alle winden meewaaien
[ afbeelding ]
Die had het gewoon gehaald hoor, easy.quote:Op maandag 5 december 2022 15:03 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx komt nu pas tot de conclusie dat ze beter op KimD hadden kunnen gaan
Grapjurkquote:Op maandag 5 december 2022 15:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die had het gewoon gehaald hoor, easy.
Zoe wil erbij horen en moet je dus niks serieus vertellenquote:Op maandag 5 december 2022 15:04 schreef juul. het volgende:
Zoë vertelt even aan de meangirls wie er op Maddy heeft gestemd
En dan Maddy naar huis gestuurd.quote:Op maandag 5 december 2022 15:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die was kansloos geweest en de eerste die dat zal beamen is zijzelfquote:Op maandag 5 december 2022 15:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
daar is niks over gezegdquote:Op maandag 5 december 2022 15:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano heeft dus geseind tijdens de stemming vertelt KimK.
Er werd sowieso veel geseind. Esther vertelde Jeff dat ze zag dat hij en Isaac ook seinden.quote:Op maandag 5 december 2022 15:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano heeft dus geseind tijdens de stemming vertelt KimK.
toch mooi dat je ook positieve punten van een persoon kunt noemen waar je niks mee hebtquote:Op maandag 5 december 2022 15:07 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff grapte gister aaf in de keuken dat maddy ff gappy was omdat ze 6 gooide haha en dat ze vandaag weg zou gaan met eliminatie
En nu staat hij veel lof tegen isaac over hoe goed maddy was met planken en niet roken etccc. Uhhhh
Het is toch allebei waar?quote:Op maandag 5 december 2022 15:07 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff grapte gister aaf in de keuken dat maddy ff gappy was omdat ze 6 gooide haha en dat ze vandaag weg zou gaan met eliminatie
En nu staat hij veel lof tegen isaac over hoe goed maddy was met planken en niet roken etccc. Uhhhh
Die kim kapster schijt de hele dag in dr broek en zegt daarna oehhh ik stink. Echt zo smerig daar al die schaamteloze schijtersquote:Op maandag 5 december 2022 15:07 schreef puzziepie het volgende:
KimW is weer van zich af aan het scheten
Dit was een tv momentje voor jeff en isaac, niks oprechts aan die 2quote:Op maandag 5 december 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch mooi dat je ook positieve punten van een persoon kunt noemen waar je niks mee hebt
KimK, Mexx, Zoe, Wanda en Djedi zouden het allemaal niet gehaald hebben dus kan dat nabrabbelen van hen wel schietenquote:Op maandag 5 december 2022 15:08 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Die kim kapster schijt de hele dag in dr broek en zegt daarna oehhh ik stink. Echt zo smerig daar al die schaamteloze schijters
Rustig aan, ik ben pro maddyquote:
Ik vraag me af wie daar het wel zou hebben gehaald.quote:Op maandag 5 december 2022 15:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimK, Mexx, Zoe, Wanda en Djedi zouden het allemaal niet gehaald hebben dus kan dat nababbelen van hen wel schieten
Weinig mensen denk ikquote:Op maandag 5 december 2022 15:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie daar het wel zou hebben gehaald.
Mirthe denk ik ... die heeft al aangetoond bizarre details te kunnen onderscheiden en gericht te kunnen studeren.quote:Op maandag 5 december 2022 15:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Denk dat niemand zich vrijwillig zou hebben opgegeven dus dat is eigenlijk al het antwoordquote:Op maandag 5 december 2022 15:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar twee uur is wel anders als een hele nacht en dagquote:Op maandag 5 december 2022 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mirthe denk ik ... die heeft al aangetoond bizarre details te kunnen onderscheiden en gericht te kunnen studeren.
In haar dromen deze opdrachtquote:Op maandag 5 december 2022 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mirthe denk ik ... die heeft al aangetoond bizarre details te kunnen onderscheiden en gericht te kunnen studeren.
Ai ai .. nog meer dramaquote:Op maandag 5 december 2022 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi raadt Wanda aan met Jasper te gaan praten, en duidelijk te zijn.
Ja en met n vergrootglas op de grond liggen, of gwn chill met koffie vanaf de bank studeren is ook n groot verschil.quote:Op maandag 5 december 2022 15:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar twee uur is wel anders als een hele nacht en dag
Ja ..gewoon vriendschapquote:Op maandag 5 december 2022 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft Leila al met Kenzi gepraat?
Tijdens het oefenen van Maddy hebben ze met elkaar gesprokenquote:Op maandag 5 december 2022 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elke keer heeft hij het erover dat Maddy top is met planken ect...hij wil gewoon zeggen ze vraagt elke dag haar 24 u aan, dan moet ze het een ander gunnen om te blijven..quote:Op maandag 5 december 2022 15:10 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Rustig aan, ik ben pro maddy
Is gwn hypocriet van de rest. Ja band is logisch maar hoe jeff over maddy sprak al daaaagen is toch andere koek
Waarover? Is de liefde voorbij?quote:Op maandag 5 december 2022 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
En niet meer naar haar kijken zeker?quote:
en niet praten met haarquote:Op maandag 5 december 2022 15:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En niet meer naar haar kijken zeker?
is ook wel de suggestie die Bern deedquote:Op maandag 5 december 2022 15:16 schreef puzziepie het volgende:
Wanda maakt er ook meer van , ik snap dat niet
De komende weken dus weer dit soort geblaatquote:Op maandag 5 december 2022 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi raadt Wanda aan met Jasper te gaan praten, en duidelijk te zijn.
Tja ..vrouwen doen dat nu eenmaalquote:Op maandag 5 december 2022 15:16 schreef puzziepie het volgende:
Wanda maakt er ook meer van , ik snap dat niet
Dat heb ik gezien ja , Maar Bern ziet dingen niet goedquote:Op maandag 5 december 2022 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook wel de suggestie die Bern deed
Die kletst ook maar wat, zat elke avond op z'n bed en verhuisde naar kamer 3quote:Op maandag 5 december 2022 15:17 schreef Poesjuh het volgende:
Djedi ging expres vies en smerig zijn bij ruben maar nog hielp dat noet en bleef hij djedi leuk vinden, aldus djedi
Djedi? Charmante dame? Really?quote:Op maandag 5 december 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
Djedi wil dat Joost haar als charmante dame blijft zien , natuurlijk weet hij ook dat ze scheetjes laat
Ho ho hoquote:Op maandag 5 december 2022 15:18 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Tja ..vrouwen doen dat nu eenmaal
ik kan bern niet objectief bekijkenquote:Op maandag 5 december 2022 15:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien ja , Maar Bern ziet dingen niet goed
Haar wiet verslaafde ex die vreemd ging bij het leven en haar een leven gaf dat bestond uit 10 joints per dag samen, frituren en wanda euros jatten uit de spaarpotjes van haar oppaskindjes zo ver was ze. Ex zn schuld. Nu spijt van dat ze dit op tv gooit.quote:Op maandag 5 december 2022 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Over zaterdagavond, dat Wanda over iemand vertelde. Volgens mij liegt de febo ze ook wel iets voor .. dat het niet uitgezonden wordt.
Wanda praat over achter :.. ze zei: ' het is niet boeiend ... [soundlock] .. '
Bern wil graag aardig gevonden worden , dat gesprek tussen hem en Wanda was heel raar , ineens begon hij over Jappiequote:Op maandag 5 december 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan bern niet objectief bekijken
dus ik doe daar maar geen uitspraken over
ik kreeg het idee dat hij jaloers wasquote:Op maandag 5 december 2022 15:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bern wil graag aardig gevonden worden , dat gesprek tussen hem en Wanda was heel raar , ineens begon hij over Jappie
In die eistoel, zooooo jaloers dat jappie slaapt bij babette en wendy alsof ik naar n jaloers koppel keek jaquote:Op maandag 5 december 2022 15:19 schreef Silves het volgende:
Wanda die stik jaloers is als de vrijgezel in bed slaapt met medenbewoners, ligt te kroelen met Jap in de stoel tot 5.30 , knuffelen, met haar benen over hem hangen, boos zijn op andere bewoners die een vriend thuis hebben...Tja wat denk je zelf wat ze uitzenden of streamers zien...tuthola 1ste klas..Nu spijt hebben
Kan het hier alleen maar mee eens zijnquote:Op maandag 5 december 2022 15:19 schreef Silves het volgende:
Wanda die stik jaloers is als de vrijgezel in bed slaapt met medenbewoners, ligt te kroelen met Jap in de stoel tot 5.30 , knuffelen, met haar benen over hem hangen, boos zijn op andere bewoners die een vriend thuis hebben...Tja wat denk je zelf wat ze uitzenden of streamers zien...tuthola 1ste klas..Nu spijt hebben
Er was toen trouwens stroomuitval daar vandaar uren streamlock, zei wanda ookquote:Op maandag 5 december 2022 15:19 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Haar wiet verslaafde ex die vreemd ging bij het leven en haar een leven gaf dat bestond uit 10 joints per dag samen, frituren en wanda euros jatten uit de spaarpotjes van haar oppaskindjes zo ver was ze. Ex zn schuld. Nu spijt van dat ze dit op tv gooit.
Febo zei ach duurt maar n dag dat ze je thuis haten
ik denk dat bij Bern meer factoren een rol spelenquote:Op maandag 5 december 2022 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kreeg het idee dat hij jaloers was
dat had wanda geen vriend gehad hij daar voor was gegaan
Mijn primaire reactie is gewoon telkens die stream wegklikkenquote:
hij is voor mij een wandelende red flagquote:Op maandag 5 december 2022 15:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik denk dat bij Bern meer factoren een rol spelen![]()
Hij probeert weer wat meer in de groep te komen , hij heeft zich in eerste instantie volledig op Sas gericht . Sas kreeg los van hem steeds meer contacten met anderen , maar goed ik vind Bern nou een maal een vrekkige zemel die alles wat met conflicten te maken heeft uit de weg gaat
das Djediquote:Op maandag 5 december 2022 15:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
gisteren stond hier van een half jaar
er zitten er erg veel in apeldoornquote:Op maandag 5 december 2022 15:26 schreef puzziepie het volgende:
Maar Maddy is altijd welkom in het café van Sas der zus in Apeldoorn.
Ik heb een idee welk café maar blijkbaar mag je dat soort dingen niet meer zeggen
Hoezo mag je dat niet zeggenquote:Op maandag 5 december 2022 15:26 schreef puzziepie het volgende:
Maar Maddy is altijd welkom in het café van Sas der zus in Apeldoorn.
Ik heb een idee welk café maar blijkbaar mag je dat soort dingen niet meer zeggen
Ik heb hetzelfde, het begon met een heel sterk gevoel , nu zie ik meer in hem wat dat gevoel van toen wel heeft bevestigdquote:Op maandag 5 december 2022 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is voor mij een wandelende red flag
waarom
werkelijk geen idee
tis een gevoel
Maar wel kritiek uiten tegen op de managerquote:Op maandag 5 december 2022 15:26 schreef Poesjuh het volgende:
Wanda en ivor idd al 8 jr samen. Hij heeft haar gered van de junk. Ze neemt ex junk wel nog steeds mee op vakanties, schiet zelfs voor, ex betaalt niet terug en dan wanda ruzie met ivor.... wanda haar woorden waar ze oa spijt van heeft
eh neequote:Op maandag 5 december 2022 15:26 schreef Poesjuh het volgende:
Wanda en ivor idd al 8 jr samen. Hij heeft haar gered van de junk. Ze neemt ex junk wel nog steeds mee op vakanties, schiet zelfs voor, ex betaalt niet terug en dan wanda ruzie met ivor.... wanda haar woorden waar ze oa spijt van heeft
Ze zei de naam , maar wel fluisterend ,quote:Op maandag 5 december 2022 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zitten er erg veel in apeldoorn
maar is jasper verliefd of haalt wanda dat in haar bol?quote:Op maandag 5 december 2022 15:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De komende weken dus weer dit soort geblaat
aaah okquote:Op maandag 5 december 2022 15:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze zei de naam , maar wel fluisterend ,
Ja gek maar dit heb ik ookquote:Op maandag 5 december 2022 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is voor mij een wandelende red flag
waarom
werkelijk geen idee
tis een gevoel
Het schijnt dat je bepaalde namen niet meer mag zeggen?quote:Op maandag 5 december 2022 15:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoezo mag je dat niet zeggen![]()
Ik heb het ook gehoord op de stream
Tuurlijk dat is wanda haar skill bitchen over anderenquote:Op maandag 5 december 2022 15:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar wel kritiek uiten tegen op de manager![]()
lolquote:Op maandag 5 december 2022 15:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze zei expliciet : cafe van mijn zus Lisa in Apeldoorn
Is ook nog in de krant geweest
https://indebuurt.nl/apel(...)fe-te-openen~154480/
Hij heeft tegen Sasha bekend dat hij wel gevoelens voor haar heeftquote:Op maandag 5 december 2022 15:28 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar is jasper verliefd of haalt wanda dat in haar bol?
Bepaalde namen , wattanquote:Op maandag 5 december 2022 15:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het schijnt dat je bepaalde namen niet meer mag zeggen?
Ik trek het breed door ,want als het van mensen niet mag ,mag het van meer dingen niet gok ik
Die gaat straalbezopen tegen een wildvreemde een anekdote vertellen over een of andere tondeusequote:
Jasper voor Wanda??quote:Op maandag 5 december 2022 15:30 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hij heeft tegen Sasha bekend dat hij wel gevoelens voor haar heeft
Al lallend.quote:Op maandag 5 december 2022 15:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die gaat straalbezopen tegen een wildvreemde een anekdote vertellen over een of andere tondeuse
Ik weet het niet , ik las zoiets een keer in feedback , privacy gedoequote:
Is die nu al terug? Meenemen zal de FEBO ook niet toestaan, want dat is stelen van de loods ...quote:Op maandag 5 december 2022 15:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die gaat straalbezopen tegen een wildvreemde een anekdote vertellen over een of andere tondeuse
Uhh jaaaaaaa nogmaals zijn haar eigen woorden!quote:Op maandag 5 december 2022 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh nee
die ex is transgender
dat had ze niet moeten zeggen op stream
Er schijnen nogal wat regels te zijn.quote:Op maandag 5 december 2022 15:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet het niet , ik las zoiets een keer in feedback , privacy gedoe
Jasper zei letterlijk tegen wanda dat hij het allerliefst bij haar in bed kruipt maar dat thuis daar niet op zit te wachten, eistoel, wanda bloosdequote:Op maandag 5 december 2022 15:28 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Wow. ik heb hem ook wel dingen zien zeggen maar ik weet bij hem gewoon niet of hij speelt of dat hij het meent ,quote:Op maandag 5 december 2022 15:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja klopt, niet met zoveel woorden maar wel genoeg dat ze het begreep
Is wel echt gezegd door hem zelf in de hangstoel met Sashaquote:Op maandag 5 december 2022 15:28 schreef Adat231 het volgende:
[..]
of ietwat alcoholquote:Op maandag 5 december 2022 15:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow. ik heb hem ook wel dingen zien zeggen maar ik weet bij hem gewoon niet of hij speelt of dat hij het meent ,
Dat heb ik gezien toen ,maar Jappie is ook iemand die speelt . Hij weet dat zij een vriend heeftquote:Op maandag 5 december 2022 15:32 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jasper zei letterlijk tegen wanda dat hij het allerliefst bij haar in bed kruipt maar dat thuis daar niet op zit te wachten, eistoel, wanda bloosde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |