Die zitten elkaar niet al maanden af te branden achter elkaars rug.quote:Op maandag 5 december 2022 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nee, het zijn in eerste instantie allemaal mensen, op de tweede plaats tegenstanders in een spel. Na een voetbalwedstrijd geven spelers elkaar ook een hand/ knuffel, terwijl ze tijdens de wedstrijd elkaar soms uit de wedstrijd proberen te schoppen
Dat weet je niet, je bent er niet bij. Of wel?quote:Op maandag 5 december 2022 14:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zitten elkaar niet al maanden af te branden achter elkaars rug.
Morgen denk ik, maar dat zal een verdienopdracht worden om de kas van de nieuwe manager te spekken vanaf woensdag.quote:Op maandag 5 december 2022 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Meteen weer een alarm erachteraan zou mooi zijn![]()
quote:Op maandag 5 december 2022 14:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat weet je niet, je bent er niet bij. Of wel?
Trui ingeleverd.quote:
Wie?quote:Op maandag 5 december 2022 14:51 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Er is voorgezegd alleen hoorde Maddy het niet
Er schijnt 'Indonesie' voorgezegd te zijn. Heb ik nu al op 2 verschillende momenten van verschillende mensen gehoord. Maddy heeft het niet opgevangen.quote:
Kunnen ze beter woensdag doen, anders besteld de huidige manager vlug nog wat extra dozen wijn.quote:Op maandag 5 december 2022 14:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Morgen denk ik, maar dat zal een verdienopdracht worden om de kas van de nieuwe manager te spekken vanaf woensdag.
Dat weet ik niet...een van de bitches van kamer 3 dacht ik. Die hadden het erover dat Maddy het niet hoordequote:
Ze is al weg Marioquote:Op maandag 5 december 2022 14:52 schreef mario390 het volgende:
Maddy "Wil je poepzakjes...om te schijten"![]()
De beelden opzoeken en gele kaart uitdelen als dat dus waar isquote:Op maandag 5 december 2022 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er schijnt 'Indonesie' voorgezegd te zijn. Heb ik nu al op 2 verschillende momenten van verschillende mensen gehoord. Maddy heeft het niet opgevangen.
Maar riepen ze het hard genoeg? Als het zachtjes was komt het bij ons wel binnen.quote:Op maandag 5 december 2022 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er schijnt 'Indonesie' voorgezegd te zijn. Heb ik nu al op 2 verschillende momenten van verschillende mensen gehoord. Maddy heeft het niet opgevangen.
dann heeft zij zich selfs verraten dat zijquote:
stonden oempaloempa's bij, die moeten dat gehoord hebbenquote:Op maandag 5 december 2022 14:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De beelden opzoeken en gele kaart uitdelen als dat dus waar is
Is duidelijk te horen.quote:Op maandag 5 december 2022 14:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar riepen ze het hard genoeg? Als het zachtjes was komt het bij ons wel binnen.
Nee man, is gewoon een poedertje voor als je verstopping hebt.quote:Op maandag 5 december 2022 14:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann heeft zij zich selfs verraten dat zij
en zakpoeperin is
Je mag hier alles zeggenquote:Op maandag 5 december 2022 14:55 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb een scoopje maar ik weet niet of ik dat hier kan zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |