quote:Op maandag 5 december 2022 14:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat weet je niet, je bent er niet bij. Of wel?
Trui ingeleverd.quote:
Voorzeggen?quote:
Wie?quote:Op maandag 5 december 2022 14:51 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Er is voorgezegd alleen hoorde Maddy het niet
Er schijnt 'Indonesie' voorgezegd te zijn. Heb ik nu al op 2 verschillende momenten van verschillende mensen gehoord. Maddy heeft het niet opgevangen.quote:
Kunnen ze beter woensdag doen, anders besteld de huidige manager vlug nog wat extra dozen wijn.quote:Op maandag 5 december 2022 14:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Morgen denk ik, maar dat zal een verdienopdracht worden om de kas van de nieuwe manager te spekken vanaf woensdag.
Dat weet ik niet...een van de bitches van kamer 3 dacht ik. Die hadden het erover dat Maddy het niet hoordequote:
Ze is al weg Marioquote:Op maandag 5 december 2022 14:52 schreef mario390 het volgende:
Maddy "Wil je poepzakjes...om te schijten"
De beelden opzoeken en gele kaart uitdelen als dat dus waar isquote:Op maandag 5 december 2022 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er schijnt 'Indonesie' voorgezegd te zijn. Heb ik nu al op 2 verschillende momenten van verschillende mensen gehoord. Maddy heeft het niet opgevangen.
Maar riepen ze het hard genoeg? Als het zachtjes was komt het bij ons wel binnen.quote:Op maandag 5 december 2022 14:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er schijnt 'Indonesie' voorgezegd te zijn. Heb ik nu al op 2 verschillende momenten van verschillende mensen gehoord. Maddy heeft het niet opgevangen.
dann heeft zij zich selfs verraten dat zijquote:
stonden oempaloempa's bij, die moeten dat gehoord hebbenquote:Op maandag 5 december 2022 14:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De beelden opzoeken en gele kaart uitdelen als dat dus waar is
Is duidelijk te horen.quote:Op maandag 5 december 2022 14:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar riepen ze het hard genoeg? Als het zachtjes was komt het bij ons wel binnen.
Nee man, is gewoon een poedertje voor als je verstopping hebt.quote:Op maandag 5 december 2022 14:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann heeft zij zich selfs verraten dat zij
en zakpoeperin is
Je mag hier alles zeggenquote:Op maandag 5 december 2022 14:55 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb een scoopje maar ik weet niet of ik dat hier kan zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |