Volgens mij riep iemand "Indonesie " nadat Maddy al gefaald had en vroeg welk land het dan wasquote:Op maandag 5 december 2022 14:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar riepen ze het hard genoeg? Als het zachtjes was komt het bij ons wel binnen.
quote:Op maandag 5 december 2022 14:55 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb een scoopje maar ik weet niet of ik dat hier kan zeggen...
Vertel....quote:Op maandag 5 december 2022 14:55 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb een scoopje maar ik weet niet of ik dat hier kan zeggen...
oke ja verstopping had zij bijna altijdquote:Op maandag 5 december 2022 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee man, is gewoon een poedertje voor als je verstopping hebt.
Onderwerp gesloten
Hele geaprek djedi en wanda was interessant ja stiekem op de overloop vlak na eliminatie, slimme timing voor dit stiekeme gesprek. Zoe werd zelfs weggestuurd.quote:Op maandag 5 december 2022 14:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi : Ik voel me nog steeds schuldig dat Ruben weg is, en dat is niet zo, er waren nog meer dingen, maar...'
-knip-quote:
Ik ook.Maar dat mag je niet posten.quote:Op maandag 5 december 2022 14:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik weet wie die 'carričretijger' is van de Febo waar Jeff het wel eens over heeft...
Hij heeft geen bril...quote:Op maandag 5 december 2022 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook.Maar dat mag je niet posten.
geloof m'n ogen niet, toch een greintje zelfreflectiequote:Op maandag 5 december 2022 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik heb wel eens met een psycholoog gepraat, want ik maakte me zorgen, waarom wil ik zoveel aandacht. Ik wil heel erg ge'like'd worden door mensen.
Klopt.Jij wist dit al een tijdje.quote:
-knip- niet op de man spelen, hou het bij de streamsquote:Op maandag 5 december 2022 14:58 schreef mootie het volgende:
Ik vind het ook totaal niet boeiende info.
En diegene had niet eens geoefendquote:Op maandag 5 december 2022 14:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mij riep iemand "Indonesie " nadat Maddy al gefaald had en vroeg welk land het dan was
Dat weet je pas wanneer er geveegd wordt .. toch?quote:Op maandag 5 december 2022 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook.Maar dat mag je niet posten.
Dan zou dat toch geel zijn geweest?quote:Op maandag 5 december 2022 14:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mij riep iemand "Indonesie " nadat Maddy al gefaald had en vroeg welk land het dan was
-KNIP- het gaat hier over EJVJL en niet over Utopiaquote:Op maandag 5 december 2022 14:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt een gekut. Of ze wordt straks aangehouden voor diefstal na een fouillering
Meer in verhouding eerderquote:Op maandag 5 december 2022 14:59 schreef mario390 het volgende:
mexx had al en grotere kont als kim k
Dat werd er ook amice.quote:Op maandag 5 december 2022 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat weet je pas wanneer er geveegd wordt .. toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |