Dan is het momentum al weg!quote:Op maandag 5 december 2022 14:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt een gekut. Of ze wordt straks aangehouden voor diefstal na een fouillering
Eensquote:
quote:Op maandag 5 december 2022 14:41 schreef R0T29 het volgende:
Berend: "We hebben nog 32 minuten. We kunnen nog even heel snel een potje klaverjassen"
quote:Op maandag 5 december 2022 14:41 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Verwachten misschien een exit ala Kitty
Dat sowieso, maar dan kun je het ook zonder knuffels en vals sentiment doen.quote:Op maandag 5 december 2022 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat je ondanks alles, toch met iedereen een band krijgt als je zolang samen opgesloten zit. Staat los van het spel
Precies. Dus hier is niks hypocriets aan als je aardig doet en afscheid neemt.quote:Op maandag 5 december 2022 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat je ondanks alles, toch met iedereen een band krijgt als je zolang samen opgesloten zit. Staat los van het spel
Kan ik me niet voorstellen. Wie moet hem anders hebben, zelfs voice-over Jos verdenkt Maddy....en die kan het weten...quote:
Correct en tevens juistquote:Op maandag 5 december 2022 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ja true. Of ze heeft hem tijdens het alleen zijn met de kaart bij iemand anders verstoptquote:Op maandag 5 december 2022 14:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan ik met niet voorstellen. Wie moet hem anders hebben, zelfs voice-over Jos verdenkt Maddy....en die kan het weten...
Ik hoopte Wandaquote:Op maandag 5 december 2022 14:43 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Ik had ergens wel gehoopt dat ze zou winnen, en dat ze dan Wendy naar huis zou sturen.
Een van de 3, zei ze.quote:Op maandag 5 december 2022 14:45 schreef Silves het volgende:
Oh ook Jasper gaat het winnen..wie gaat er nu winnen Maddy!! het zijn er al 4
nee, het zijn in eerste instantie allemaal mensen, op de tweede plaats tegenstanders in een spel. Na een voetbalwedstrijd geven spelers elkaar ook een hand/ knuffel, terwijl ze tijdens de wedstrijd elkaar soms uit de wedstrijd proberen te schoppenquote:Op maandag 5 december 2022 14:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dan kun je het ook zonder knuffels en vals sentiment doen.
quote:Op maandag 5 december 2022 14:44 schreef puzziepie het volgende:
Eunice zet Maddy voor in de bus![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |