Tijdens het oefenen van Maddy hebben ze met elkaar gesprokenquote:Op maandag 5 december 2022 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft Leila al met Kenzi gepraat?
Elke keer heeft hij het erover dat Maddy top is met planken ect...hij wil gewoon zeggen ze vraagt elke dag haar 24 u aan, dan moet ze het een ander gunnen om te blijven..quote:Op maandag 5 december 2022 15:10 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Rustig aan, ik ben pro maddy
Is gwn hypocriet van de rest. Ja band is logisch maar hoe jeff over maddy sprak al daaaagen is toch andere koek
Waarover? Is de liefde voorbij?quote:Op maandag 5 december 2022 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft Leila al met Kenzi gepraat?
En niet meer naar haar kijken zeker?quote:
en niet praten met haarquote:Op maandag 5 december 2022 15:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En niet meer naar haar kijken zeker?
is ook wel de suggestie die Bern deedquote:Op maandag 5 december 2022 15:16 schreef puzziepie het volgende:
Wanda maakt er ook meer van , ik snap dat niet
De komende weken dus weer dit soort geblaatquote:Op maandag 5 december 2022 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi raadt Wanda aan met Jasper te gaan praten, en duidelijk te zijn.
Tja ..vrouwen doen dat nu eenmaalquote:Op maandag 5 december 2022 15:16 schreef puzziepie het volgende:
Wanda maakt er ook meer van , ik snap dat niet
Dat heb ik gezien ja , Maar Bern ziet dingen niet goedquote:Op maandag 5 december 2022 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook wel de suggestie die Bern deed
Die kletst ook maar wat, zat elke avond op z'n bed en verhuisde naar kamer 3quote:Op maandag 5 december 2022 15:17 schreef Poesjuh het volgende:
Djedi ging expres vies en smerig zijn bij ruben maar nog hielp dat noet en bleef hij djedi leuk vinden, aldus djedi
Djedi? Charmante dame? Really?quote:Op maandag 5 december 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
Djedi wil dat Joost haar als charmante dame blijft zien , natuurlijk weet hij ook dat ze scheetjes laat
Ho ho hoquote:Op maandag 5 december 2022 15:18 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Tja ..vrouwen doen dat nu eenmaal
ik kan bern niet objectief bekijkenquote:Op maandag 5 december 2022 15:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien ja , Maar Bern ziet dingen niet goed
Haar wiet verslaafde ex die vreemd ging bij het leven en haar een leven gaf dat bestond uit 10 joints per dag samen, frituren en wanda euros jatten uit de spaarpotjes van haar oppaskindjes zo ver was ze. Ex zn schuld. Nu spijt van dat ze dit op tv gooit.quote:Op maandag 5 december 2022 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Over zaterdagavond, dat Wanda over iemand vertelde. Volgens mij liegt de febo ze ook wel iets voor .. dat het niet uitgezonden wordt.
Wanda praat over achter :.. ze zei: ' het is niet boeiend ... [soundlock] .. '
Bern wil graag aardig gevonden worden , dat gesprek tussen hem en Wanda was heel raar , ineens begon hij over Jappiequote:Op maandag 5 december 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan bern niet objectief bekijken
dus ik doe daar maar geen uitspraken over
ik kreeg het idee dat hij jaloers wasquote:Op maandag 5 december 2022 15:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bern wil graag aardig gevonden worden , dat gesprek tussen hem en Wanda was heel raar , ineens begon hij over Jappie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |