Nopequote:Op zaterdag 3 december 2022 16:15 schreef Guanabana het volgende:
(Kijk jij trouwens nog steeds niet @:H_T? en @:Meke?)
Ja als Nederland in de finale of halve finale komt ga ik ook wel kijken, maar dan is het meer zo van 'bah, waarom komen we uitgerekend op dit WK verquote:Op zaterdag 3 december 2022 16:16 schreef H_T het volgende:
[..]
NopeAls Nederland in de finale komt wel (dat dan weer wel), halve finale misschien.
Ik moest vanmiddag nog even aan je denken in de XenosZe hadden thee met guanabanasmaak
Jaquote:Op zaterdag 3 december 2022 16:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En haha oke
Ik moest tijdens rijles vanmiddag nog aan je denken omdat ik achteruit moest rijden en jij hier ooit iets had gepost over rechts sturen is kont naar rechts (ofzo).
Het hielp mwa, op een of andere manier raakte ik alsnog in de war hoe ik nou moest sturen, terwijl het in principe gewoon logisch isquote:Op zaterdag 3 december 2022 16:18 schreef H_T het volgende:
[..]
JaHielp het? Staat de auto in R, dan stuur je met je Reet
De zuster die komt dichterbij, dit moet een taaitaaipop zijnquote:
Als het je niet helpt moet je hem snel weer vergetenquote:Op zaterdag 3 december 2022 16:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het hielp mwa, op een of andere manier raakte ik alsnog in de war hoe ik nou moest sturen, terwijl het in principe gewoon logisch is
Maar mijn instructeur zei, ja als je achteruit rijdt maar je kijkt nog wel door je voorruit en je stuurt, dan raak je in de war.
Deden wij bij de vorige wedstrijd ook toen we op werk aan het kijken warenquote:Op zaterdag 3 december 2022 16:20 schreef GeorgeM het volgende:
Meneer Sjors en ik kijken bij een vriend en ze praten continu over werk
Stom. Het is weekendquote:Op zaterdag 3 december 2022 16:20 schreef GeorgeM het volgende:
Meneer Sjors en ik kijken bij een vriend en ze praten continu over werk
Hulp_Troepenquote:Op zaterdag 3 december 2022 16:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wie helpt H_T uit de brand?
Ik zit in een heerlijk lege trein nuquote:Op zaterdag 3 december 2022 16:15 schreef Guanabana het volgende:
(Kijk jij trouwens nog steeds niet @:H_T? en @:Meke?)
Je zou ervan in slaap vallen ja.quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:37 schreef Fred_B het volgende:
Dit is wel mensonterend slecht voor de neutrale kijker.
Ik ben lekker thuis aan het rommelen. Ik beleef het voetbal wel op de achtergrond want dochter kijkt wel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zit in een heerlijk lege trein nu
Wij zijn de geparkeerde bus?quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zou ervan in slaap vallen ja.
Maar ja dat krijg je als een elftal het niet kan en het andere team de bus parkeert.
Ja. Louis Mourinho is de coach.quote:
Waarbij vooral Klaassen vandaag ook nog eens elke fout uitparkeert.quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja en Davy en Marten staan fout geparkeerd
Klaassen zou zelfs de aftrap nog naar de tegenstander schieten volgens mij.quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarbij vooral Klaassen vandaag ook nog eens elke fout uitparkeert.
Misschien heeft dat ook wel iets met NL te maken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:47 schreef Fred_B het volgende:
Amerika speelt veruit zijn slechtste wedstrijd van het toernooi. Dat komt niet ongelegen vandaag.
Dit mag je echt niet verliezen neequote:Op zaterdag 3 december 2022 16:47 schreef Fred_B het volgende:
Amerika speelt veruit zijn slechtste wedstrijd van het toernooi. Dat komt niet ongelegen vandaag.
Zelfs die spelen nog aanvallenderquote:Op zaterdag 3 december 2022 16:47 schreef ijs_beer het volgende:
We spelen verdorie als Atletico Madrid ofzo. Wat is dit.![]()
Tactische overwinning van Koning Louis uiteraard!quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:47 schreef Fred_B het volgende:
Aridochtergodinquote:Op zaterdag 3 december 2022 16:47 schreef Arizona het volgende:
Dochter moet analist worden. “Blind gaat pieken deze wedstrijd” zei ze aan het begin.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:47 schreef Arizona het volgende:
Dochter moet analist worden. “Blind gaat pieken deze wedstrijd” zei ze aan het begin.
Ligt ook vooral aan de tactische speelwijze van Nederland.quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:47 schreef Fred_B het volgende:
Die gaat nu zover naast zijn schoenen lopen dat die ze niet eens meer kan zien.quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tactische overwinning van Koning Louis uiteraard!
Echt he. Ja wij zien ook dat het natuurlijk niet geweldig is, maar beetje normaler kan ook wel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:57 schreef Cee het volgende:
Zouden die lagere kijkcijfers nu echt komen door de mindere interesse of deels ook door die scheut aan zure lappen bij de NOS elke wedstrijd? Ongeacht of ze gelijk hebben of niet.
Nee hoor. Ze hebben volkomen gelijk. Twee keer een mooie goal. Maar verder is het echt heel erg slecht. Maar ja. Als we zo kampioen worden prima.quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt he. Ja wij zien ook dat het natuurlijk niet geweldig is, maar beetje normaler kan ook wel.
Ze zitten daar zo diep in hun expert analyse dat het voor de doorsnee wortelhoofdvlaggetjessupporter echt geen drol aan is.quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt he. Ja wij zien ook dat het natuurlijk niet geweldig is, maar beetje normaler kan ook wel.
Ja dat weten wij ook wel. Maar dat Frenkie de Jong zit liever in z'n hotelkamer gelul is gewoon dom.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze hebben volkomen gelijk. Twee keer een mooie goal. Maar verder is het echt heel erg slecht. Maar ja. Als we zo kampioen worden prima.
De twee slechtste mensen van het veld zijn eruit en vervangen door twee met meer aanvallende intenties.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:08 schreef Redefine het volgende:
In vijf minuten al bijna meer gezien dan de eerste helft
Ja. Ik heb het idee dat Van Gaals plan was om de eerste helft Usa te laten uitrazen en dan der tweede helft door te zetten.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De twee slechtste mensen van het veld zijn eruit en vervangen door twee met meer aanvallende intenties.
Ja, en wonderlijk genoeg sta je dan met 2-0 voor met 2 schoten op doel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Ik heb het idee dat Van Gaals plan was om de eerste helft Usa te laten uitrazen en dan der tweede helft door te zetten.
Ja. Al een uit drie schoten totaal.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, en wonderlijk genoeg sta je dan met 2-0 voor met 2 schoten op doel.
Zeker. Ook veel meer spelers waar wel wat lukt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:29 schreef ijs_beer het volgende:
Het begint zowaar ergens op lijken langzamerhand.
Een beetje wat we gewend waren inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:29 schreef ijs_beer het volgende:
Het begint zowaar ergens op lijken langzamerhand.
Nogmaalsquote:
Ff vastleggenquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:30 schreef Em31 het volgende:
Als we dit nu nog verliezen kijk ik volgend jaar niet naar het Songfestival.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:30 schreef Em31 het volgende:
Nou ja als USA zulke mazxelgoals gaat makenquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:30 schreef Em31 het volgende:
Inb4 Woutquote:
Hoe moet ik dat dan doen op mijn leeftijdquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:35 schreef molloot200 het volgende:
Ja hier heb ik de energie niet meer voor hoor
Logica volgens Louis. Niet inbrengen als je al door bent en er geen druk is. Maar wel als de druk enorm isquote:
Dumfries stond op de goede plekquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:36 schreef GeorgeM het volgende:
Wat een mazzelgoal. Jammer dat Dumfries in de weg stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |