Ik ga er wel naar kijken. Maar spannend zal het vast niet wordenquote:Op zaterdag 3 december 2022 10:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Hier blijven de mensen niet voor thuis. 3-0.
Ja.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Draait het links of rechtsom?
quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:21 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:Coco en @:Sked zijn er niet.![]()
![]()
Onder druk presteer ik niet. (vraag maar aan m'n ex)quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:19 schreef Sked het volgende:
Veel plezier allemaal.
Dombo en Wuppie zijn de baas vanavond.
Tijd om de OP's te pakken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Onder druk presteer ik niet. (vraag maar aan m'n ex)
Dan kan je hier mooi oefenen voor als je weer eens een leuke dame tegenkomt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij beaamt dit inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nederland tegen Australië is een afgrijselijke wedstrijd.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Australië kan er niks van. Easy win Argentinië.
Denk dat ze het vooral in het algemeen bedoelden, niet zozeer tov Argentiniëquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Argentinië heeft ook extra dagen rust
Denk de penalty van Robben ja, hopelijk kijken er geen Mexicanen, die gaan meteen weer een depressie inquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:34 schreef BillDauterive het volgende:
Wat is die ingetuind? Nederland - Mexico?
Ik sleep je er door heen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik sleep je er door heen.
Toch JUICHEN we voor Australië vanavondquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hallo vrienden trouwens! Ik ben er weer, gamen ging niet heel goed, maar ook niet heel slecht! Maar gewoon heel erg genoten van wat leuke potjes! Nu hopen op een leuke pot, maar ik vrees een beetje voor een walk over. Wel pas de eerste wedstrijd van Australië die ik ga zien dit WK geloof ik.
Ja, maar toen kwam Joep in beeld….quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:38 schreef Lonaa het volgende:
Hallo, daar was ik weer.
Hebben jullie ook allemaal al lekker gegeten?
Mwah stukje pizza en een soepie, niet veel honger nog aan het bijkomen van Corona.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:38 schreef Lonaa het volgende:
Hallo, daar was ik weer.
Ik had rendang met boontjes en platbroodquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:39 schreef Perox het volgende:
[..]
Mwah stukje pizza en een soepie, niet veel honger nog aan het bijkomen van Corona.
Jij?
Dat vinden alleen Romario en Pelequote:Op zaterdag 3 december 2022 19:40 schreef Zorro het volgende:
nog niet eens 800 goals.
Pele en Romario hebben er 1000+
Visje met groente en wat rijstquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:38 schreef Lonaa het volgende:
Hallo, daar was ik weer.
Oeh dat is wel lekkerquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had rendang met boontjes en platbrood
Naar van de Kerona.
Rendangquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had rendang met boontjes en platbrood
Naar van de Kerona.
Oh hallo.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Visje met groente en wat rijst
Prima
Biefstuk met patatquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:38 schreef Lonaa het volgende:
Hallo, daar was ik weer.
Erg jammer. Met friet zou het een stuk lekkerder zijn geweest.quote:
Ik hoop het voor je.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:41 schreef Perox het volgende:
[..]
Oeh dat is wel lekker![]()
De keelpijn ebt al weg dus morgen ben ik vast weer top.
Rokenquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:44 schreef R-woud93 het volgende:
Ik pak er een flesje bier bij en ga er eens goed voor zitten
quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog wel slecht nieuws, ik ben er niet de hele wedstrijd bij.
Ja, als je de jeugd en oefenpotjes ook meetelt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:40 schreef Zorro het volgende:
nog niet eens 800 goals.
Pele en Romario hebben er 1000+
Grolsch?quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:44 schreef R-woud93 het volgende:
Ik pak er een flesje bier bij en ga er eens goed voor zitten
Wat is je excuusquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:44 schreef Lonaa het volgende:
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:44 schreef Lonaa het volgende:
Een levensgenieter, dood ga je toch wel.quote:
Precies ditquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een levensgenieter, dood ga je toch wel.
Nee dat is geen excuusquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bezoek dat geen voetbal kijkt.
Er zijn straks wel biertjes.
Gewoon alsnog dikke kans op longkanker hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Compenseren met goed slapen, veel groente, 5x trainen. Kan prima.
Leven = dikke kans op kanker van wat dan ook.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon alsnog dikke kans op longkanker hoor.
Heel goed pak ze aan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon alsnog dikke kans op longkanker hoor.
Oei oei ik weet niet of dat wel kan hoor zoveel sociale omgang in het echte leven!quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog veel slechter nieuws, morgen ben ik er helemaal niet.Misschien het laatste half uur van de laatste wedstrijd.
Als je maar een leuke avond hebtquote:
Ja, ik geef die Argentijnen ook maar weinig kans.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:47 schreef Tjacka het volgende:
deze wedstrijd is totaal niet interessant
want ze worden afgeslacht
de wedstrijd hiernaquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:47 schreef Tjacka het volgende:
deze wedstrijd is totaal niet interessant
want ze worden afgeslacht
Ja, dat zijn wequote:Op zaterdag 3 december 2022 19:47 schreef tong80 het volgende:
Van Basten die de duizendste interland van Messi gaat analiseren, terwijl Gullit de tourist uithangt in Qatar. Zijn we een groot voetballand of niet ?
Hmm, lastig.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er wordt goed speciaal bier meegebracht.
Morgen is niet per se Heel Cool, maar ben in ieder geval niet thuis.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:47 schreef Perox het volgende:
[..]
Oei oei ik weet niet of dat wel kan hoor zoveel sociale omgang in het echte leven!
ik bedoel deze teams maken beide geen kans op de finalequote:Op zaterdag 3 december 2022 19:48 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja, ik geef die Argentijnen ook maar weinig kans.
ik wil je wel opwarmenquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Morgen is niet per se Heel Cool, maar ben in ieder geval niet thuis.
Ik ook, vergane gloriequote:Op zaterdag 3 december 2022 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik gun het Messi wel dat ie zijn 1000ste wedstrijd verliest.
ah een moetjequote:Op zaterdag 3 december 2022 19:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Morgen is niet per se Heel Cool, maar ben in ieder geval niet thuis.
Praat je nu met een buisje? #dtvquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben al een paar jaar gestopt met roken helaas
Dan zijn je longen al een grijstint ipv zwart, erg mooi.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben al een paar jaar gestopt met roken helaas
Mja. Moet inderdaad gebeuren. Daarna uit eten, which is nice.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Nopequote:Op zaterdag 3 december 2022 19:52 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het gevoel dat user @:3rr0r een ex-roker is.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Praat je nu met een buisje? #dtv
Zwart is mijn lievelingskleur.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan zijn je longen al een grijstint ipv zwart, erg mooi.
ik zeg spannend want Argentinië scoort niet makkelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:53 schreef Zorro het volgende:
En wordt het spannend of een eenvoudige overloper?
Dat zou erg mooi zijnquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:54 schreef Perox het volgende:
[..]
ik zeg spannend want Argentinië scoort niet makkelijk.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja. Moet inderdaad gebeuren. Daarna uit eten, which is nice.We praten hier Nederlands @CocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Coco is er niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We praten hier Nederlands @:coco
quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja. Moet inderdaad gebeuren. Daarna uit eten, which is nice.Succes, dat soort dingen zijn altijd een beetje gemengd gevoel - hopelijk daarna gezellig etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:56 schreef Perox het volgende:
[..]
Succes, dat soort dingen zijn altijd een beetje gemengd gevoel - hopelijk daarna gezellig eten
Oorlogsgeld.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:56 schreef R-woud93 het volgende:
Hoe kan het trouwens dat er zó veel Argentijnen zijn daar in Qatar?
Meer vliegtuigen geregeldquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:56 schreef R-woud93 het volgende:
Moeilijk voetballen als het gras niet gemaaid is.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
Messi was zonder groeihormoon 1.30m geweest neem ik aan.
Rijke bovenlaag of dealtje met Qatar Airways.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:56 schreef R-woud93 het volgende:
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:57 schreef Perox het volgende:
Weetje wat ik kijk eens op de BBC - misschien is het wat.
Toch had Waltzing Matilda een mooier volkslied geweest.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:57 schreef heywoodu het volgende:
Australië wint het volkslied![]()
Weg met dat rommelige geneuzel van het Argentijnse volkslied.
Alsof die man bestaat.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
Naar God kijken bij een volkslied, alsof het die man iets kan schelen
We lusten ze rauw (of rare)quote:
Hup Kyrgiosquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:58 schreef Zipportal het volgende:
Brenton Tarrant wenst Australië veel succes.
Die zit nu op de calculator de zondes en gebedjes op te tellen en af te trekken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
En hoe weten ze waar die zit dan?quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
Dit gaat goedkomen!quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind het hier erg druk. Succes @:dombohetolifantje1
Iedereen weet dat het een kip isquote:
Erg mooy.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welkom lieve vrienden bij deze prachtige achtste finale tussen Argentinie en Australie! Laten we er een waar en mooi warm bad van maken.
Natuurlijk is dat een man, vrouwen kunnen geen leiding geven.quote:
Natuurlijk is het een man, heb je gezien hoe verrot de wereld is?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een man, vrouwen kunnen geen leiding geven.
Met vrouwen aan de macht had de wereld niet eens meer bestaanquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een man, heb je gezien hoe verrot de wereld is?
Laten we het gezellig houden mod R-woud93!quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met vrouwen aan de macht had de wereld niet eens meer bestaan
Allemaal ingehuurd volkquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:56 schreef R-woud93 het volgende:
Dat weet jij helemaal niet vriend.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met vrouwen aan de macht had de wereld niet eens meer bestaan
Zomervakantiequote:Op zaterdag 3 december 2022 19:56 schreef R-woud93 het volgende:
Bij de BBC hebben ze een goede band met het publiek dusquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:03 schreef Perox het volgende:
Ze hebben de band met publiek wel hard staan bij BBC
We vragen het @Paulquote:
Eddie Irvinequote:
Ontopic graag.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over druk gesproken. Ik heb vanochtend even mijn banden van de auto opgepompt!
Met dank aan @Cocoquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben blij om te zien dat je je normale UI weer hebt, trouwens.
Ik heb tegenwoordig zo'n auto die piept als het te laag wordt. Moker irritant. Dat noemen ze dan vooruitgang!quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vertel meer.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Minimaal 6 barquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dat wel handig eigenlijk, bespaar je echt veel brandstof mee.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig zo'n auto die piept als het te laag wordt. Moker irritant. Dat noemen ze dan vooruitgang!
In ontwikkeling.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het spijt mij user Lonaa.
Wat is de status van je relatie met user Tagliano?
Kasteel bierquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een stukje amandelstaaf weggewerkt
Zometeen een Kasteel donker
Dan zijn jullie weer op de hoogte
Lekker maat, geniet er van!quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef Tagliano het volgende:
Ik wil ook wel een amandelstaaf wegwerken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef Tagliano het volgende:
Met mayo?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef Tagliano het volgende:
Met dat gepiep?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel handig eigenlijk, bespaar je echt veel brandstof mee.
Ik vroeg me om deze reden al af of ik het moest postenquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een amandelstaaf wegwerken.
Wowquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb in het geheel geen saus in huisquote:
Die gast mist een glaasje Cognac en een dikke klapsigaarquote:
Ik kon m niet niet inkoppen, sorry.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vroeg me om deze reden al af of ik het moest posten
Dat moeten dan erg foute gegevens zijnquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Er zijn hier penals voor gegevens.
Een vrouw zonder tieten kun je ook neuken ja.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb in het geheel geen saus in huis
Als het naturel product niet lekker is moet je het gewoon niet vreten
Hoe eet jij frikandellen dan?!quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar sommige naturel producten worden wel smakelijker met wat saus. Vind ik.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh noem je het nu ineens amandelstaaf?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar er zijn ook vrouwen met naturel tietenquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een vrouw zonder tieten kun je ook neuken ja.
Vrijwel niet eigenlijkquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoe eet jij frikandellen dan?!
Een paar van die lekkere hangers. Genot.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar er zijn ook vrouwen met naturel tieten
Vergelijking afgewezen
Mijn broertje eet geen sauzen, alles naturel, zijn hele leven al.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoe eet jij frikandellen dan?!
Ik zal heel eerlijk toegeven dat ik soms zondigquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar sommige naturel producten worden wel smakelijker met wat saus. Vind ik.
Als het zo uit komt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh noem je het nu ineens amandelstaaf?
quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat moeten dan erg foute gegevens zijn
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal heel eerlijk toegeven dat ik soms zondig
Maar negen van de tien dingen kun je net zo goed met kruiden wat op smaak krijgen
Nou nou nouquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar sommige naturel producten worden wel smakelijker met wat saus. Vind ik.
Inkakken is bijpakken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
IK heb een ongelofelijke inkakker.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vrijwel niet eigenlijk
Eventueel met een uitje
Raar volkquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn broertje eet geen sauzen, alles naturel, zijn hele leven al.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een paar van die lekkere hangers. Genot.
En De Belg loopt weer voor op de NOS.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bij mij loopt de bbc 8/9 seconden achter op de NOS
Kun je samen in een topic met @Drizzt gaan zitten, ook gezellig tochquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bij mij loopt de bbc 8/9 seconden achter op de NOS
Heeft ook mijn voorkeur.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Of bijnakken, dat werkt ook, zo niet beter.
Ik denk dat jij gillend weg zou rennen eigenlijkquote:
Dit voelt alsof ik wel een vleesstaaf krijg maar er niet in mag bijten.quote:
Tepels als sigarenpeukenquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een paar van die lekkere hangers. Genot.
Ik heb net twee broodjes frikandel met mayo op, dus ik laat het ook even gaanquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:11 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb geen trek in een frikandel met mayo
Batigolquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:11 schreef DonDruiper het volgende:
Argentinië mist een type Batistuta
Van mij wel. Ik hoef geen extra meuk op m'n frikandel behalvequote:Op zaterdag 3 december 2022 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met speciaal mag ook toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |