We vragen het @Paulquote:
Eddie Irvinequote:
Ontopic graag.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over druk gesproken. Ik heb vanochtend even mijn banden van de auto opgepompt!
Met dank aan @Cocoquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben blij om te zien dat je je normale UI weer hebt, trouwens.
Ik heb tegenwoordig zo'n auto die piept als het te laag wordt. Moker irritant. Dat noemen ze dan vooruitgang!quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vertel meer.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Minimaal 6 barquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dat wel handig eigenlijk, bespaar je echt veel brandstof mee.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig zo'n auto die piept als het te laag wordt. Moker irritant. Dat noemen ze dan vooruitgang!
In ontwikkeling.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het spijt mij user Lonaa.
Wat is de status van je relatie met user Tagliano?
Kasteel bierquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een stukje amandelstaaf weggewerkt
Zometeen een Kasteel donker
Dan zijn jullie weer op de hoogte
Lekker maat, geniet er van!quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef Tagliano het volgende:
Ik wil ook wel een amandelstaaf wegwerken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef Tagliano het volgende:
Met mayo?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef Tagliano het volgende:
Met dat gepiep?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel handig eigenlijk, bespaar je echt veel brandstof mee.
Ik vroeg me om deze reden al af of ik het moest postenquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een amandelstaaf wegwerken.
Wowquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een amandelstaaf wegwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |