Ja.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Draait het links of rechtsom?
quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:21 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:Coco en @:Sked zijn er niet.![]()
![]()
Onder druk presteer ik niet. (vraag maar aan m'n ex)quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:19 schreef Sked het volgende:
Veel plezier allemaal.
Dombo en Wuppie zijn de baas vanavond.
Tijd om de OP's te pakken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Onder druk presteer ik niet. (vraag maar aan m'n ex)
Dan kan je hier mooi oefenen voor als je weer eens een leuke dame tegenkomt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij beaamt dit inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nederland tegen Australië is een afgrijselijke wedstrijd.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Australië kan er niks van. Easy win Argentinië.
Denk dat ze het vooral in het algemeen bedoelden, niet zozeer tov Argentiniëquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Argentinië heeft ook extra dagen rust
Denk de penalty van Robben ja, hopelijk kijken er geen Mexicanen, die gaan meteen weer een depressie inquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:34 schreef BillDauterive het volgende:
Wat is die ingetuind? Nederland - Mexico?
Ik sleep je er door heen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |