quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:21 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:Coco en @:Sked zijn er niet.![]()
![]()
Onder druk presteer ik niet. (vraag maar aan m'n ex)quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:19 schreef Sked het volgende:
Veel plezier allemaal.
Dombo en Wuppie zijn de baas vanavond.
Tijd om de OP's te pakken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Onder druk presteer ik niet. (vraag maar aan m'n ex)
Dan kan je hier mooi oefenen voor als je weer eens een leuke dame tegenkomt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij beaamt dit inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nederland tegen Australië is een afgrijselijke wedstrijd.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Australië kan er niks van. Easy win Argentinië.
Denk dat ze het vooral in het algemeen bedoelden, niet zozeer tov Argentiniëquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Argentinië heeft ook extra dagen rust
Denk de penalty van Robben ja, hopelijk kijken er geen Mexicanen, die gaan meteen weer een depressie inquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:34 schreef BillDauterive het volgende:
Wat is die ingetuind? Nederland - Mexico?
Ik sleep je er door heen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik sleep je er door heen.
Toch JUICHEN we voor Australië vanavondquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hallo vrienden trouwens! Ik ben er weer, gamen ging niet heel goed, maar ook niet heel slecht! Maar gewoon heel erg genoten van wat leuke potjes! Nu hopen op een leuke pot, maar ik vrees een beetje voor een walk over. Wel pas de eerste wedstrijd van Australië die ik ga zien dit WK geloof ik.
Ja, maar toen kwam Joep in beeld….quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:38 schreef Lonaa het volgende:
Hallo, daar was ik weer.
Hebben jullie ook allemaal al lekker gegeten?
Mwah stukje pizza en een soepie, niet veel honger nog aan het bijkomen van Corona.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:38 schreef Lonaa het volgende:
Hallo, daar was ik weer.
Hebben jullie ook allemaal al lekker gegeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |