Bedankt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik sleep je er door heen.
Toch JUICHEN we voor Australië vanavondquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hallo vrienden trouwens! Ik ben er weer, gamen ging niet heel goed, maar ook niet heel slecht! Maar gewoon heel erg genoten van wat leuke potjes! Nu hopen op een leuke pot, maar ik vrees een beetje voor een walk over. Wel pas de eerste wedstrijd van Australië die ik ga zien dit WK geloof ik.
Ja, maar toen kwam Joep in beeld….quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:38 schreef Lonaa het volgende:
Hallo, daar was ik weer.
Hebben jullie ook allemaal al lekker gegeten?
Mwah stukje pizza en een soepie, niet veel honger nog aan het bijkomen van Corona.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:38 schreef Lonaa het volgende:
Hallo, daar was ik weer.
Ik had rendang met boontjes en platbroodquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:39 schreef Perox het volgende:
[..]
Mwah stukje pizza en een soepie, niet veel honger nog aan het bijkomen van Corona.
Jij?
Dat vinden alleen Romario en Pelequote:Op zaterdag 3 december 2022 19:40 schreef Zorro het volgende:
nog niet eens 800 goals.
Pele en Romario hebben er 1000+
Visje met groente en wat rijstquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:38 schreef Lonaa het volgende:
Hallo, daar was ik weer.
Oeh dat is wel lekkerquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had rendang met boontjes en platbrood
Naar van de Kerona.
Rendangquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had rendang met boontjes en platbrood
Naar van de Kerona.
Oh hallo.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Visje met groente en wat rijst
Prima
Biefstuk met patatquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:38 schreef Lonaa het volgende:
Hallo, daar was ik weer.
Erg jammer. Met friet zou het een stuk lekkerder zijn geweest.quote:
Ik hoop het voor je.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:41 schreef Perox het volgende:
[..]
Oeh dat is wel lekker![]()
De keelpijn ebt al weg dus morgen ben ik vast weer top.
Rokenquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:44 schreef R-woud93 het volgende:
Ik pak er een flesje bier bij en ga er eens goed voor zitten
quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog wel slecht nieuws, ik ben er niet de hele wedstrijd bij.
Ja, als je de jeugd en oefenpotjes ook meetelt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:40 schreef Zorro het volgende:
nog niet eens 800 goals.
Pele en Romario hebben er 1000+
Grolsch?quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:44 schreef R-woud93 het volgende:
Ik pak er een flesje bier bij en ga er eens goed voor zitten
Wat is je excuusquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:44 schreef Lonaa het volgende:
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:44 schreef Lonaa het volgende:
Een levensgenieter, dood ga je toch wel.quote:
Precies ditquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een levensgenieter, dood ga je toch wel.
Nee dat is geen excuusquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bezoek dat geen voetbal kijkt.
Er zijn straks wel biertjes.
Gewoon alsnog dikke kans op longkanker hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Compenseren met goed slapen, veel groente, 5x trainen. Kan prima.
Leven = dikke kans op kanker van wat dan ook.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon alsnog dikke kans op longkanker hoor.
Heel goed pak ze aan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon alsnog dikke kans op longkanker hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |