Bedankt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik sleep je er door heen.
Toch JUICHEN we voor Australië vanavondquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hallo vrienden trouwens! Ik ben er weer, gamen ging niet heel goed, maar ook niet heel slecht! Maar gewoon heel erg genoten van wat leuke potjes! Nu hopen op een leuke pot, maar ik vrees een beetje voor een walk over. Wel pas de eerste wedstrijd van Australië die ik ga zien dit WK geloof ik.
Ja, maar toen kwam Joep in beeld….quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:38 schreef Lonaa het volgende:
Hallo, daar was ik weer.
Hebben jullie ook allemaal al lekker gegeten?
Mwah stukje pizza en een soepie, niet veel honger nog aan het bijkomen van Corona.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:38 schreef Lonaa het volgende:
Hallo, daar was ik weer.
Ik had rendang met boontjes en platbroodquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:39 schreef Perox het volgende:
[..]
Mwah stukje pizza en een soepie, niet veel honger nog aan het bijkomen van Corona.
Jij?
Dat vinden alleen Romario en Pelequote:Op zaterdag 3 december 2022 19:40 schreef Zorro het volgende:
nog niet eens 800 goals.
Pele en Romario hebben er 1000+
Visje met groente en wat rijstquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:38 schreef Lonaa het volgende:
Hallo, daar was ik weer.
Oeh dat is wel lekkerquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had rendang met boontjes en platbrood
Naar van de Kerona.
Rendangquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had rendang met boontjes en platbrood
Naar van de Kerona.
Oh hallo.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Visje met groente en wat rijst
Prima
Biefstuk met patatquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:38 schreef Lonaa het volgende:
Hallo, daar was ik weer.
Erg jammer. Met friet zou het een stuk lekkerder zijn geweest.quote:
Ik hoop het voor je.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:41 schreef Perox het volgende:
[..]
Oeh dat is wel lekker![]()
De keelpijn ebt al weg dus morgen ben ik vast weer top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |