Oei oei ik weet niet of dat wel kan hoor zoveel sociale omgang in het echte leven!quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog veel slechter nieuws, morgen ben ik er helemaal niet.Misschien het laatste half uur van de laatste wedstrijd.
Als je maar een leuke avond hebtquote:
Ja, ik geef die Argentijnen ook maar weinig kans.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:47 schreef Tjacka het volgende:
deze wedstrijd is totaal niet interessant
want ze worden afgeslacht
de wedstrijd hiernaquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:47 schreef Tjacka het volgende:
deze wedstrijd is totaal niet interessant
want ze worden afgeslacht
Ja, dat zijn wequote:Op zaterdag 3 december 2022 19:47 schreef tong80 het volgende:
Van Basten die de duizendste interland van Messi gaat analiseren, terwijl Gullit de tourist uithangt in Qatar. Zijn we een groot voetballand of niet ?
Hmm, lastig.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er wordt goed speciaal bier meegebracht.
Morgen is niet per se Heel Cool, maar ben in ieder geval niet thuis.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:47 schreef Perox het volgende:
[..]
Oei oei ik weet niet of dat wel kan hoor zoveel sociale omgang in het echte leven!
ik bedoel deze teams maken beide geen kans op de finalequote:Op zaterdag 3 december 2022 19:48 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja, ik geef die Argentijnen ook maar weinig kans.
ik wil je wel opwarmenquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Morgen is niet per se Heel Cool, maar ben in ieder geval niet thuis.
Ik ook, vergane gloriequote:Op zaterdag 3 december 2022 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik gun het Messi wel dat ie zijn 1000ste wedstrijd verliest.
ah een moetjequote:Op zaterdag 3 december 2022 19:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Morgen is niet per se Heel Cool, maar ben in ieder geval niet thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |