Ik heb in het geheel geen saus in huisquote:
Die gast mist een glaasje Cognac en een dikke klapsigaarquote:
Ik kon m niet niet inkoppen, sorry.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vroeg me om deze reden al af of ik het moest posten
Dat moeten dan erg foute gegevens zijnquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Er zijn hier penals voor gegevens.
Een vrouw zonder tieten kun je ook neuken ja.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb in het geheel geen saus in huis
Als het naturel product niet lekker is moet je het gewoon niet vreten
Hoe eet jij frikandellen dan?!quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar sommige naturel producten worden wel smakelijker met wat saus. Vind ik.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh noem je het nu ineens amandelstaaf?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een amandelstaaf wegwerken.
Maar er zijn ook vrouwen met naturel tietenquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een vrouw zonder tieten kun je ook neuken ja.
Vrijwel niet eigenlijkquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoe eet jij frikandellen dan?!
Een paar van die lekkere hangers. Genot.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar er zijn ook vrouwen met naturel tieten
Vergelijking afgewezen
Mijn broertje eet geen sauzen, alles naturel, zijn hele leven al.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoe eet jij frikandellen dan?!
Ik zal heel eerlijk toegeven dat ik soms zondigquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar sommige naturel producten worden wel smakelijker met wat saus. Vind ik.
Als het zo uit komt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh noem je het nu ineens amandelstaaf?
quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat moeten dan erg foute gegevens zijn
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal heel eerlijk toegeven dat ik soms zondig
Maar negen van de tien dingen kun je net zo goed met kruiden wat op smaak krijgen
Nou nou nouquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar sommige naturel producten worden wel smakelijker met wat saus. Vind ik.
Inkakken is bijpakken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
IK heb een ongelofelijke inkakker.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vrijwel niet eigenlijk
Eventueel met een uitje
Raar volkquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn broertje eet geen sauzen, alles naturel, zijn hele leven al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |