https://www.fifa.com/fifa(...)711/285073/400128136quote:Noppert;
Dumfries, Timber, Van Dijk (C), Aké, Blind;
Koopmeiners, F. de Jong, Klaassen;
Gakpo, Memphis
MakeTheNetherlandsGreatAgainquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:19 schreef Nia het volgende:
De Amerikanen hebben zich vanavond volledig leeg gespeeld. Misschien werkt dat in ons voordeel.
Die verdediging van hun is matig en ze scoren weinig. Veel naief rennen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:42 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Ik zie de VS dit wel winnen, lol. Ze hebben veel kenmerken die ons niet liggen
Ik denk dat bij NL de motor zaterdag wel opgeschroefd wordt. Vooralsnog hebben we met twee vingers in de neus de volgende ronde gehaald.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:43 schreef Cupfighter het volgende:
In deze vorm wordt het lastig tegen de USA, er zal feller gespeeld moeten worden
Ja de rode loper ligt al klaar voor ons.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:58 schreef TLC het volgende:
Logisch gezien speelt de winnaar van Nederland - USA in de kwartfinales tegen de winnaar van Argentinie - Denemarken (en dan is n halve finale tegen Brazilie of Spanje)
Maar wie weet verrassen de Polen morgen
quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:42 schreef SpaceOdyssey het volgende:
EK 2008quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:08 schreef thedeedster het volgende:
Ik verwacht een moeizame wedstrijd.
Tot nu toe is het tamelijk ruk. Maar als NL een topwedstrijd met veel goals speelt, dan worden ze nogal overmoedig en gaat het de volgende ronde mis.
Gewoon nog met beide voeten op de vloer blijven staan en niet teveel zweven dus.
Van Gaal heeft nog nooit een WK wedstrijd verloren (penalties Argentinie ff niet meegerekend)quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:42 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Tel je die wedstrijd tegen Costa Rica en Mexico waar ook penalties aan te pas kwamen wel mee?quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Van Gaal heeft nog nooit een WK wedstrijd verloren (penalties Argentinie ff niet meegerekend)
Ook niet verloren toch binnen 90 / 120 minuten ?quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Tel je die wedstrijd tegen Costa Rica en Mexico waar ook penalties aan te pas kwamen wel mee?
Wat dat betreft is zo'n Gakpo wel een prima jongen, wel een bepaald zelfvertrouwen maar zal niet snel naast de schoenen lopen. Hopelijk pakt ie zaterdag weer een goal mee.quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:08 schreef thedeedster het volgende:
Ik verwacht een moeizame wedstrijd.
Tot nu toe is het tamelijk ruk. Maar als NL een topwedstrijd met veel goals speelt, dan worden ze nogal overmoedig en gaat het de volgende ronde mis.
Gewoon nog met beide voeten op de vloer blijven staan en niet teveel zweven dus.
Argentinië graag. Kunnen er geen klote vanquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:58 schreef TLC het volgende:
Logisch gezien speelt de winnaar van Nederland - USA in de kwartfinales tegen de winnaar van Argentinie - Denemarken (en dan is n halve finale tegen Brazilie of Spanje)
Maar wie weet verrassen de Polen morgen
Ja maar de VS heeft geen verdedigers zoals Van Dijk, Aké en Dumfries.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:44 schreef -XOR- het volgende:
Nederland heeft geen aanvallende speler van het niveau Pulisic.
Sowieso liever Argentinië dan Polen of Denemarken.quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Argentinië graag. Kunnen er geen klote van
Dumfries in dit rijtjequote:Op dinsdag 29 november 2022 23:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar de VS heeft geen verdedigers zoals Van Dijk, Aké en Dumfries.
Als je de selecties in hun geheel tegen elkaar afzet heeft Nederland uiteraard de betere spelers.quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar de VS heeft geen verdedigers zoals Van Dijk, Aké en Dumfries.
Ik twijfel altijd oprecht aan het verstandelijk vermogen van Amerikanen. Geen idee waarom.quote:Op woensdag 30 november 2022 00:29 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Zaterdag verliezen ze al hun geld hopelijk.
Tegen Mexico was het maar 1 pingelquote:Op dinsdag 29 november 2022 23:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Tel je die wedstrijd tegen Costa Rica en Mexico waar ook penalties aan te pas kwamen wel mee?
Dat is wel wat minder indrukwekkend als je er ook bij zegt dat dezelfde van Gaal 1x het WK niet eens haaldequote:Op dinsdag 29 november 2022 23:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Van Gaal heeft nog nooit een WK wedstrijd verloren (penalties Argentinie ff niet meegerekend)
Dat was tegen Tsjechie vorig jaar niet anders. Ben benieuwd of er weer een random Ajacied de voorkeur gaat krijgen zaterdag.quote:Op woensdag 30 november 2022 09:21 schreef tong80 het volgende:
Wordt een gemakkelijke overwinning. Nederland heeft op iedere positie betere spelers.
Zou niet meer dan terecht zijn. Alleen Gakpo, Simons, de Vrij en van Dijk hebben ook het niveau van (ex)Ajacieden.quote:Op woensdag 30 november 2022 09:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat was tegen Tsjechie vorig jaar niet anders. Ben benieuwd of er weer een random Ajacied de voorkeur gaat krijgen zaterdag.
Natuurlijk. Ik zou de TV eens afstemmen op voetbal als Ajax niet speelt, misschien vallen andere spelers je dan ook eens op.quote:Op woensdag 30 november 2022 09:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou niet meer dan terecht zijn. Alleen Gakpo, Simons, de Vrij en van Dijk hebben ook het niveau van (ex)Ajacieden.
Zoals welke Nederlandse spelers ?quote:Op woensdag 30 november 2022 10:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zou de TV eens afstemmen op voetbal als Ajax niet speelt, misschien vallen andere spelers je dan ook eens op.
Ake? De rechtsbackpositie met Dumfries/Frimpong? Danjuma? Malacia? Depay?quote:Op woensdag 30 november 2022 10:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals welke Nederlandse spelers ?
Zit geen topper tussen.quote:Op woensdag 30 november 2022 10:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ake? De rechtsbackpositie met Dumfries/Frimpong? Danjuma? Malacia? Depay?
Lees het maar eens rustig terug, dit is verspilling van mijn tijd.quote:
Memphis moet eerst zorgen zelf fit te zijn. Vadsig ventje geworden, die wat sjokt over het veld.quote:Op woensdag 30 november 2022 10:47 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Snap de uitspraak eigenlijk wel, toen Bergwijn nog enige vorm had.
Wappie Wout strikes againquote:Op woensdag 30 november 2022 11:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Frimpong blessa. Tikje van Wout.
https://nos.nl/video/2454(...)ng-raakt-geblesseerd
Het gaat er denk ik om met wie Gakpo liever in de spits staat. Depay heeft op dit moment geen recht van spreken.quote:Op woensdag 30 november 2022 10:47 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Snap de uitspraak eigenlijk wel, toen Bergwijn nog enige vorm had.
Gewoon banken rest van het toernooi. Voegt echt niks toe momenteel.quote:Op woensdag 30 november 2022 10:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Memphis moet eerst zorgen zelf fit te zijn. Vadsig ventje geworden, die wat sjokt over het veld.
Denk dat Gakpo beter is op 10. Helemaal in plaats van boerderijhoofd.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:15 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Het gaat er denk ik om met wie Gakpo liever in de spits staat. Depay heeft op dit moment geen recht van spreken.
En Weghorst moet lekker in de topklasse gaan voetballen.
Ik denk dat je met Berghuis op 10 en Gakpo naast Memphis wel de beste optie van dit moment hebt, ook kijkend naar vorm. Al viel Janssen gisteren ook niet slecht in...quote:Op woensdag 30 november 2022 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat Gakpo beter is op 10. Helemaal in plaats van boerderijhoofd.
Elke keer als Janssen in het veld staat vind ik het heel erg pijnlijk worden, lijkt wel een amateurvoetballer.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat je met Berghuis op 10 en Gakpo naast Memphis wel de beste optie van dit moment hebt, ook kijkend naar vorm. Al viel Janssen gisteren ook niet slecht in...
Man of the match opzichtig slecht noemenquote:Op woensdag 30 november 2022 11:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Klaassen was gisteren weer opzichtig slecht op de 10 positie. Ik zie daar nog liever een Berghuis starten dan.
Gisteren uiteraard ook zitten kijken naar VS - Iran. De Amerikanen moeten het voornamelijk van hun werklust en spirit hebben, dus die gaan er vol op klappen, maar wel in een verdedigende opstelling vermoed ik. Als Nederland niet sneller/met meer tempo gaat spelen gaan ze het zeer zeer moeilijk krijgen, want aanvallend hebben ze met die Pulisic en Weah echt wel wat in de pap te brokkelen.
Adams, McKennie en Musah vind ik een beter middenveld dan Frenkie, de Roon en Davy fucking Klaassen.quote:Op woensdag 30 november 2022 09:21 schreef tong80 het volgende:
Wordt een gemakkelijke overwinning. Nederland heeft op iedere positie betere spelers.
Hoeveel omschakelmomenten van Oranje heb jij gezien in de vorige 270 minuten?quote:Op woensdag 30 november 2022 10:55 schreef TheVulture het volgende:
Met of zonder Pulisic scheelt wel een slok op een borrel. Denk wel dat de VS een spelletje speelt wat zich juist leent voor de 5-3-2 van Oranje om ze in de omschakeling te pakken. Neemt niet weg dat het dan in de passing wel stukken zuiverder zal moeten zijn dan tot nu toe.
Qua opstelling zou ik het houden op Gakpo en Memphis in de spits, met Berghuis erachter. Dan kun je ook De Roon nog wel laten staan, want dan heb je met Frenkie en Berghuis twee creatieve middenvelders die genoeg moeten creëren.
Verbaasde met trouwens over de cijfers van Blind, het zag er namelijk weer vrij statisch en matig uit, maar blijkbaar deed ie toch wat goed gisteren
Via een public voting systeem, blijkbaar is de familie Klaassen gisteravond druk geweest.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Man of the match opzichtig slecht noemen
"Man of the match"quote:Op woensdag 30 november 2022 11:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Man of the match opzichtig slecht noemen
Eens, maar Van Gaal ziet hem zo'n beetje als de belangrijkste speler, ook nu nog.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon banken rest van het toernooi. Voegt echt niks toe momenteel.
Standaard populariteitspoll dus. Volgens mij is Messi zo toen ook (onterecht) speler van het toernooi geworden ipv Sneijder.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Via een public voting systeem, blijkbaar is de familie Klaassen gisteravond druk geweest.
Hij oogt extreem bonkig en doet alles 2x langzamer dan de rest.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke keer als Janssen in het veld staat vind ik het heel erg pijnlijk worden, lijkt wel een amateurvoetballer.
De Bruyne vorige week ook al en die gaf toen aan er niets van te snappen. Totaal onzinnig dus.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:40 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Standaard populariteitspoll dus. Volgens mij is Messi zo toen ook (onterecht) speler van het toernooi geworden ipv Sneijder.
Assist/goal in iedere wedstrijd tot nog toe en zoveel hebben we niet gescoord.quote:
Je hebt nu nog niet de tegenstanders gehad die zelf heel veel initiatief tonen, Ecuador misschien wel maar daar was het echt ver onder de maat inderdaad qua omschakeling.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoeveel omschakelmomenten van Oranje heb jij gezien in de vorige 270 minuten?
Iedereen klaagt maar over Blind, maar in ieder geval is Blind nog zichtbaar en zie ik hem nog wat doen. Dumfries is gewoon al 270 minuten lang volkomen onzichtbaar, voor wat in deze opstelling 1 van de belangrijkste posities zou moeten zijn.
Da's prima, daar ligt dan ook meteen de ruimte voor Gakpo in de omschakelingquote:Op woensdag 30 november 2022 11:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Dest gaat Blind het snot voor de ogen lopen, dat weet ik wel.
Mee eens hoor, maar qua voetbal brengt hij te weinig op die positie.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Assist/goal in iedere wedstrijd tot nog toe en zoveel hebben we niet gescoord.
Yup, Klaassen is heel nuttig als opkomende man, maar in deze tactiek heb je op die positie echt iemand nodig die creatiever is, omdat je op de overige posities daar ook niet van overloopt...quote:Op woensdag 30 november 2022 11:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar qua voetbal brengt hij te weinig op die positie.
Ik hoop / denk wel dat dat komt door de verdedigende manier van spelen van de tegenstanders in de poule.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:12 schreef GotenSSJ het volgende:
want Dumfries speelt bijzonder matig tot nu toe.
Gezien de absolute kutprestatie van dit Oranje tot nu toe ben ik daar ook een voorstander van ja. Waarschijnlijk moet je gaan counteren, gooi dan Simons erin.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Simons op 10 zou toch ook een veel betere optie zijn, en het is ook niet alsof hij te beroerd is om vuile meters te maken.
Verschil is alleen dat Simons mannetjes voorbij komt met de bal, en hij bloedsnel is in de omschakeling. Zijn nou net kwaliteiten die Klaassen niet heeft.
Frimpong geblesseerd is ook vrij vervelend, want Dumfries speelt bijzonder matig tot nu toe.
Van haal doet niet aan jonge invallersquote:Op woensdag 30 november 2022 10:05 schreef JohnDDD het volgende:
VS komt op vroege voorsprong; Memphis maakt 1-1 in de 70e minuut. Een jonge invaller zorgt voor 2-1 voor Nederland in de 89e minuut.
Sowieso is van DIjk toch ook allang niet meer de speler van vorig seizoen. Dit jaar in de PL wordt die er ook door bijna iedereen uitgelopen.quote:
Conclusie is eigenlijk dat al onze "top" spelers maar simpele meevoetballers zijn bij hun team. Het lukt ze niet dragend te zijn in het Nederlands elftal. Er is geen leider, geen kuitenbijter die energie in het spel gooit. Het is het allemaal niet. Het zou mij verbazen als het tegen de USA in een keer wel gaat lopen.quote:Op woensdag 30 november 2022 13:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Sowieso is van DIjk toch ook allang niet meer de speler van vorig seizoen. Dit jaar in de PL wordt die er ook door bijna iedereen uitgelopen.
Vreemde is wel dat ie het bij Inter blijkbaar wel prima doetquote:Op woensdag 30 november 2022 13:55 schreef Caland het volgende:
Blij dat er eindelijk weer wat mensen springen op mijn Dumfries is een mokerslechte kutvoetballer bandwagon.
Probleem is dat onze beste spelers geen creatieve rol hebben, op Frenkie na dan. Maar die heeft dan weer niet het scorend vermogen om beslissend te zijn, maar kan alleen de ballen aan diegene die ze moet maken afgeven. Als je daar dan geen topkwaliteit hebt staan kom je op een gegeven moment te kort.quote:Op woensdag 30 november 2022 13:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Conclusie is eigenlijk dat al onze "top" spelers maar simpele meevoetballers zijn bij hun team. Het lukt ze niet dragend te zijn in het Nederlands elftal. Er is geen leider, geen kuitenbijter die energie in het spel gooit. Het is het allemaal niet. Het zou mij verbazen als het tegen de USA in een keer wel gaat lopen.
Als je een domme draver nodig hebt die blijft gaan is Dumfries wel je man.quote:Op woensdag 30 november 2022 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vreemde is wel dat ie het bij Inter blijkbaar wel prima doet
Vertraagt momenteel bij het Nederlands elftal de boel ook vooral.quote:Op woensdag 30 november 2022 13:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Sowieso is van DIjk toch ook allang niet meer de speler van vorig seizoen. Dit jaar in de PL wordt die er ook door bijna iedereen uitgelopen.
Frenkie is toch ook helemaal niet zo creatief?quote:Op woensdag 30 november 2022 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Probleem is dat onze beste spelers geen creatieve rol hebben, op Frenkie na dan. Maar die heeft dan weer niet het scorend vermogen om beslissend te zijn, maar kan alleen de ballen aan diegene die ze moet maken afgeven. Als je daar dan geen topkwaliteit hebt staan kom je op een gegeven moment te kort.
Denk nog steeds wel dat we van de VS gaan winnen met een degelijke 2-0.
Het is net wat je bedoelt met "creatief". Hij verzint altijd wel een oplossing om de bal ergens te krijgen, onder druk uit te voetballen en een, twee tegenstanders te passeren. Dat is ook creativiteit. Maar diepgaande, splijtende passes geeft hij niet zo vaak. Dat ligt niet alleen aan hem natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2022 14:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Frenkie is toch ook helemaal niet zo creatief?
Frenkie draait zich uit de pressing en kan hard lopen met de bal. Als hij vervolgens iets moet verzinnen komt hij met een breedtepass over 5 meter.quote:Op woensdag 30 november 2022 14:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Frenkie is toch ook helemaal niet zo creatief?
Ik denk dat Argentinie nog wel die groep gaat pakken, die gaan wel winnen van Polenquote:Op woensdag 30 november 2022 14:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Amerikaantjes kunnen leuk voetballen maar verbruiken erg veel energie. Tegen Iran zaten ze er na een uur flink doorheen. Nederland heeft nog geen klote gedaan dus dit zal wel een late overwinning worden, wellicht pas in de verlenging.
Speel je in de kwartfinale met een beetje mazzel tegen Polen of Australië.
Waarschijnlijk, maar met een beetje mazzel niet.quote:Op woensdag 30 november 2022 15:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Argentinie nog wel die groep gaat pakken, die gaan wel winnen van Polen
De bal is rond, het is 11 tegen 11.quote:Op woensdag 30 november 2022 15:03 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar met een beetje mazzel niet.
Ja dat dus. Prima speler, maar geen beslissende speler.quote:Op woensdag 30 november 2022 14:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Frenkie draait zich uit de pressing en kan hard lopen met de bal. Als hij vervolgens iets moet verzinnen komt hij met een breedtepass over 5 meter.
Hoho, gisteren een heerlijke goal meegepikt.quote:Op woensdag 30 november 2022 15:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja dat dus. Prima speler, maar geen beslissende speler.
Allemaal waar maar dat weten we toch al jaren? In 2018 braken er onder Koeman eindelijk weer een paar aardige spelers door. Van Dijk werd een goede verdediger, Depay scoorde bij zijn clubs veel en Frenkie dribbelde lekker op het middenveld. Het waren niet eens de meest bijzondere spelers maar wel cruciale spelers in je as.quote:Op woensdag 30 november 2022 13:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Conclusie is eigenlijk dat al onze "top" spelers maar simpele meevoetballers zijn bij hun team. Het lukt ze niet dragend te zijn in het Nederlands elftal. Er is geen leider, geen kuitenbijter die energie in het spel gooit. Het is het allemaal niet. Het zou mij verbazen als het tegen de USA in een keer wel gaat lopen.
@Oriente & ondergetekende hebben een pittige mening over trutje van een voetballer Frenkie. Verder verhaal verder.quote:Op woensdag 30 november 2022 15:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Allemaal waar maar dat weten we toch al jaren? In 2018 braken er onder Koeman eindelijk weer een paar aardige spelers door. Van Dijk werd een goede verdediger, Depay scoorde bij zijn clubs veel en Frenkie dribbelde lekker op het middenveld. Het waren niet eens de meest bijzondere spelers maar wel cruciale spelers in je as.
Enkel en alleen die 3 spelers hebben ervoor gezorgd dat Oranje de laatste 4 jaar aardig heeft meegedaan en af en toe een topwedstrijd heeft gewonnen. Maar nu zie je dat Depay half geblesseerd is en Van Dijk toch ook al een jaartje ouder wordt. Dan blijft er van die as ook niet veel meer over.
Snap ik wel een beetje hoor, gezien zijn gebrekkige rendement. Maar is toch aardig bepalend als je het met de andere troep vergelijkt.quote:Op woensdag 30 november 2022 15:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:Oriente & ondergetekende hebben een pittige mening over trutje van een voetballer Frenkie. Verder verhaal verder.
Ja, dat schreef ik zo'n twee jaar geleden ook al, maar toen kreeg ik half VBL over me heen want Frenkie was de beste voetballer sinds Maradona.quote:Op woensdag 30 november 2022 15:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja dat dus. Prima speler, maar geen beslissende speler.
Is al sinds jaar en dag de discussie toch? Op zich doet hij het met een aardige assist en een goal nog niet eens zo slecht dit WK in aanvallend opzicht.quote:Op woensdag 30 november 2022 15:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ik zo'n twee jaar geleden ook al, maar toen kreeg ik half VBL over me heen want Frenkie was de beste voetballer sinds Maradona.
Er was een tijd dat men in Nederland verwachtte van Frenkie dat hij een soort Kevin de Bruyne zou kunnen zijn en men het idee had dat zijn passes net zo goed zouden zijn als zijn dribbels. Daarna kwam de kritiek dat hij verder naar voren zou moeten spelen terwijl hij dat nooit gedaan heeft.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is al sinds jaar en dag de discussie toch? Op zich doet hij het met een aardige assist en een goal nog niet eens zo slecht dit WK in aanvallend opzicht.
Beste spelers waren ook gewisseld / lagen in de kreukels.quote:Op woensdag 30 november 2022 14:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Amerikaantjes kunnen leuk voetballen maar verbruiken erg veel energie. Tegen Iran zaten ze er na een uur flink doorheen. Nederland heeft nog geen klote gedaan dus dit zal wel een late overwinning worden, wellicht pas in de verlenging.
Speel je in de kwartfinale met een beetje mazzel tegen Polen of Australië.
Dan wel, als het nodig is.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Van haal doet niet aan jonge invallers
Kutwedstrijd is zeer goed mogelijk, want laten we eerlijk zijn de VS is ook geen geweldig team natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2022 18:37 schreef MoreDakka het volgende:
Ik ga er vanuit dat dit weer een enorm trage kutwedstrijd gaat worden. Wie het eerst scoort, wint.
Als er iemand bij de VS heeft opgelet zetten ze Nederland volledig vast vanaf minuut 1 en loeren ze daarna op knullig balverlies op het middenveld als ze bij Nederland weer achteloos aan het rondtikken zijn.
Hm, Frankrijk zegt weinig. Argentinië was wel een hele ongelukkige nederlaag, Engeland doet het eigenlijk best prima.quote:Op woensdag 30 november 2022 18:43 schreef TLC het volgende:
Frankrijk (B) verliest, Belgie is Omroep Max in combinatie met Matthijs van Nieuwkerk, Duitsers verliezen van Japan, Argentijnen van SA en lopen nog steeds met Messi te zeulen, Engeland stelt nog altijd Harry Maguire op, de Denen zijn al richting Kopenhagen, en de Europees kampioen doet niet eens mee.
Kortom, van Gaal doet het niet eens zo slecht
Duitsland speelde ook best aardig tegen Spanje, vooral de 2e helft. Tegen Japan was het ook minder slecht dan de uitslag doet vermoeden.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hm, Frankrijk zegt weinig. Argentinië was wel een hele ongelukkige nederlaag, Engeland doet het eigenlijk best prima.
Vind dat er best 5 aardige ploegen zijn tot nu toe. (Brazilië, Spanje, Argentinië, Frankrijk, Engeland)
Eens ja.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Duitsland speelde ook best aardig tegen Spanje, vooral de 2e helft. Tegen Japan was het ook minder slecht dan de uitslag doet vermoeden.
Van Gaal maakt het ook altijd spannende dan het is.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:55 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik hoop dat Nederland verliest met dat slaapvoetbal. Zijn we daarvan af. Nederland verdient het gewoon niet.
Moet kunnen. @Neef_Wuppiequote:Op woensdag 30 november 2022 19:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Verder hup Texas
Lijkt me een sympathieke man.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet kunnen. @:neef_wuppie
Land of the FREE.
Het is nogal Nederlands om naar de uitslagen te kijken en dan te zeggen dat alleen het resultaat telt, maar hier is natuurlijk geen reet aan. Bovendien zat Nederland in de zwakste poule en had nog enorm veel moeite. Als je de halve finale niet haalt heb je gewoon een kuttoernooi gespeeld (tenzij onverhoopt een heel goede achtste finale).quote:Op woensdag 30 november 2022 18:43 schreef TLC het volgende:
Frankrijk (B) verliest, Belgie is Omroep Max in combinatie met Matthijs van Nieuwkerk, Duitsers verliezen van Japan, Argentijnen van SA en lopen nog steeds met Messi te zeulen, Engeland stelt nog altijd Harry Maguire op, de Denen zijn al richting Kopenhagen, en de Europees kampioen doet niet eens mee.
Kortom, van Gaal doet het niet eens zo slecht
De Boer: 15 wedstrijden, 4 gelijk, 3 verloren.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:28 schreef -Sigaartje het volgende:
De Boer knijpt al in zijn handjes. Die deed de poule beter.
De Boer had 9 punten in de poule. Dat kan Van Gaal niet zeggen. Van Gaal moet het nog maar bewijzen of hij het in de achtste finale beter doet dan De Boer. Tot nu toe heeft hij het slechter gedaan. Hij moet tegen Amerika. En ik zie die slappe Oranjewas niet voorbij die energieke Amerikanen strompelen.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De Boer: 15 wedstrijden, 4 gelijk, 3 verloren.
Louis: 18 wedstrijden. 13 gewonnen, 5 gelijk, 0 verloren.
Lijkt me wel duidelijk toch?
EK en WK zijn moeilijk te vergelijken en verder tellen die andere potjes natuurlijk ook gewoon mee. De Boer verneukte nog bijna WK-kwalificatie door van Turkije te verliezen.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:36 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
De Boer had 9 punten in de poule. Dat kan Van Gaal niet zeggen. Van Gaal moet het nog maar bewijzen of hij het in de achtste finale beter doet dan De Boer. Tot nu toe heeft hij het slechter gedaan. Hij moet tegen Amerika. En ik zie die slappe Oranjewas niet voorbij die energieke Amerikanen strompelen.
Deze Oranje-groep is gewoon een bak minder dan wat we nog hadden in de generatie Robben-Van Persie-Sneijder. Je mag al blij zijn als je hiermee af en toe een kwartfinale haalt op een eindtoernooi.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
EK en WK zijn moeilijk te vergelijken en verder tellen die andere potjes natuurlijk ook gewoon mee. De Boer verneukte nog bijna WK-kwalificatie door van Turkije te verliezen.
Met de juiste samenstelling (en tactiek) denk ik dat het wel dicht in de buurt kan komen.quote:Op donderdag 1 december 2022 10:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze Oranje-groep is gewoon een bak minder dan wat we nog hadden in de generatie Robben-Van Persie-Sneijder. Je mag al blij zijn als je hiermee af en toe een kwartfinale haalt op een eindtoernooi.
EK was wel een grotere lollerpoule dan nu op het WK.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
EK en WK zijn moeilijk te vergelijken en verder tellen die andere potjes natuurlijk ook gewoon mee. De Boer verneukte nog bijna WK-kwalificatie door van Turkije te verliezen.
Toen kon je in elk geval 7-8 spelers het veld in sturen met de opdracht om ballen te veroveren, in de ploeg te houden en z.s.m. aan Robben, van Persie of Sneijder te geven, zodat die er wat leuks mee kunnen doen.quote:Op donderdag 1 december 2022 10:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze Oranje-groep is gewoon een bak minder dan wat we nog hadden in de generatie Robben-Van Persie-Sneijder. Je mag al blij zijn als je hiermee af en toe een kwartfinale haalt op een eindtoernooi.
Je had ook gewoon nog een Van Bommel in je elftal toen hè. Ook gewoon Europese top op zijn positie. Echt veel beter dan wat er nu staat.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toen kon je in elk geval 7-8 spelers het veld in sturen met de opdracht om ballen te veroveren, in de ploeg te houden en z.s.m. aan Robben, van Persie of Sneijder te geven, zodat die er wat leuks mee kunnen doen.
Nu heb je, op Gakpo na, niemand die er wat leuks mee doet in de praktijk.
Ja, en Nigel de Jong, basisspeler in de Premier League, Dirk Kut idem dito, v/d Vaart nog. Eredivisiespelers waren toen opvulling i.p.v. de hoofdmoot.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je had ook gewoon nog een Van Bommel in je elftal toen hè. Ook gewoon Europese top op zijn positie. Echt veel beter dan wat er nu staat.
Stekelenburg ligt nog steeds niet in de hoek waar hij in 2020 naar toe dook.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
We hebben een groot probleem
Weten ze al dat Cruijff is overleden?quote:Op donderdag 1 december 2022 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Het indekken is al begonnen zie ik.quote:Op donderdag 1 december 2022 22:35 schreef Shreyas het volgende:
Wilton Sampaio wederom de scheidsrechter, wat een naaistreek van de FIFA om een Braziliaan aan te wijzen terwijl de kans groot is dat Nederland Brazilië zal treffen in de halve finale.
Sowieso vreemd om een land zo kort na elkaar dezelfde scheidsrechter te geven.
Nu wel ja, de VS is het eindstation voor Oranje, want de scheidsrechter hebben we al tegen.quote:Op donderdag 1 december 2022 22:45 schreef Document1 het volgende:
[..]
Het indekken is al begonnen zie ik.
Wil het niet meteen een naaistreek noemen, maar wel opvallend dat je nu al weer deze scheidsrechter krijgt.quote:Op donderdag 1 december 2022 22:35 schreef Shreyas het volgende:
Wilton Sampaio wederom de scheidsrechter, wat een naaistreek van de FIFA om een Braziliaan aan te wijzen terwijl de kans groot is dat Nederland Brazilië zal treffen in de halve finale.
Sowieso vreemd om een land zo kort na elkaar dezelfde scheidsrechter te geven.
Zo te lezen ziet Fox Sports wel de kracht van Dest, maar rept het met geen woord over Blind - die combinatie lijkt me het grootste pijnpunt voor Nederland.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Dest moet gewoon worden opgevangen door Aké. Bovendien moet het gevaar van Dest ook niet worden overschat, hij heeft nogal de neiging om zichzelf voorbij te lopen. Hij gaat als een dolle stier tekeer langs de zijlijn. Dat kan soms gevaar opleveren, maar zulk spel is ook niet zonder risico.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:07 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Zo te lezen ziet Fox Sports wel de kracht van Dest, maar rept het met geen woord over Blind - die combinatie lijkt me het grootste pijnpunt voor Nederland.
Verder vraag ik me af hoe goed de VS zijn in compact verdedigen. Als dat niet goed gaat worden ze alsnog wel uit elkaar gespeeld, hoe weinig Nederland ook heeft laten zien de afgelopen drie wedstrijden.
Laten we de VS sowieso niet groter maken dan ze zijn qua kwaliteit. Een aardig team, maar geen toppers.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dest moet gewoon worden opgevangen door Aké. Bovendien moet het gevaar van Dest ook niet worden overschat, hij heeft nogal de neiging om zichzelf voorbij te lopen. Hij gaat als een dolle stier tekeer langs de zijlijn. Dat kan soms gevaar opleveren, maar zulk spel is ook niet zonder risico.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laten we de VS sowieso niet groter maken dan ze zijn qua kwaliteit. Een aardig team, maar geen toppers.
Wat mij betreft is de grootste vraag of Nederland een keer het basisniveau omhoog weet te schroeven. Als dat gebeurt, win je gewoon.
Nou inderdaad. Als Dest degene is waarvoor we bang moeten zijn, dan zie ik het nog wel zonnig in.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dest moet gewoon worden opgevangen door Aké. Bovendien moet het gevaar van Dest ook niet worden overschat, hij heeft nogal de neiging om zichzelf voorbij te lopen. Hij gaat als een dolle stier tekeer langs de zijlijn. Dat kan soms gevaar opleveren, maar zulk spel is ook niet zonder risico.
Vond hem wel opvallend sterk tegen Iran, beetje wat we van Dumfries verwachten maar dan dus wel uitgevoerd zoals besproken. Hopelijk wordt Blind niet de man om hem te stoppen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:54 schreef 297534 het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Als Dest degene is waarvoor we bang moeten zijn, dan zie ik het nog wel zonnig in.
quote:,Als we wereldkampioen worden komen er veel aanbiedingen. Maar als ik de Nederlandse pers mag geloven, gaan wij dat zeker niet worden."
Is geen verrassing.quote:
Benieuwd of hij dus tegen Dest komt te staan..quote:
Nee, die rent 'm aan alle kanten voorbij, dus niet voor hem, maar achter hem.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Benieuwd of hij dus tegen Dest komt te staan..
Klopt.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Belangrijkste speler in het systeem.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Louis zegt geen nee tegen België
Beetje laat. Die hadden ze in 2014 aan moeten nemen. Of anders voor het WK van 2018.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Louis zegt geen nee tegen België
Zou toch wel een hele opmerkelijke keuze zijn van Louis. Kanker, 74 tijdens het volgende WK. En dan nog een land willen trainen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Beetje laat. Die hadden ze in 2014 aan moeten nemen. Of anders voor het WK van 2018.
En toen ging de wekkerquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:55 schreef hvan het volgende:
Nederland heeft die poulefase gewoon gebruikt om een beetje te oefenen, aangezien er verder geen voorbereiding is geweest. De insteek was dat ze moesten zorgen om poule winnaar te worden. En dat is met gemak gelukt.
Resultaat is nu dat ze amper energie verbruikt hebben en hebben gezorgd voor onderschatting bij komende tegenstanders.
Ik voorspel;
Nederland - USA 3-0
Nederland - Argentinië 1-0
Nederland - Brazilië 2-1 na verlenging
Nederland - Frankrijk 2-0
En JUICHEN zullen we!
Ja.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou toch wel een hele opmerkelijke keuze zijn van Louis. Kanker, 74 tijdens het volgende WK. En dan nog een land willen trainen.
Klopt, ik vind Louis trouwens in zijn derde periode ook een stuk minder scherp dan 10 jaar geleden en dat zal alleen maar slechter worden denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja.
Moet je nu als België ook niet meer aan beginnen. Je hebt nu iemand nodig die door gaat selecteren en dan EK2024 plus WK2026 kan doen.
En je hebt ook niet meer een selectie waarmee je reaistisch gezien voor eremetaal kunt spelen.
België had dit in 2014 of 2018 moeten doen. Toen kon je voor de prijzen mee spelen. In 2024 niet meer.
Hij is ook al wel op leeftijd en heeft het allemaal al een keer meegemaakt. Ik vind het ook geen trainer die je 4 jaar aan het roer moet hebben staan.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt, ik vind Louis trouwens in zijn derde periode ook een stuk minder scherp dan 10 jaar geleden en dat zal alleen maar slechter worden denk ik.
Maar het is wel echt een resultaattrainer die zoveel mogelijk toeval uitsluit.
Het is nog wel maar anderhalf jaar tot volgende EK natuurlijk. Het zou kunnen, sluit niet uit dat ze het toch gaan doen. Maar allemaal net wat te laat denk ik. De selectie is wel echt op zijn retour.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij is ook al wel op leeftijd en heeft het allemaal al een keer meegemaakt. Ik vind het ook geen trainer die je 4 jaar aan het roer moet hebben staan.
Een kwalificatiereeks en 'n toernooi. Daarna moet het klaar zijn.
Ah kun je altijd na uitschakeling nog als excuus gebruiken. Maar zouden andere ploegen toch ook last van moeten hebben dan?quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:54 schreef TLC het volgende:
Meerdere spelers van Oranje hebben griepverschijnselen, blijkbaar door de airco in het stadion
Ja Brazilie ookquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah kun je altijd na uitschakeling nog als excuus gebruiken. Maar zouden andere ploegen toch ook last van moeten hebben dan?
Daar hebben andere ploegen ook last van. Antony van Brazilië heeft hetzelfde gezegd.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah kun je altijd na uitschakeling nog als excuus gebruiken. Maar zouden andere ploegen toch ook last van moeten hebben dan?
quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:55 schreef hvan het volgende:
Nederland heeft die poulefase gewoon gebruikt om een beetje te oefenen, aangezien er verder geen voorbereiding is geweest. De insteek was dat ze moesten zorgen om poule winnaar te worden. En dat is met gemak gelukt.
Resultaat is nu dat ze amper energie verbruikt hebben en hebben gezorgd voor onderschatting bij komende tegenstanders.
Ik voorspel;
Nederland - USA 3-0
Nederland - Argentinië 1-0
Nederland - Brazilië 2-1 na verlenging
Nederland - Frankrijk 2-0
En JUICHEN zullen we!
Dan maakt het weinig uit lijkt me.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Daar hebben andere ploegen ook last van. Antony van Brazilië heeft hetzelfde gezegd.
Om Dest maak ik me niet druk, overschatte voetballerquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Benieuwd of hij dus tegen Dest komt te staan..
Nee juist niet, het maakt heel veel uit.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan maakt het weinig uit lijkt me.
Heb je hem gezien de afgelopen wedstrijden?quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Om Dest maak ik me niet druk, overschatte voetballer
Ja tegen Iranquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heb je hem gezien de afgelopen wedstrijden?
Dan moet je ook gezien hebben dat hij heel veel vuil werk verricht en veel aanvallen/voorzetten initieert.quote:
Ah vertel.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee juist niet, het maakt heel veel uit.
Verbaast me niks, is ook waanzin om in de airco een buitensport op dit niveau te beoefenen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:54 schreef TLC het volgende:
Meerdere spelers van Oranje hebben griepverschijnselen, blijkbaar door de airco in het stadion
Gezien de tegenstander hecht ik daar niet zoveel waarde aanquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan moet je ook gezien hebben dat hij heel veel vuil werk verricht en veel aanvallen/voorzetten initieert.
Dat is toch overduidelijk? Meerdere spelers klagen over griepverschijnselen en wijzen naar de airco. Of daar iets mis mee is zal toch uitgezocht moeten worden.quote:
Nee dat snap ik maar als je tegenstander dat probleem ook heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:02 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is toch overduidelijk? Meerdere spelers klagen over griepverschijnselen en wijzen naar de airco.
Dat weten we dus niet.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik maar als je tegenstander dat probleem ook heeft.
Frenkie zei dat ook al na de westrijd en klonk al erg verkouden.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:54 schreef TLC het volgende:
Ik krijg er wel weer een beetje zo'n Boedapest-gevoel van, vergelijkbaar met vorig EK. "Ja het was ook wel erg warm"quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
We moeten gewoon alles op alles zetten om vanaf nu alles te winnen.
Gelukkig geen Drank als coach, alhoewel ik Louis in bepaalde opzichten ook niet helemaal kan volgen, oa zijn wisselbeleid.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik krijg er wel weer een beetje zo'n Boedapest-gevoel van, vergelijkbaar met vorig EK. "Ja het was ook wel erg warm"
Alle ingrediënten voor een enorme kutwedstrijd.
Mochten we morgen gelijkstaan in de 55ste minuut morgen en we pakken weer rood, dan kan ik je in ieder geval voorspellen dat we hem er niet uit gaan slepen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gelukkig geen Drank als coach, alhoewel ik Louis in bepaalde opzichten ook niet helemaal kan volgen, oa zijn wisselbeleid.
Als dit de smoes wordt dan verdienen ze het om zondag in het vliegtuig te zitten terug naar huis.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:34 schreef Breekfast het volgende:
Ook wel een logische verklaring voor de energieloze indruk die het Nederlands elftal de afgelopen wedstrijden had.
Aan Frenkie was het duidelijkst te merken dat hij niet echt goed te pas was de afgelopen week.
Niet zo erg lijkt me. Een airco maakt je niet ziek.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:54 schreef TLC het volgende:
Announce Covid.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niet zo erg lijkt me. Een airco maakt je niet ziek.
Als je snotterig bent of een snothoofd hebt, heeft dat wel degelijk impact op zo'n sportprestatie op het hoogste niveau.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat heeft het ook wel. Maar ik vond de sfeer net op de persco toch ook weer vrij mat, het is niet veel dit toernooi.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je snotterig bent of een snothoofd hebt, heeft dat wel degelijk impact op zo'n sportprestatie op het hoogste niveau.
Al ben je maar beetje verkouden dan kan je echt niet 90minuten vol gaan. Zeker mannen niet.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
in en uit de airco welquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie zaten er? Die persco's met spelers kun je net zo goed afschaffen, alleen maar open deuren. Alleen met Louis is het nog wel leuk.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat heeft het ook wel. Maar ik vond de sfeer net op de persco toch ook weer vrij mat, het is niet veel dit toernooi.
Louis en Daley Blind.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie zaten er? Die persco's met spelers kun je net zo goed afschaffen, alleen maar open deuren. Alleen met Louis is het nog wel leuk.
Blind en Louis. Louis gaf aan wel bondscoach van België te willen worden en zocht wat excuses voor de slechte prestaties.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie zaten er? Die persco's met spelers kun je net zo goed afschaffen, alleen maar open deuren. Alleen met Louis is het nog wel leuk.
Alsof dat wat uitmaakt of ga je nu weer over uitstraling beginnen?quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat heeft het ook wel. Maar ik vond de sfeer net op de persco toch ook weer vrij mat, het is niet veel dit toernooi.
Zie post van @Jor_Dii . Het komt gewoon heel slecht en zonder enige drive over.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt of ga je nu weer over uitstraling beginnen?
Don't quit your dayjob.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Al met al krijg ik niet het gevoel dat de ploeg er echt klaar voor is. Het komt gezapig over, als een snoepreisje, lekker met de kindjes op het veld een balletje trappen in de Qatarese zon. Nee, ik zie eigenlijk 0,0 wil om met dit team te strijden voor het hoogste haalbare.
2 leuteraars die elkaar vinden, psychologie van de koude grond.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zie post van @:Jor_Dii . Het komt gewoon heel slecht en zonder enige drive over.
Ok.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 leuteraars die elkaar vinden, psychologie van de koude grond.
Natuurlijk weten we als buitenstaanders niet wat er echt speelt, maar ik neig toch eerder naar een gebrek aan motivatie/teamspirit dan een overvloed daarin.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is vaak een combinatie van. Maar in dit geval:quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Natuurlijk weten we als buitenstaanders niet wat er echt speelt, maar ik neig toch eerder naar een gebrek aan motivatie/teamspirit dan een overvloed daarin.
Daar geloof ik helemaal niets van, dat ze niet overlopen van zelfvertrouwen na wat ze hebben laten zien lijkt me een stuk logischer.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Natuurlijk weten we als buitenstaanders niet wat er echt speelt, maar ik neig toch eerder naar een gebrek aan motivatie/teamspirit dan een overvloed daarin.
Sow, koekoek.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik help je uit de droom: we zijn middelmaat!quote:Op vrijdag 2 december 2022 15:04 schreef Perox het volgende:
Als je uit de poulefase komt dan begint het toernooi opnieuw. Wat er daarvoor is gebeurd was nodig om in de knockout fase te komen.
En Louis weet dat ook.
En hij weet ook dat je met mooi voetbal geen kampioen kan worden. We gaan morgen voor het eerst zien of Nederland überhaupt iets voorstelt.
We gaan het zien. We zijn zo vaak zo begonnen, nog slechter zelfs. 1988 verloren we notabene de eerste wedstrijd van USSR en was dramatisch slecht. Ik zeg niet dat dit geen middelmatig elftal is, ik zeg dat het nu nog te vroeg is om er iets van te zeggen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 15:13 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik help je uit de droom: we zijn middelmaat!
Gertgodquote:Op vrijdag 2 december 2022 15:13 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik help je uit de droom: we zijn middelmaat!
Van Gaal is wel iemand die door selecteert. Hij kijkt ook niet echt naar reputatie, maar meer naar of iemand doet wat 'ie moet doen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is nog wel maar anderhalf jaar tot volgende EK natuurlijk. Het zou kunnen, sluit niet uit dat ze het toch gaan doen. Maar allemaal net wat te laat denk ik. De selectie is wel echt op zijn retour.
Het allerbelangrijkste is dat Koopmeiners er nooit meer in komt . En ook niet als wissel nee.quote:Op vrijdag 2 december 2022 15:21 schreef MoreDakka het volgende:
Twee dingen moeten er gebeuren: Depay en/of Gakpo krijgen het op de heupen en scoren met een actie.
Dat is zo.quote:Op vrijdag 2 december 2022 15:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van Gaal is wel iemand die door selecteert. Hij kijkt ook niet echt naar reputatie, maar meer naar of iemand doet wat 'ie moet doen.
Maar vier jaar is lang. Vier jaar van Gaal is helemaal lang. En als je 'm voor de lange termijn inschakelt, moet je oppassen dat hij weer niet overal wil gaan bazen.quote:
Het is ook wel echt bizar slecht op het middenveld. Ik denk momenteel nog steeds dat Klaassen/Berghuis/De Jong het beste middenveld is maar puur gebaseerd op die aardige pot in België. (en daar zit ook veel te weinig duelkracht in eigenlijk)quote:Op vrijdag 2 december 2022 15:48 schreef riazop het volgende:
[..]
Het allerbelangrijkste is dat Koopmeiners er nooit meer in komt . En ook niet als wissel nee.
Dat klopt. Maar denk niet dat hij dat nog wil op die leeftijd. Hoorde net dat ze al met Preud'Homme bezig zijn trouwens.quote:Op vrijdag 2 december 2022 16:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar vier jaar is lang. Vier jaar van Gaal is helemaal lang. En als je 'm voor de lange termijn inschakelt, moet je oppassen dat hij weer niet overal wil gaan bazen.
Die doet toch al even niks meer sinds hij bij Standard zo ongeveer elke functie had, behalve materiaalman?quote:Op vrijdag 2 december 2022 16:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar denk niet dat hij dat nog wil op die leeftijd. Hoorde net dat ze al met Preud'Homme bezig zijn trouwens.
quote:Sinds 03/12/2022 is hij bondscoach van België, waar hij Roberto Martinez opvolgde die geen knijt van voetbal kende.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 16:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die doet toch al even niks meer sinds hij bij Standard zo ongeveer elke functie had, behalve materiaalman?
Clement lijkt me wel wat, maar die ligt vast bij Monaco. Kompany bij Burnley.
Hein Vanhaezebrouck misschien. Op zijn Wikipedia lees:
[..]
Hiddink kon het combineren.quote:Op vrijdag 2 december 2022 16:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die doet toch al even niks meer sinds hij bij Standard zo ongeveer elke functie had, behalve materiaalman?
Clement lijkt me wel wat, maar die ligt vast bij Monaco. Kompany bij Burnley.
Hein Vanhaezebrouck misschien. Op zijn Wikipedia lees:
[..]
Ik hoop op Gakpo, De Jong en De Roon. De laatste een zwaktebod misschien, maar je hebt wel wat meer fysieke presence tegen die yanksquote:Op vrijdag 2 december 2022 16:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is ook wel echt bizar slecht op het middenveld. Ik denk momenteel nog steeds dat Klaassen/Berghuis/De Jong
Om er zekerder van te zijn stel ik voor dat Koopmeiners alvast terugvliegt naar Neerland en dat ze hem daar een paar weken op een politiebureau vastzetten of zo.quote:Op vrijdag 2 december 2022 15:48 schreef riazop het volgende:
[..]
Het allerbelangrijkste is dat Koopmeiners er nooit meer in komt . En ook niet als wissel nee.
Die speelt ook dramatisch. Op zijn eigen positie al. Laat staan op het middenveld.quote:Op vrijdag 2 december 2022 16:41 schreef JohnDDD het volgende:
Koopmeiners is idd wel dramatisch. De Roon was ook slecht. Beter een aanvaller op het middenveld zetten. Depay ofzo.
Het moment van eeuwige roem is nu wel gekomen idd.quote:Op vrijdag 2 december 2022 16:48 schreef hhh38 het volgende:
Memphis gaat komende wedstrijd belangrijk zijn
Misschien kan hij een leuk rapnummer opnemen?quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:09 schreef riazop het volgende:
[..]
Het moment van eeuwige roem is nu wel gekomen idd.
Je wordt niet verkouden van airco.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Al ben je maar beetje verkouden dan kan je echt niet 90minuten vol gaan. Zeker mannen niet.
Het enge is dat iedereen die een wokie wokie politicus op de tribune heeft met een homobandje eruit vliegt.quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:22 schreef TornadoDK het volgende:
Hopelijk een mooi pak slaag van de VS ik hoop op 0-3
quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:06 schreef riazop het volgende:
[..]
Het enge is dat iedereen die een wokie wokie politicus op de tribune heeft met een homobandje eruit vliegt.
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat Allah dat speldje van Helder niet heeft waargenomen
Zonder sprankelend voetbal, maar wel effectief, you can come and end.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:05 schreef TLC het volgende:
Brazilie, Argentinie, Spanje, Portugal, Frankrijk, Belgie allemaal verloren dit WK
van Gaal
Alleen Marokko, VS, Kroatie, Engeland en Nederland nog ongeslagen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:05 schreef TLC het volgende:
Brazilie, Argentinie, Spanje, Portugal, Frankrijk, Belgie allemaal verloren dit WK
van Gaal
Nederland kan dezelfde weg afleggen als in 1998, Argentinie in de kwartfinales en daarna Braziliequote:Op vrijdag 2 december 2022 22:12 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zonder sprankelend voetbal, maar wel effectief, you can come and end.
Dit ja, maar dan 1-0.quote:Op zaterdag 3 december 2022 00:25 schreef TLC het volgende:
Mijn voorspelling : het gaat weer niet fraai worden van Oranje maar toch nog voldoende om door te gaan
2-0 binnen de 90 minuten
En toen werd je wakker.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:40 schreef TLC het volgende:
[..]
Nederland kan dezelfde weg afleggen als in 1998, Argentinie in de kwartfinales en daarna Brazilie
maarja eerst morgen maar eens
Prima, laat ze maar optimistisch zijn.Dan graven ze zich tenminste niet in en is er sowieso meer ruimte voor de tegenstoot.quote:Op zaterdag 3 december 2022 02:28 schreef Paganitzu het volgende:
De Amerikanen op FOX denken dat ze de wedstrijd gaan domineren, en een beter middenveld hebben dan de meeste teams die nog over zijn.
Gekkies.
Voor een paar uur ja.quote:Op zaterdag 3 december 2022 09:08 schreef OmniRocket het volgende:
de winnaar van Nederland - VS is het dichtst bij een overwinning van het WK van alle landen
Er is een verschil tussen niet-sprankelend en slecht voetbal.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:12 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zonder sprankelend voetbal, maar wel effectief, you can come and end.
Kan Nederland er wel wat van?quote:Op zaterdag 3 december 2022 10:46 schreef TweedeKlum het volgende:
De VS kan er helemaal niets van dus dat moet geen probleem zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |