abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206883941
Polen/Australië in de kwartfinale. *O* w/
pi_206884001
Ik ga er vanuit dat dit weer een enorm trage kutwedstrijd gaat worden. Wie het eerst scoort, wint.

Als er iemand bij de VS heeft opgelet zetten ze Nederland volledig vast vanaf minuut 1 en loeren ze daarna op knullig balverlies op het middenveld als ze bij Nederland weer achteloos aan het rondtikken zijn.
  woensdag 30 november 2022 @ 18:40:10 #128
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206884020
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 18:37 schreef MoreDakka het volgende:
Ik ga er vanuit dat dit weer een enorm trage kutwedstrijd gaat worden. Wie het eerst scoort, wint.

Als er iemand bij de VS heeft opgelet zetten ze Nederland volledig vast vanaf minuut 1 en loeren ze daarna op knullig balverlies op het middenveld als ze bij Nederland weer achteloos aan het rondtikken zijn.
Kutwedstrijd is zeer goed mogelijk, want laten we eerlijk zijn de VS is ook geen geweldig team natuurlijk.
pi_206884055
Frankrijk (B) verliest, Belgie is Omroep Max in combinatie met Matthijs van Nieuwkerk, Duitsers verliezen van Japan, Argentijnen van SA en lopen nog steeds met Messi te zeulen, Engeland stelt nog altijd Harry Maguire op :'), de Denen zijn al richting Kopenhagen, en de Europees kampioen doet niet eens mee.

Kortom, van Gaal doet het niet eens zo slecht w/
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_206884298
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 18:43 schreef TLC het volgende:
Frankrijk (B) verliest, Belgie is Omroep Max in combinatie met Matthijs van Nieuwkerk, Duitsers verliezen van Japan, Argentijnen van SA en lopen nog steeds met Messi te zeulen, Engeland stelt nog altijd Harry Maguire op :'), de Denen zijn al richting Kopenhagen, en de Europees kampioen doet niet eens mee.

Hm, Frankrijk zegt weinig. Argentinië was wel een hele ongelukkige nederlaag, Engeland doet het eigenlijk best prima.

Vind dat er best 5 aardige ploegen zijn tot nu toe. (Brazilië, Spanje, Argentinië, Frankrijk, Engeland)
pi_206884623
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 19:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Hm, Frankrijk zegt weinig. Argentinië was wel een hele ongelukkige nederlaag, Engeland doet het eigenlijk best prima.

Vind dat er best 5 aardige ploegen zijn tot nu toe. (Brazilië, Spanje, Argentinië, Frankrijk, Engeland)
Duitsland speelde ook best aardig tegen Spanje, vooral de 2e helft. Tegen Japan was het ook minder slecht dan de uitslag doet vermoeden.
pi_206884726
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 19:36 schreef Halcon het volgende:

[..]
Duitsland speelde ook best aardig tegen Spanje, vooral de 2e helft. Tegen Japan was het ook minder slecht dan de uitslag doet vermoeden.
Eens ja.
pi_206884757
Hup Amerika. @PowerLoungen
pi_206884774
Ik hoop dat Nederland verliest met dat slaapvoetbal. Zijn we daarvan af. Nederland verdient het gewoon niet.
pi_206884796
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 19:55 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik hoop dat Nederland verliest met dat slaapvoetbal. Zijn we daarvan af. Nederland verdient het gewoon niet.
Van Gaal maakt het ook altijd spannende dan het is.
  woensdag 30 november 2022 @ 19:56:27 #136
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_206884798
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 19:53 schreef Zipportal het volgende:
Hup Amerika. @:PowerLoungen
twitter

Verder hup Texas
RED ONS HENNIEGOD
pi_206884804
quote:
9s.gif Op woensdag 30 november 2022 19:56 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
[ twitter ]

Verder hup Texas
Moet kunnen. @Neef_Wuppie

Land of the FREE.
pi_206884964
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 19:56 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Moet kunnen. @:neef_wuppie

Land of the FREE.
Lijkt me een sympathieke man.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  woensdag 30 november 2022 @ 20:08:14 #139
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206885018
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 18:43 schreef TLC het volgende:

Het is nogal Nederlands om naar de uitslagen te kijken en dan te zeggen dat alleen het resultaat telt, maar hier is natuurlijk geen reet aan. Bovendien zat Nederland in de zwakste poule en had nog enorm veel moeite. Als je de halve finale niet haalt heb je gewoon een kuttoernooi gespeeld (tenzij onverhoopt een heel goede achtste finale).

[ Bericht 2% gewijzigd door -XOR- op 30-11-2022 20:22:32 ]
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_206888075
De Boer knijpt al in zijn handjes. Die deed de poule beter.
pi_206888094
Nederland kan nog steeds de finale halen zonder ook maar 1 ander Europees land te treffen
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_206888112
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 22:28 schreef -Sigaartje het volgende:
De Boer knijpt al in zijn handjes. Die deed de poule beter.
De Boer: 15 wedstrijden, 4 gelijk, 3 verloren.

Louis: 18 wedstrijden. 13 gewonnen, 5 gelijk, 0 verloren.

Lijkt me wel duidelijk toch?
pi_206888155
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 22:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
De Boer: 15 wedstrijden, 4 gelijk, 3 verloren.

Louis: 18 wedstrijden. 13 gewonnen, 5 gelijk, 0 verloren.

Lijkt me wel duidelijk toch?
De Boer had 9 punten in de poule. Dat kan Van Gaal niet zeggen. Van Gaal moet het nog maar bewijzen of hij het in de achtste finale beter doet dan De Boer. Tot nu toe heeft hij het slechter gedaan. Hij moet tegen Amerika. En ik zie die slappe Oranjewas niet voorbij die energieke Amerikanen strompelen.
pi_206888173
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 22:36 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
De Boer had 9 punten in de poule. Dat kan Van Gaal niet zeggen. Van Gaal moet het nog maar bewijzen of hij het in de achtste finale beter doet dan De Boer. Tot nu toe heeft hij het slechter gedaan. Hij moet tegen Amerika. En ik zie die slappe Oranjewas niet voorbij die energieke Amerikanen strompelen.
EK en WK zijn moeilijk te vergelijken en verder tellen die andere potjes natuurlijk ook gewoon mee. De Boer verneukte nog bijna WK-kwalificatie door van Turkije te verliezen.
  donderdag 1 december 2022 @ 10:54:45 #145
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206890517
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 22:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
EK en WK zijn moeilijk te vergelijken en verder tellen die andere potjes natuurlijk ook gewoon mee. De Boer verneukte nog bijna WK-kwalificatie door van Turkije te verliezen.
Deze Oranje-groep is gewoon een bak minder dan wat we nog hadden in de generatie Robben-Van Persie-Sneijder. Je mag al blij zijn als je hiermee af en toe een kwartfinale haalt op een eindtoernooi.
pi_206890536
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:54 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Deze Oranje-groep is gewoon een bak minder dan wat we nog hadden in de generatie Robben-Van Persie-Sneijder. Je mag al blij zijn als je hiermee af en toe een kwartfinale haalt op een eindtoernooi.
Met de juiste samenstelling (en tactiek) denk ik dat het wel dicht in de buurt kan komen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206892285
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 22:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
EK was wel een grotere lollerpoule dan nu op het WK.

Schat Ecuador, Senegal en Qatar niet minder slecht in dan Oekraine, Oostenrijk en Noord-Macedonië.
pi_206892297
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 10:54 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Toen kon je in elk geval 7-8 spelers het veld in sturen met de opdracht om ballen te veroveren, in de ploeg te houden en z.s.m. aan Robben, van Persie of Sneijder te geven, zodat die er wat leuks mee kunnen doen.

Nu heb je, op Gakpo na, niemand die er wat leuks mee doet in de praktijk.
pi_206892593
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 13:34 schreef Halcon het volgende:

[..]
Toen kon je in elk geval 7-8 spelers het veld in sturen met de opdracht om ballen te veroveren, in de ploeg te houden en z.s.m. aan Robben, van Persie of Sneijder te geven, zodat die er wat leuks mee kunnen doen.

Nu heb je, op Gakpo na, niemand die er wat leuks mee doet in de praktijk.
Je had ook gewoon nog een Van Bommel in je elftal toen hè. Ook gewoon Europese top op zijn positie. Echt veel beter dan wat er nu staat.
pi_206892725
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 13:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Je had ook gewoon nog een Van Bommel in je elftal toen hè. Ook gewoon Europese top op zijn positie. Echt veel beter dan wat er nu staat.
Ja, en Nigel de Jong, basisspeler in de Premier League, Dirk Kut idem dito, v/d Vaart nog. Eredivisiespelers waren toen opvulling i.p.v. de hoofdmoot.

Verdediging was destijds niet heel bijzonder. Van Bronckhorst zat in z'n nadagen. Verder figuren als Joris Mathijssen, Johnny Heitinga, Gregory v/d Wiel en zo.

Edson Braafheid viel in de finale zelfs in :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')